Hakutulokset

  1. S

    En kohta tiedä mitä teen...:(

    Meillä kaksi lasta leikki-ikäinen ja pieni vauva.. Mies ei nyt tiedä haluaako enää asua ja olla meidän kanssa.. Yritän selvittää tilannetta puhumalla mut ainut mitä saan irti on "en tiedä". Aina sama vastaus, ja mun pitäis vaan lasten kanssa ymmärtää ja jaksaa olla tällaisessa tilanteessa. :'(...
  2. S

    mitä muiden 9-vuotiaat pojat

    tekee yksin pihal? me asutaan kerrostalos, eikä samanikäsiä oikein lähel, sit, kun pyytää jonkun niin se on sitä, et kysellään " millon mennään sisään pelaa?" pallo ei oikein kiinnosta.
  3. S

    vieläkö sinulla on onni omistaa äiti?

    Onko sinulla vielä äiti ja oletteko hyvissä väleissä?Oma äitini kuoli muutama kuukausi sitten ja en meinaa päästä surusta yli millään :'( vielä monesti on mielessä että soitanpa äitille ja kerron jonkun asian,mutta sitten muistankin etten enää voi.Äärettömän surullinen olo :'( Äitini oli...
  4. S

    miksei mulla oo kavereita.....

    Nyt oikeesti en voi kun itkee :'( Miks kaikilla muilla on paljon kavereita mut ei minulla, tää on niin väärin!!! Oon suoraan sanottuna kateellinen kaikille kenellä on ystävä jolle voi puhua kaikesta, käydä kahvilla ja kyläillä puolin ja toisin. Mut ei niin ei!! Mieskin jo sano et hanki...
  5. S

    2.5 viikkoa takana PISTEIDEN LASKUA ja kilot eivät ole

    lähteneet mihinkään sunntaa. 107.6 kiloa. :'( Minulla tavoite 65 kilossa maaliskuun alkuun mennessä 2008. Pistemääräni on 24. MIKÄ ON VIKANA? 3 kertaa viikossa vähintään käyn noin 40 minuutin lenkin (sauvakävelen) ja en SYÖ niitä pisteutä koskaan vaan en jää käyttämättä. Onko vika siinä...
  6. S

    synnytys muualla kuin kotisairaalassa, onnistuuko?

    Hei! Vauva on suunnitteilla, ja suurin kammo on että joutuisin synnyttämään kotiseudun keskussairaalassa. Henk. koht. syistä en todellakaan haluaisi sinne mennä. Onko kenelläkään kokemusta mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Kotisynnytys? Tai saako 'siirtyä' toisen alueen sairaalaan...
  7. S

    synnytys muualla kuin kotisairaalassa

    Hei! Vauva on suunnitteilla, ja suurin kammo on että joutuisin synnyttämään kotiseudun keskussairaalassa. Henk. koht. syistä en todellakaan haluaisi sinne mennä. Onko kenelläkään kokemusta mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Kotisynnytys? Tai saako 'siirtyä' toisen alueen sairaalaan...
  8. S

    asunto-asiaa

    Onko tosiaan niin että vaikka toisella vakityö(keskimääräistä huonommalla palkalla)ja toinen kotona,luottotiedot ok niin tarvitaan takaaja tai tietty määrä omaa rahaa että saatais lainaa?? Unelmatalo olis ollut ja ois saatu edullisesti niin takaajasta jäi kiinni.kymppitonni jos ois ollut niin...
  9. S

    Uralle uhrattu lapsi

    Äitienpäivänä oli Helsingin sanomissa kirjoitus "Ura ei kaadu kotitoihin" Kirjoitin artikkelin johdosta Helsingin sanomien keskustelu palstalle viestin jonka olen tähän kopioinut. Toivon, keskustelua ja kannanottoja mielestäni hyvin tärkeään asiaan. Haluan vanhempien huomioivan LAPSEN TARPEET...
  10. S

    Pahoinpitely?

    Äitini tuli viikko takperin baarista, väitti ja väittää edelleen kaatuneen. Naama on ihan kauhean näköinen, molemmat silmät mustina ja myöskin kaula, vasen puoli naamasta yhtä isoa mustelmaa. Vakuutti ja vakuutti että selkäänsä ei ole saanut. Jotain vuosia takaperin hänellä oli väkivältainen...
  11. S

    Niin se taitaa meillekin ero tulla :(

    Ei tästä enää tule mitään... Jatkuvasti riitelyä (myös lasten kuullen), ylimielisyyttä, itsestäänselvyyksiä, naljailua, vit.tuilua, valehtelua jne jne -puolin toisin- ... :'( Kai se on pakko vaan myöntää, että mahdotonta on vaikea enää korjata. Lapsia vaan käy sääliksi, kun joutuvat...
  12. S

    viivat

    Olen kohta RV 12 ja tein huvikseen äsken testin vielä kertaalleen. Ja toinen viiva oliki haalistunut! Aiemmat testit on olleet sellaisia että kumpikin viiva on tumma. Ja nyt ei ollutkaan. Nyt aloin taas miettimään kaikenlaisia juttuja mielessäni :(
  13. S

    ex mielessä

    Tervehdys! Mun erosta on aikaa kaksi vuotta ja siitä liitosta on kaksi ihanaa ja iloista lasta. Liittomme oli pitkä ja olimme toisiemme ensi rakkauksia. Liitto oli kuitenkin vaikea erilaisuutemme takia ja niinpä liittomme päättyi uuden tyttöystävän ilmaannuttua. Nyt olen yli puoli vuotta...
  14. S

    Keskenmenoko??

    Hei! Tein positiivisen testin 4.3 eli reilu viikko sitten. Toissa päivänä (sunnuntaina) tuli kerran vessa reissulla ruskeaa tuhrua paperiin pyyhkiessä. Eilen iltapäivästä lähtien tuhrua tuli jo useampana vessa käynnillä. Hätäisenä tyttönä soitin heti yksityiselle ultra aikaa ja sainkin illaksi...
  15. S

    Perheväkivalta

    Alkaa tässä jo terveys pettää. Miten saan pois ukosta sairaaloisen musta sukkaisuuden?? Miten voin olla taas niin, etten pelkää häntä. Miten voin saada itsetuntoni takaisin? On ihan hukassa. Pakko oli tulla purkaamaan :ashamed: Kaikkeni yritän. On lapsi. Epäreilua häntä kohtaan kun äiti on...
  16. S

    Perheväkivalta

    Alkaa tässä jo terveys pettää. Miten saan pois ukosta sairaaloisen musta sukkaisuuden?? Miten voin olla taas niin, etten pelkää häntä. Miten voin saada itsetuntoni takaisin? On ihan hukassa. Pakko oli tulla purkaamaan :ashamed: Kaikkeni yritän. On lapsi. Epäreilua häntä kohtaan kun äiti on...
  17. S

    Tuulimunaraskaus

    Niin siinä sitten kävi, niinkuin vähän pelkäsin. Joulukuun 13 päivä raskaustesti positiivinen ja kaikki raskauden oireet. Alusta asti ollut menkkamaisia kipuja ja ristiselkä kipeä, jonka johdosta osasin arvailla, että normaali raskaus ei ole kysymyksessä. Joulupäivän iltana tuli pyyhittäessä...
  18. S

    Millä erosta selviää...

    Jos itse tuntee vielä rakkautta, ja kokee että toinen on se ainoa oikea. :snotty: Mies ei sitten halunnutkaan sitoutua, vaan "elää omaa elämäänsä"... Kertokaa jotain lohduttavaa.
  19. S

    Munasarjojen poisto

    Löytyykö täältä ketään, jolta olisi poistettu munasarjat nuorena? Itse olen 27-vuotias ja synnytyksen yhteydessä ainoa munasarjani jouduttiin poistamaan :ashamed: Pääsen vasta kuukauden kuluttua keskustelmaan lääkärin kanssa aiheesta, mutta nyt jo aika lailla mietityttää "pakollisena"...
  20. S

    mummoko vai äiti?

    Sattui tänään että olin poikani 1,5 v kanssa neuvolassa ja siellä leikki paljon lapsia. Sitten yksi pieni tyttö tuli leikittämään poikaani ja kun tytön äiti tuli pienen vauvan kanssa lääkäriltä niin tyttö sanoi äidilleen : äiti, minä leikin tämän mummon ja vauvan kanssa! Minä korjasin että en...

Yhteistyössä