Hakutulokset

1. N

Kiinnostaako pakko-oireista häiriötä käsittelevä blogi?

Must: Kiitoksia paljon! Ja kiitos itsellesi, kun kävit lukemassa! :) Hyvää alkanutta talvea!
  2. N

Ja nostellaanpas tätä taas vähän ylöspäin.. :)
  3. N

Kiitoksia sinullekin, kun otit asian esille! :) En ollut tajunnut ollenkaan, että se sähköpostiosoite on kommentoinnissa pakollisena, joten korjasin asian. Nyt sähköpostiosoitetta ei ole pakko laittaa. Sinne siis kommentoimaan! :)
  4. N

Mä en ollut ollenkaan tajunnut, että se sähköpostiosoite on siellä pakollisena, mutta nyt asia on korjattu! :) Kävin muokkailemassa asetuksia ja nyt sähköpostiosoitetta ei ole pakko laittaa. Mikäli käyt kommentoimassa, olisi kiva jos laittaisit jonkin nimimerkin kuitenkin - jos keskustelua...
  5. N

lievästi pakko-oireinen: Tiedän todellakin mitä tarkoitat ;) Kiitos sinulle viestistäsi!
  6. N

vieras: Kiitoksia sinulle, kun jaoit kokemuksiasi! Sinänsä helpottavaa kuulla, että en ole ainoa, jolla on vastaavanlaisia kokemuksia lapsuudesta. Olen itsekin usein ajatellut, että entäs jos minussa ei olekaan mitään vikaa - jos muut vain ajattelevat asiat väärin? :) Itselleni avun...
  7. N

Blogissani on käynyt jo todella kivasti lukijoita, kiitos teille! :) Toivoisin kuitenkin myös kommentteja kirjoituksiini. Eli jos lukiessasi mieleesi juolahtaa jotakin kysyttävää/asiaa, jonka haluaisit jakaa minun ja muiden lukijoiden kanssa, nakkaahan ihmeessä kommentilla! :) Otan mielelläni...
  8. N

lievästi pakko-oireinen: Mukava kuulla, että sinäkin kiinnostuit blogistani! :) Vastauksena kysymykseesi: Kyllä minusta tuntuu, että olen tietoinen monista asioista, joita muut eivät edes tulisi ajatelleeksi. Löydän joka puolelta minua tai ympäristöäni uhkaavia asioita ja vaikka tiedän, että...
  9. N

sirpukka: Kiitoksia kehuista, kiva kuulla jos teksti miellytti ja loi toivoa :) Toivottavasti pääset eroon pakko-oireistasi! Hurjan paljon tsemppiä sinulle ja käyhän lueskelemassa toistekin! :) Hyvää jatkoa! :)
  10. N

Mainosta blogiasi :)

Moi! :) Minulla on blogi ja mielestäni ihan lukemisen arvoinen, mikäli aihe kiinnostaa. Blogissa käsitellään pakko-oireista häiriötä ja se löytyypi täältä: Pako Pakosta Blogi on vasta perustettu, joten tekstiä siellä ei vielä paljon ole, mutta pyrin kirjoittelemaan mahdollisimman usein...
  11. N

Nostetaanpas tätä ketjua hieman ylöspäin.. :)
  12. N

käsienpesijä: Kiitos paljon! :) Todella mukava kuulla, että blogini herätti mielenkiintoa. Toivottavasti sinäkin vierailet blogissani jatkossakin! :) Tarkoitus olisi kirjoitella mahdollisimman usein sinne. Tänään tai viimeistään huomenna kirjoittelen taas lisää :)
  13. N

Poolopaitainen Bensaletku: Voi kiitoksia paljon sinulle! :) Ja kiitos kun kävit lukemassa, toivottavasti vierailet blogissani jatkossakin! :) Mukavaa viikonlopun jatkoa!
  14. N

käsienpesijä:: Kiva kuulla että täältä löytyy lisää kiinnostuneita! :) Olen katsonut joitakin dokkareita ja lukenut kirjoja. Tarkoitus olisi jossakin vaiheessa käsitellä niitä myös blogissani. Olen itsekin katsonut tuota sarjaa, jossa potilaita siedätettiin erilaisilla tehtävillä ja se sarja oli...
  15. N

nipsu: Hienoa kuulla, että edes joku on kiinnostunut! :) Itse törmäsin myös siihen tosiasiaan, että aiheesta löytyy hyvin vähän aktiivisia keskusteluja tai blogeja. Siksipä päätinkin itse perustaa blogin. Itse siis sairastan pakko-oireista häiriötä. Toivottavasti blogistani olisi sinulle edes...
  16. N

Mikäli kiinnostaa, sellainen löytyypi seuraavan linkin takaa: Pako Pakosta Blogi on täysin tuore tapaus ja toivoisin, että mahdollisimman moni löytäisi sen. Eli sinne siis kaikki kiinnostuneet lueskelemaan! Kiitos! :)

Yhteistyössä