Keskenmenoko??

Hei!

Tein positiivisen testin 4.3 eli reilu viikko sitten. Toissa päivänä (sunnuntaina) tuli kerran vessa reissulla ruskeaa tuhrua paperiin pyyhkiessä. Eilen iltapäivästä lähtien tuhrua tuli jo useampana vessa käynnillä. Hätäisenä tyttönä soitin heti yksityiselle ultra aikaa ja sainkin illaksi ajan. Lääkäri totesi kaiken olevan hyvin , kohtu oli kasvanut ja sikiöpussi oli kohdunseinämässä kiinni ja vastasi viikkoja. Lääkäri oli sitä mieltä, että kaikki ok. Tänään aamusta asti tullut verta pyyhkiessä ja siteeseenkin oli vähän tullut. mulla on menkkamaista juilintaa mahassa melkein kokoajan :'( Onko tämä lopun alkua???? Alkaako keskenmeno näin tuhruvuodolla vai onko hyvinkin yksilöllistä?? Kiitos, jos joku jaksaa/viitsii vastata. Onkohan tämä lopun alkua???


Surullinen rv5+5?????????

 
Nyt täytyy heti aluksi sanoa että kellään ei voi oikein olla tietoa tuosta, arvailla toki voi..

Minulla alkoi keskenmeno juuri noin. Ensit tuhruilua ja myös hätäännyin, soitin lääkäriin ja kävin lääkärillä, sanoivat vaan että voi olla alkava keskenmeno, tai sitten ihan vaan alkuraskauden vuotoa, johon minä turvauduin ja elättelin toiveita vielä Pari päivää tuhruilun alettua meni kesken, ihan kunnon verinen vuoto :/

Toivotaan että sinulla ei näin ole, kerrohan miten asia etenee!! :flower:

:hug:
 
Kiitos Nasuliini vastauksestasi. Muistatko millä viikolla olit, kun keskenmenon sait? Menikö itsestään kesken vai jouduitko käymään sairaalassa keskeytyksessä?? Tyhmiä kysymyksiä, mutta tämä on minulle vieras asia. Minulla on yksi 6 v. lapsi ja nyt viiden vuoden yritys melkein palkittiin ja nyt näyttää pahalta :'( :'(


-Surullinen-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 13:00 Surullinen kirjoitti:
Kiitos Nasuliini vastauksestasi. Muistatko millä viikolla olit, kun keskenmenon sait? Menikö itsestään kesken vai jouduitko käymään sairaalassa keskeytyksessä?? Tyhmiä kysymyksiä, mutta tämä on minulle vieras asia. Minulla on yksi 6 v. lapsi ja nyt viiden vuoden yritys melkein palkittiin ja nyt näyttää pahalta :'( :'(


-Surullinen-
Raskaus oli hyvin alussa tällä toisella kerralla kun sain keskenmenon, viikkoja oli 5+6. Ensimmäisen keskenmenon sain syksyllä, jolloin viikkoja oli noin 8 kun huomattiin että oli lähtenyt menemään kesken, vuotanut olin kuitenkin jo mielestäni kauan, mutta kohdussa oli vielä sikiöpussi kun menin ultraan. Silloin vuoto oli erilaista.. Ota näistäkin sitten selvää, kai nekin on niin yksilöllisiä sitten.

Kyllä muakin nuo keskenmenot harmittaa, tyttö on 11 ja poika kohta 6 v ja kovasti myös pikkuinen haluttaisiin, alkaa jo pelottaa tälleen kahden km:n jälkeen :'(

Mutta toivotaan edelleen että sulla olis vaan tuhruilua =) :flower:
 
Niin, unohtui mainita että tällä toisella kerralla ei tarvittu kaavintaa, mutta ekalla kerralla jo makasin siinä pöydällä sitä varten ja olivat juuri aloittamassa nukuttamaan minua, mutta sitten sanoin että voitaisko katsoa vielä kerran ultralla, että onko jo kokonaan tyhjentynyt, kun olen vuotanut niin kauan. Ultra paljasti että kohtu oli tyhjentynyt viikonlopun aikana kaikesta ja sikiöpussikin oli poistunut, joten ei sitten tarvittukkaan kaavintaa.
 

Yhteistyössä