Hakutulokset

  1. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    LftZiI - Image - Aijaa.com Tälläinen tuli eilen :heart:! Joten minut saa laittaa plussanneisiin ja voi laittaa huhtikuun plussanneisiin kun se ensimmäinen viivahan tuli silloin huhtikuun puolella =) Haluan kiittää teitä ihania tuesta ja myötäelämisestä. Jaksatte tsempata ja auttaa muiden...
  2. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Eilen tuli r-testiin haamujen haamu, ja ajattelin sen olevan vaan virhe testissä tai että kuvittelen siihen vaan jotain. Tänään aamulla tein uuden testin jossa tämä haamujen haamu oli muuttunut selkeämmäksi miehen nähtäväksi viivaksi, joskin vieläkin on paljon kontrolli viivaa vaaleampi. Älkää...
  3. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Oi ihanaa että noin moni on saanut niitä toivottuja plussia testeihin, onnea plussanneet! :heart: Tervetuloa mukaan uudet toiveilijat, kumpa visiittinne olisivat lyhyeet =) ON: Täällä vaan piinaillaan, tai oikeastaan piinailu on väärä sana kun en ihme ja kumma ole vielä pakonomaisesti...
  4. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Minut vois laittaa tonne piinailijoiden listaan eli Dpo 1 ja jännäpäiväks vaikka 4.5 :)
  5. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tervetuloa Toivepulla ja toivottavasti visiittisi on lyhyt ja heti plussaisit :) Paljon onnea plussista Verppu jaMopsukka !! :flower: Pahoitteluni uuteenkiertoon joutuneille :hug: ON: Täällä kp 19 alkoi joku välivuoto tai joku muu ihme vuoto.. Pari päivää tuhrutti rusehtavaa ihan...
  6. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle saapi päivitellä iäksi 21, eilen vietin vanhenemispäivää :) lääkäri ajan sain tosiaan 20.5 ja sitä jo innolla odotellaan. Tietenkin se plussa ennen sitä olis kiva, mutta en nyt stressaa sitä ollenkaan kun on positiiviset fiilikset tosta lääkäri ajasta. Pahoittelut pudonneille ja...
  7. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    mulle voipi päivitellä kp 5 perjantaina täti saapui ilman mitään kipuja, yleensä mulla on kauheet kivut ekana päivänä mutta nyt ei mitään. Aamulla soitto lääkärille jis nyt sitten sais jotain apuja raskautumisen suhteen. Jänskättää kovasti. En saanut värejä kännykällä näemmä muokattua...
  8. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulla ei vielä kauheasti oo mitään ennalta hankittuja vauvan tavaroita, yhdet yli suloiset tossut ja muutamii kudottuja villavaatteita oon itse tehnyt kun oli aina yövuoroissa hyvin aikaa tehdä niitä :) Vauva kyselyihin vastaan tosi usein lyhyesti ja ytimekkäästi että toivottavasti joskus tulee...
  9. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Aadaz itse oon tykänny niistä prismoista ja cittareista saatavista pregchekin testeistä ja mulle ei ne oo tainneet koskaan antaa vääriä viivoja, saman merkin ovulaatiotesteistä oon kans tykänny, mut varmistele vielä apteekin omalla tai vastaavalla, toivottavasti molemmat viivat myös siinä...
  10. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Aadaz mulla itsellä ne ei oo tarkoittanut mitään, mutta toivotaan että sulle ne enteilis plussaa :) millä testillä muuten sait haamun? ON kuluisipa muutama päivä nopeesti että pääsisi jännäilemään r-testien pariin! :) josko onni kävisi ja tois plussan testiin, ihan vaan sen "kunniaksi"...
  11. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea hirmuisesti plussanneille! :flower: mulle voi päivittää dpo 0 ja jännäpäiväksi 21.3 Olisin odottanut tätiä tulevaksi loppuviikosta, mutta kun viime kierto oli sen melkeen 60 päivää niin halusin loppukierrosta katsoo ovistikuilla venyykö tämäkin kierto ja niinhän se sitten taitaa venyä...
  12. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    ONNEA HIRMU PALJON PLUSSANNEILLE! :) :heart: ON:Täällä tulehdus alkaa olemaan historiaa (toivottavasti) kun kuurikin on lopuillaan :) Tässä kierrossa en ole ovista aktiivisesti bongaillut, mutta nyt loppukierrosta haluan uteliaisuuttani tehdä ovis testejä ihan jos tääkin kierto venyy pitkäksi...
  13. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mä soittelin tänään mun papa-kokeen tulokset ja muutoin ookoo mutta mulla on kohdunkaulan tulehdus.. Onko täällä jollain muulla ollut sellasta? Ajattelin vaan et olis kiva tietää millasia oireita muilla on ollut kun itsellä ei oikeestaan oo ollu mitään sellasia erikoisempia oireita ehkä pientä...
  14. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Täällä täti onneksi jo viime torstaina otti ja lähti. Toivottavasti ainut punainen mitä tulen seuraavaksi wc-ssä näkemään ( toivottavasti myös te kaikki muut toiveilijat tulette) tulee olemaan kaksi ihanan punaista viivaa testissä :) Ajattelin että en tässä kierrossa olisi ovista tikuttanut...
  15. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mulle saa päivittää kp 2 yk 8
  16. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Me tavattiin mun miehen kanssa sattumalta. Mieheni tarjoutui antamaan kyydin mulle ja mun kaverille ja tää mun kaveri tunsi mun mieheni jo ennaltaan. Mieheni oli ollut kiinnostunut ensin tästä mun kaverista. Siinä kyydin aikana juteltiin ja sit hän kirjotti mulle silloisessa suositussa...
  17. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hopeakissa oi ihana jo hyvin vahvistunut viiva siellä näkyy! Onnea :heart: ON: Mulla tänään menossa kp 53 (vaikka eilisessä listassa on toi 50 ja perjantaissakin oli jo toi 50 :) ) täti ei vieläkään kuulu eikä näy.. Haluisin jo päästä uuteen kiertoon yrittämään.
  18. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    HopeakissaIhanaa ja onnea haamulaisista, kyllä ne siitä tummenemaan lähtee! :heart:
  19. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mieheni kanssa molemmat halutaan lapsia ja itse tahdon saada lapset nuorena. Aloin puhua lapsista n. puolitoista vuotta sitten miehelleni ja päätimme että lopetan e-pillereiden syönnin ja että tulee sitten kun tulee. Kuitenkin kuukautisia ei kuulunut moneen kuukauteen pillereiden lopettamisen...
  20. Caro

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Galluppiin Lähihoitaja olen, pitkään työskentelin vanhainkodissa vanhusten kanssa. Vaihdoin työpaikkaa kolme kuukautta sitten ja tällä hetkellä oon päiväkodin yhteydessä olevassa ryhmiksessä jossa on sellasia ihan pikkusia ihanuuksia :). Vauvakuume vaan kasvaa kun siellä on heidän kanssaan...

Yhteistyössä