Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2015

    Moi kaikki! Minulla on pco ja Kolmisen vuotta sitten täällä hengailin ku yritettiin clomeilla ensimmäistä lasta. Silloin yllättäen neljässä kuukaudessa tärppäsi. SIksi yllättäen kun ei menkkoja ollut pariin kuukauteen ja sitten vaan jotenkin tärppäsi. Ei ollut edes clomikierto silloin.. No...
  2. M

    Lapsettomuushoidot Oulussa?

    Mulla kokemusta väestöliitosta ja olen todella tyytyväinen :) Yksi lapsi saatu alulle siellä ja nyt toista yritetään :)
  3. M

    Keskusteluapua lapsettomuuteen Pohjois-Suomessa?

    Mulle tulee mieleen kirja Ei kenenkään äiti - 14 kertomusta lapsettomuudesta.
  4. M

    Clomittaret 2013

    Tosiaan seuraavanlaisen rivistön voipi lisätä. Kiertopäivistä ei tosiaan pitään tietoa ku huitelivat jo yli sadassa. Mutta jotain tosiaan on jossain vaiheessa tapahtunut. Varmaankin clomit vaikuttaneet vielä tauonkin aikana :) miimuli87........?/?............ya2008........tauko...
  5. M

    Clomittaret 2013

    Minut voi lisätä plussanneisiin :)
  6. M

    Clomittaret 2013

    Ihmeellisiä asoita tapahtuu: Päätin tänään tehdä pitkästä aikaa raskaustestin ennenkuin huomenna soitan lääkärille, ettei mennkkoja kuulu teroista huolimatta. Viimeiset menkat olleet helmikuussa. Viimeksi olen negan testannut kuukausi sitten... No ensimmäiseen testitikkuun tuli heti kaksi...
  7. M

    Clomittaret 2013

    Minut saa lisätä tuonne taustalle, kun ei nyt näytä asiat etenevän.. Tsemppiä teille muille! :)
  8. M

    Clomittaret 2013

    Hei pitkästä aikaa! Tässä olen hieman pitänyt taukoa palstailusta. Mieliala aika apea. Viimeisestä terosta alkaa olemaan kaksi viikkoa eikä kuukautisia näy. Perjantaina luulin jo alkaneen mutta ruskehtavaa vuotoa kesti vain yhen illan eikä sen jälkeen mitään :( Itkettää kun ei kuukautiset...
  9. M

    Clomittaret 2013

    Kiirettä pukannut, etten ole kerennyt viikkon täällä käydä. Ambrolle ja koko perhelle halit. Hienoa, että positiivisin mielellä olet jatkamassa hoitoja :) Itsellä tosiaan megakierto tässä jatkunut. Torstaina sain vihdoin lääkärin kiinni (oli lomalla pari viikkoa) ja todettiin, että nyt...
  10. M

    Clomittaret 2013

    Ansku: Joo huomasinkin eilen, että oli piinailijoista poistettu. Olisinkin laittanut, että saa hyvinkin sieltä poistaa. Hyvä, että laitoit merkin, että pysyn listoilla :) Taidampa tosiaan ne terot nyt aloittaa.. Päivittelen tietoja, kun aihetta tulee . Mukavaa ja munarikasta pääsiästä kaikille :)
  11. M

    Clomittaret 2013

    Yläpääläisiä huudeltiin :D Täällä yksi ilmoittautuu. Täällä lähes päivittäin käyn, mutta itselle ei mitään ihmeellistä kuulu. Kolmannen clomikierron jälkeen ei ne menkat alkaneet enkä ole raskaana. Yritin tänään lääkärille soittaa, mutta oli lomalla. En tiedä pitäiskö nyt kuitenkin terot syödä...
  12. M

    Clomittaret 2013

    Onnea Luna! :) Täällä ei oo menkat alkaneet ja raskaustesti näyttää negaa. Taitaapi olla niin, että tässä kierrossa clomit ei oo toimineet :( Kolme muuta kiertoa olleet noin 28 pv joten 10 päivää nyt mennyt yli. Ottaa niin päähän.. Olisi edes ne menkat alkaneet... Täytynee soittaa viikolla...
  13. M

    Clomittaret 2013

    En ole kerennyt vähään aikaan täällä käydä ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä ensiksi onnittelut plussanneille, tässä kuussa onkin jo monta ja halit kaikille, jotka jaksavat pettymysten jälkeen yrittää, kyllä mekin viellä tuolla plussalistoilla ollaan :hug: Omaa napaa: Tänään tuli...
  14. M

    Clomittaret 2013

    Onnea kaikille plussanneille :) Minut voi poistaa piinailijoista ja päivittää: miimuli87........1/28..............ya2008........3.c+m...... .....pco,1.lapsi,26v Eli ei onnistunut tässäkäään kierrossa vaan ei auta kun aloittaa taas clomeja syömään. Nyt siis kolmas clomikierto alkaa ja jos ei...
  15. M

    Clomittaret 2013

    Heips! Päivittelijöiltä tainnut jäädä mun päivityspyyntö välistä, mutta minut voi lisätä piinailijoihin dpo 1
  16. M

    Clomittaret 2013

    Vilijonkka onnea plussasta :) Minut voi lisätä jälleen piinailijoin. Tänään pärähti hymynaama ovistestiin :D Nyt vaan viikonloppuna peitot heilumaan ;) Mukavaa viikonloppua! :)
  17. M

    Clomittaret 2013

    Hei! Minulle saa päivittää kp1, 2. c+m Elikkä menkat alkoivat tänään. Ei siis vielä ekasta clomikierrosta tärpännyt. Mutta posiitiivista, että menkat alkoi nyt ilman teroja, joten kaippas clomit toimii kuten pitää.. Nyt sitten sunnuntaina aloitellaan uusi clomikierto ja uusi yritys...
  18. M

    Clomittaret 2013

    Matti Katikainen: Meidän yrityksestä ja vaikeuksista tietää mun äiti, sisko ja yksi serkku, jolla on myös taustalla lapsettomuushoidot, mutta häneltä lopulta jouduttiin kohtu poistamaan, eivätkä kerenneet saada yhtään lasta miehensä kanssa :( Voipi olla, että joku muukin tietää, mutta en ole...
  19. M

    Clomittaret 2013

    Tänään tul aamulla digitaaliseen ovistestiin hymynaama :) Perjantaina tosiaan aloitin testailut ja tänään sitten tuli se plussa.. Elämäni ensimmäinen ovisplussa. Olo on ollut huono jo eilisestä lähtien ja alamahassa juilii.. Ei hirveän halukas olo, mutta eiköhän se tästä ;)
  20. M

    Clomittaret 2013

    Iltaa kaikille! Joulusta on kutakuinkin selvitty, maha on kyllä täynnä vieläkin. Tänään kp 14 ja käytiin siellä toisella seurantaultrassa. Nyt oli yksi munarakkula kasvanut ja oli kooltaan 15-16mm. Olin ihan varma, ettei yksi tbl clomia minulle vaikuta, mutta yllätys oli suuri kun siellä...

Yhteistyössä