Farkkutytöllä on ollut melko jännittävä reissu, onneks löytyy vielä tuollaisia teiden ritareitakin
Vaunuista: meillä on esikoiselle jo aikanaan ostetut Gessleinit, aivan loistavat täällä maalla, aivan loistavasti jousitetut, kevyet kantaa ja kaikinpuolin hyvät =) Harmi ettei niitä ilmeisesti enään myydä kun pienillä etupyörillä, sellaisina en niitä ostais.
Kaukalosta: Esikoiselle ostettiin brion kaukalo telakalla, ja tykkäsin siitä tosi paljon. Annoin sen kaverilleni ja hän siihen myös tykästyi vaikkei heidän autossaan ole isofiksejä, oli ilmeisesti myös vöiden kanssa todella hyvä. Tälle toukalle saan samanlaisen toiselta kaveriltani, suosittelen kyllä kaikille telakka-ratkaisua.
Vaunut ja kaukalo meillä siis jo on, mutta pinnasänky ja sitteri täytyy jostain hommata, ne kun luovutin eteenpäin kun en uskonut enempää lapsia tekeväni =) Mies on saanut osallistua isompien tavaroiden hankintaan, vaatteet hommaan minä. Meillä on onneksi paljon poikia kaveripiirissä joten ei varmaan ihan hirveästi tarvi vaatteita ostella, tyttöjen vaatteita meiltä toki olisikin löytynyt
Tosi paljon on porukka on hommanneet kaikkea tuleville lapsille, oikein hävettää että ainut minkä oon ostanut on pieni sininen haalari, ja sekin vaan siksi että tulis todellisemmaks että meille on tulossa poika
Täälläkin poksutaan tänään, poks vaan, mutta on ihan pakko myöntää etten oo aivan varma että mitkä viikot, luulisin että 23 :wave: Ensimmäisestä osasin heti kysyttäessä sanoa mitkä viikot ja päivät ovat meneillään, toisesta olin aika hyvin mukana, ja nyt jos joku kysyy mitkä viikot niin ensin mietin, sitten sanon jotain, ja sitten luultavasti tuun siihen lopputulokseen että se olikin viikko sitten ne viikot ja nyt onkin tää viikko.. Huokaus, kuinkahan ikinä muistan minkä ikäinen vauva on jahka on syntynyt :ashamed:
Piti vielä kysymäni että osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun välillä (varsinkin töissä, mikä sisältää paljon kävelyä ja raskaita painavia nostettavia tavaroita) alkaa pakottamaan alapäätä, ensin tuntuu kun häpyhuulia pakottaisi ja sen jälkeen se leviää niin ettei osaa erotella missä pakottaa? Aikaisemmissa raskauksissa ei tälläistä ole ollut.
Sitten täyty vielä tulla muokkaamaan: tänään on lauantai, joten poksuminen oli eilen.. Menee aivan sekaisin päivissä kun on lauantaina töissä.