Hakutulokset

1. M

Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

34+0 POKS :heart: Eilisiä neuvolakuulumisia Rv 33+6: Paino noussu kuukauden aikana 2kg (yht. 13kg) turvotuksia vähän RR134/80 Sf 34cm!! Pomppas yläkäyrän yläpuolelle Hb 116 RT syke 144 ? liikkeet ++ Sain ajan Tk:n omalle gynelle ultralla tehtävään kokoarvioon(omakustanteinen) kun...
  2. M

Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

Moikka :wave: Streptokokista Meilläpäin ei vielä ainakaan oo tullut käytäntöön tuo että kaikki odottajat seulotaan, sais kyllä tulla. Niin pienellä vaivalla säästyttäis mahd. isommilta ongelmilta. Itse pyysin neuvolatätiä laittamaan lähetteen mulle siihen vaikka ei mitään oireita siihen...
  3. M

Perjantai oli neuvola rv 30+0 Paino +1061g (yhteensä noussut 12kg.) Turvotus +- RR 123/78 Hb noussut 116->119(käytössä obsidan) Sf 27.5cm RT:ssä oli pikkuherra Pienen miehen sykkeet +144 Liikkeet ++ Neuvolassa vierähti tunti, oli kerrankin oma tätsy paikalla ja sillähän oli aikaa :)...
  4. M

Täyskympit poksahtelee 30+0 POKS :heart: Sen kunniaksi tänään neuvolaan :rolleyes: MariArvo ja kolmekymppinen pikku-c
  5. M

[I]Moikka pitkästä aikaa. Hiljaiseloa tullut täällä vietettyä kun oli tunnarit hukassa enkä saanut aikaiseksi tilattua uusia :) Lueskellut olen. Fb:n puolella tuleekin notkuttua päivittäin. Blommorille Voimia :hug: (.) Oon nyt ollut kolmisen viikkoa sairaslomalla töistä(hoitotyö) ei...
  6. M

Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

Unohtuipa eilen poksahdella, tänään siis 23+1 :heart: Mulla on nyt ruvennut maitoa tihkumaan välillä, semmoista kirkasta nestettähän tuo vielä on... Pari päivää sitten bongasin ekan masuhikan :heart: hassun tuntuista :) Tänään aamulla myös mies sai tuntea vauvan liikkeet mahan päältä...
  7. M

Hellurei pitkästä aikaa :) Tällä viikolla käytiin siis vielä siinä 4d ultrassa kun omaa mieltä jäi ne pienet löydökset rakenneultrassa vaivaamaa. Kaikki on meidän pienellä hyvin <3 Sydämessä ei sitä golf ball löydöstä ole ja sydän muutenkin niinkuin pitää. Aivoissa on yksi 4mm halkaisijaltaan...
  8. M

Rakenneultrakuulumisia Tänään siis käytiin viikoilla 20+4 rakenneultrassa. Tyttöolo ei ihan pitänyt paikkaansa sillä pieni poika olisi meille tulossa :) Herran mitat oli 21,7cm ja 399g<3 Vastasi mittojen puolesta rv21 eli kasvettu on :) Myös lääkäri kävi meidän pojua kurkkaamassa koska...
  9. M

Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

18+0 Poks! :heart: Ei ois enää montaa kuukautta kun pääsee mammalomalle, jes! :laugh: Työmotivaatio hivenen laskusuunnassa.. Nyt on ollut mukavat kolmen päivän vapaat ja on saanut tehdä joulusiivousta rauhassa. Aaton olen vapaalla, muuten töissä meneepi tämä joulu. Fb-ryhmä on, laita vaikka...
  10. M

Joulu se vaan lähestyy kovaa vauhtia, itsellä se menee pääasiassa töiden merkeissä :) Toinen neuvolakäynti oli eilen ja eipä sieltä nyt mitään ns. käteen jäänyt. Vauva potkiskeli anturia ja livahteli aina karkuun kun sydänääniä kuunneltiin, mutta siellä se jumpsutti, Vilkas kaveri :heart...
  11. M

Täälläkin poksuu 17+0 :heart: ^^ :)) Mulle voi päivittää Tyttöolon
  12. M

Käpykäs :hug: Voimia! Kävin tiistaina terppakeskuksen gynellä kovien menkkamaisten jomotusten ja kivuttomien supistusten vuoksi. Tsekattiin kohdun suu ja sen pituus sekä otettiin pika bakteeriviljely ja tietenkin ultrattiin pikkuinen :heart: Äitillä ja vauvalla kaikki hyvin. Epäili että kun...
  13. M

Talvista huomenta kaikille! :) Onko teillä muilla vielä mahakipuja? Itellä on edelleen välillä menkkamaista jomotusta ja juilintaa, pissakokeet otettiin, ei tulehdusta. Tekeminen ärsyttää mahaa entisestään ja juilinta kovenee, mitään vuotoja ei ole.. Parina päivänä supisteli(kivuttomia) mutta...
  14. M

Tsemppiä kanssasiskoille :) Täällä poksutaan tänään 16+0 POKS! :heart: Kylläpä aika rientää. Viikon verran on pikku toukan liikkeitä tuntunut, ihania hentoja =) Parina päivänä peräkkäin oli paljon supisteluja, nyt ei taas ole ollut. Muutenkin vointi ollut hyvä, kun selkäkin vihdoin taas...
  15. M

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Tulin vain poksumaan 14+0 :heart: POKS! Mukavaa viikonloppua kaikille, meillä se menee muuttopuuhissa:)
  16. M

Me käytiin tänään ottamassa odotusajan vakuutus vauvalle samalla kun uusittiin meidän kotivakuutukset. En tiedä onko siitä nyt sitten sen suurempaa hyötyä mutta kun ei ollut kovin kallis niin päätettiin se ottaa. Menee sitä rahaa turhempaankin :)
  17. M

Influenssa rokotteesta En aio sitä ottaa koska en koe sitä tarpeelliseksi. Neuvolasta Tänään varailin toista neuvolaa joka meni 18.12 asti, silloin on jo rv 17+4, että ei ihan turhan usein tartte siellä näköjään ravata :O Mulla tosin oli eka neuvola vasta rv 10 kun hoksasin raskauteni vasta...
  18. M

13+0 POKS :heart: Mun mahasta on tullut aikamoinen pallo. Ei se varmaan vielä ihan virallinen vauva maha oo, mutta voiko vatsalihakset antaa jo jotenkin periksi ettei enää pidä vatsaa ns kasassa? Painoa ei ole tullut, joten ei lihomisestakaan ole kyse, eikä mua turvotakkaan(paitsi jos syön...
  19. M

Yövuoroista mulle neuvolan täti sanoi että oman jaksamisen mukaan. Ei ole siis raskaus esteenä yövuorojen teolle :) Meillä ainakin yövuorot hiljaisempia, ei ole nostoja yms, joten jos jaksaa vaan valvoa niin siitä vaan :) Meillä töissä on kyllä aina ollut niin että raskaana olevien ei tarvitse...
  20. M

Ekassa ultrassa käyty. Pikkusella kaikki hyvin :heart: Siellä se ponkas kohdun seinämistä vauhtia. Laskettu aika muuttui 24.5.12 Eli kolme päivää eteenpäin.Tänään siis tasan 12 viikkoa :heart: Sikiöseulat otettiin pitkän pohdinnan jälkeen ja tulokset oli hyvät :) Aurinkoista viikonloppua...

Yhteistyössä