Rinnoissa ei merkkiäkään raskaudesta! Viimeksi paisuivat kovasti koko raskauden ajan, mutta mitään nestettä tms. ei tullut. Nyt tilanne on niinkuin normaalistikin. Imetys on asia minkä toivon todella onnistuvan ja olen valmis näkemään vaivaa paljon sen eteen!
Lakka87 Jos olisin sinä, en jättäisi asiaa työn loppumisen suhteen tähän. Vaikka mitä teet niin ehkä sopimusta ei jatketa, mutta purematta en nielisi moista. Tuollaisen ääneen sanominen pomolta on laitonta
Mulla on lähipiirissä vähän vastaava tapaus, joka johti kunnon selvityksiin liiton lakimiesten yms.
En muista nimeä kellä oli sokerirasituskoe just yli 10 1h arvo ja protestoi tätä? Mua kiinnostaa kuinka nlassa suhtautui kun mittailit ja näytit arvot jne. Mulla oli eka raskaudessa 10,1 se 1 h arvo ja mukisematta otin rd:n tuomion. Koin siitä olevan mulle vaan hyötyä kun tuli seurailtua syömisiä eikä paino noussut juurikaan enää rv 30 jälkeen jne. Tällä kertaa en jäänyt kiinni, vielä, toinen rasitus edessä. Mulla on tosi vahva sukurasitekin ja siksikin tyytyväinen, että seurataan nyt.
Tiivi-Taavi odotellaan tuleeko rv32 ultrassa varmistusta tyttö vai poika
nibsu kyseli
pienikokoiselle vaunuja meillä oli Brio sing systeemi, olen 160cm pitkä ja tykkäsin. Kaverilla joku Quinny setti ja aivan mahtavan kokoiset ovat! Brio Primo kaukalo jalustalla oli ja
ehdottomasti hyvä ratkaisu tuo telakka Nyt tulee Britax B-Dual rattaat ja näin ollen myös Britaxin kaukalo. Mulle tärkeä ominaisuus on myös turvakaukalon kiinnittämis mahdollisuus rattaiden/vaunun runkoon. Noita uusia vaunuja/rattaita lukuunottamatta hankinnat edelleen nolla
Kaikkea löytyy, mutta jos tulee tyttö niin sitten ehkä jotain vaatetta ostan
Kestovaipat kiinnosti mua ajatuksen tasolla eka raskaudessa, mutta kun kiinteiden aloittamiseen (4,5kk) saakka vaihdoin joka päivä keskimäärin 10 kertaa vaipan ja joka ikisessä oli kakka niin eipä paljon enää kiinnostanutkaan
No ok vaihtoi mieskin todella usein vaipan, mutta silti!
Mieson aina ollut :heart: ja melkeinpä lapsen tulon myötä ollaan entistä onnellisempia. Joo näin on.
Armin, Kristiin, Tuiku, Mi&Ma ainakin te kanssakärsijät ah ne ihanat
liitoskivut :stick: Voisin kirjoittaa kilometrin kaikenlaisia tuntemuksia, mutta tyydyn nyt vain toteamaan, että ikinä en ennen liitoskipuja ollut kokenut mitään yhtä hirveää kipua. Työssäni istun, nousen, kävelen, istun, seison x 1000 ja se oli oli täysin mahdoton yhtälö. Koko päivän olisin voinut istua tai seistä, mutta ei vaihtelua. Saikulla olin pari pätkää kunnes sitten 1kk ennen äitiyslomaa jäin kokonaan pois. Lepo oli ainoa joka auttoi. Särkylääkkeetkin joo, mutta ei niitä huvittanut napsia koko ajan. Muutama yö sitten oli järkytys kun heräsin, käännyin sängyssä lähteäkseni vessaan ja nousin sängystä niin ihan jähmetyin kun en hetkeen voinut liikkua niin viiltävä kipu oli häpyluussa! Ajattelin, että voi jestas nytkö se jo alkaa, mutta onneksi vaiva on vielä satunnaista. Puuh... yks
hyvä apu mulla öisin on jalkojen väliin, polvien kohdalle, tyyny. Samassa asennossa kovin pitkään ei voi istua tai kipu tulee. Sitä vaaraa ei onneksi ole tuon touhuttavan esikoisen kanssa.
Lantion malli on kai aika muodokas, kroppa on tiimalasin muotoinen.
Nlakuulumisia tähän vielä. Itseäni nämä tiedot kiinnostaa kovasti ja etenkin eka kerralla. Siis ne muiden tiedot
rv 22 + 2
paino 580g/vko
RR 126/82
HB 150
Sykkeet 150
Liikkeet ++
Pissa puhdas ja kohdun pohjan korkeus 21.
Energistä viikkoa kaikille!!!