lievästi pakko-oireinen: Tiedän todellakin mitä tarkoitat Kiitos sinulle viestistäsi!
Viimeksi muokattu:
Mä en ollut ollenkaan tajunnut, että se sähköpostiosoite on siellä pakollisena, mutta nyt asia on korjattu! Kävin muokkailemassa asetuksia ja nyt sähköpostiosoitetta ei ole pakko laittaa. Mikäli käyt kommentoimassa, olisi kiva jos laittaisit jonkin nimimerkin kuitenkin - jos keskustelua syntyy enemmän niin on helpompi erottaa kommentoijat toisistaan Kiitoksia kun otit esille tuon asian!Olisin kommentoinut blogiasi, mutta ahdisti laittaa siihen vastauskenttään s.postiosoitetta Että hyvin menee, eikö
Kiitoksia sinullekin, kun otit asian esille! En ollut tajunnut ollenkaan, että se sähköpostiosoite on kommentoinnissa pakollisena, joten korjasin asian. Nyt sähköpostiosoitetta ei ole pakko laittaa. Sinne siis kommentoimaan!Alkuperäinen kirjoittaja käsienpesijä;27427664:Mäkin oisin kommentoinut, jos mulla olisi joku anonyymi s-postiosoite. Joskus mulla on ollutkin, mutta ei ole sellaista enää.
No onpa mahtava. Bloggauksen perusasioihin kuuluu se, että blogia ei mainosteta ennenkuin sitä on kirjoitettu jo jonkin aikaa.Mahtava blogi. Tästä osoitteesta löytyy aivan uunituore ja vasta aloitettu blogi miehen kertomana: https://pakkooireilua.wordpress.com/
Heh. Tarkoitin, että tuo pako pakosta on mahtava blogi!No onpa mahtava. Bloggauksen perusasioihin kuuluu se, että blogia ei mainosteta ennenkuin sitä on kirjoitettu jo jonkin aikaa.