ex mielessä

Tervehdys! Mun erosta on aikaa kaksi vuotta ja siitä liitosta on kaksi ihanaa ja iloista lasta. Liittomme oli pitkä ja olimme toisiemme ensi rakkauksia. Liitto oli kuitenkin vaikea erilaisuutemme takia ja niinpä liittomme päättyi uuden tyttöystävän ilmaannuttua. Nyt olen yli puoli vuotta seurustellut aivan käsittämättömän ihanan miehen kanssa. Hän rakastaa minua ja minustakin tuntuu, että rakastan häntä. Viime aikoina hän on kuitenkin tuntunut jotenkin vieraalta ja olen joka päivä ajatellut exääni ja vertaillut näitä kahta miestä keskenään. Tämä tilanne uuvuttaa minua. Haluaisin unohtaa exäni, koska tiedän, ettemme koskaan palaa yhteen ja vaikka palaisimmekin, ei hän olisi hyvä mies minulle. Miten pääsen exästäni yli? Haluaisin keskittyä tähän nykyiseen elämääni..
 
Tavallinen elämänvaihe, ei syytä huoleen. Kuuluu elämään...

Elä elämääsi eteenpäin, lopeta tietoisesti vertailusi ja anna ajan viedä. Ole avoin ja totuttele uuden miehesi tapoihin ja yritä itsekin välttää tekemästä mieheistäsi ajatuksissasi samnalaisia. Esim. makuasiat vaihtelevat ym.

Tutustu uuteen mieheesi kunnolla ja keskity hänen mielitekoihinsa ja sanoihinsa. Vanha unohtuu ajanmittaan...
 
karvahaitaria vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 16:20 Hoitsu kirjoitti:
Tavallinen elämänvaihe, ei syytä huoleen. Kuuluu elämään...

Elä elämääsi eteenpäin, lopeta tietoisesti vertailusi ja anna ajan viedä. Ole avoin ja totuttele uuden miehesi tapoihin ja yritä itsekin välttää tekemästä mieheistäsi ajatuksissasi samnalaisia. Esim. makuasiat vaihtelevat ym.

Tutustu uuteen mieheesi kunnolla ja keskity hänen mielitekoihinsa ja sanoihinsa. Vanha unohtuu ajanmittaan...
Ompa varmaan kova paikka huomata että
vanha ei ollukkaan p.askempi.

Elä valisntojes kanssa.
Sitä paitsi toi sun nykyinen ei koskaan sitoudu suhun kuten entinen.

Taitaa pian olla jo poraamaassa seuraavaa böönaa
karvahaitariin.

:LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä