Hakutulokset

1. Caro

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Täällä raskaustestesteissä epämääräsiä viivoja jos niitä voi edes viivoiks kutsua, ne on sellasii tummuneita leveitä kohtia... Eipä silti tädistäkään tietoa. Täytynee käydä lekurilla jos kp 50 menee rikki kun aika vakiosti on nyt ollu noi kierrot 31-38. En ymmärrä miks tää kierto nyt näin on...
  2. Caro

Miwwi Voi ei :( jaksamisia MonaLisa varovainen onnittelu :) Itse sain eilen haaleen haaleen viivan jonka mieskin erotti jotenkuten mutta tänään aamulla oli jo viivanen eilisesta tummunut vaikkakaan ei vielä lähellä kontrolliviivan väriä, eli jotai tapahtuu minunkin sisälläni<3 katson...
  3. Caro

Grill en oo malttanu olla testaamatta ja oletin kuuluvani niihin jolla se plussa näkyy heti Dpo 8-10 :stick: mut sillon ei näkynyt ja nyt oon päättäny tovin odottaa ettei menis hirveesti turhaa rahaa jos ei plussaa tulekkaan. Eli nyt täytys malttaa olla testaamatta muutama päivä jos ja kun...
  4. Caro

Ja Panteralle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!
  5. Caro

Onnittelut Supermassive, kyllä se siitä vahvistuu! :)
  6. Caro

Miramei Juu täytynee piilottaa ne niin etten pääse niihin enää käsiksi.. :D vaikka päättää aina että odottaa maltilla sitä päivää että on järkevä testata niin aina loppukierrosta alkaa tää sama söhellys noitten testien kanssa. Tilasin raskauskeijulta niitä Davidin liuska raskaustestejä...
  7. Caro

arghh, meninpäs taas uteliaana tekemään ovistestin kun niitä jäi yli ja taas vahvat viivat... Mä en enää ymmärrä mun kroppaani enää.. ei kai mulla nyt voi tulla vasta ovista ja toiseen ovulaatioon en usko kyllä myöskään.. piupiuu voisivatko enteillä tulevasta plussasta ;) toivottavasti ei...
  8. Caro

Mulla pitäis tänään olla dpo 6 :)
  9. Caro

Miramei juu kun muistaakseni 1.1 sain sen ekan plussan :) ni eks se ny täsmäis siihen et olis Dpo 5 :D
  10. Caro

Alexadra89 tervetuloa mukaan :)
  11. Caro

Mulle saa siis päivittää uusiks sit et dpo 5 ja jännäpäiväks vaiks 15.1 :p olenpahan taas yhdessä asiassa fiksumpi :D
  12. Caro

Mul on nyt idiootti olo. Lueskelin taas googlen ihmeellisen maailman kautta eri keskustelupalstojen sivuja ja törmäsin eräässä keskustelussa siihen että jos ovulaatiotesti näyttää esim. Parina päivänä plussaa niin alotetaanko dpo laskeminen ekasta vai vikasta plussasta? Mä oletin sen tietenkin...
  13. Caro

Itse käyn baareissa vaihtelevasti, joskus on sellanen aika et käyn useemmin ja joskus voi olla etten käy pitkään pitkään aikaan missään :) Onnea plussasta Skeggo :flower: Pantera me jännäilläänkin näemmä samoilla päivillä ! :)
  14. Caro

Mojito kyllä joo tänään tein r-testin myös, eikä siinä ollut mitään. Ajattelin itsekin et jos nyt olis ollutkin lyhyempi kierto mitä mulla normisti on nyt ollut, mut ei.. Mutta tänään oon selaillut tuolla googlen ihmeellisessä maailmassa ja sieltä löysin jonkun sivun jossa kerrottiin että...
  15. Caro

Mulla tänään pärähti plussa ovulaatio testiin, vaikka luulin oviksen jo olleen. Taitaa tää kierto nyt venyy pitkäks jos kerran ovis on nyt vasta.. Noh, mut voi vaikka siirtää piinailijoihin eli olisko se sit DPO -1 tänään? :) Jännäpäiväksi vois laittaa 17.1 Punaruskeaa vuotoa/limaa tullut...
  16. Caro

Miramei aika outoa etteivät antaneet aikaa siihen ultraan jos kerran sanoit et itse tiedät missä vaiheessa kiertosi on.. Noista Clomikierron pituuksista en osaa sanoo mitään tarkkaa oikeaa tietoa, mut luulisi silloinkin kehon toimivan yksilöllisesti:confused: Anlii onnea avioliittosi...
  17. Caro

No hyvä sitten että muitakin Joulu/talvivalojen käyttäjiä joulun jälkeenkin löytyy. Taitaa olla vaan ton mun miehen kotkotuksia se että pitää jo ottaa pois, kun ei erityisemmin niistä pidä.. :D Minnah meillä ei vielä oo vaikuttanu juurikaan seksielämään mitenkään tää yrittäminen mitenkään...
  18. Caro

Piupiuu itse oon aina ollut kuuhullu ja se on laittanu valvottaa , mut jotenki joulusta on kertyny väsymystä, nimittäin vasta aamulla tajusin ennen töihin lähtöä et on ollut täysikuu :) eli nyt ei valvottanut, ihme kyllä. ON: voi kauhee nyt vasta katselin et mulla on jo menossa kp 22 ja ovis...
  19. Caro

Taru_ kyllä siellä haalean vaalea viiva näkyy, viivan vahvistumisia sinne! :) Tervetuloa Pantera Miwwi Oi ihanaa, toivotaan että pikkuinen on tällä kertaa tarrannut kovasti kiinni! =) Hyvää joulua teille kaikille!:heart::xmas: Toivottelen jo nyt koska luulen että en kerkeä...
  20. Caro

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Unohdin tohon edelliseen viestiin laittaa: Viivan vahvistumista sinulle Miwwi! :)

Yhteistyössä