Hakutulokset

1. S

onko muita joiden mies ei tee kotona mittään muuta kun makaa sohvalla?

Nyt sit haloo, toi ei oo mikään syy olla toisen kanssa ja tuhlata elämänsä!
  2. S

onko muita joiden mies ei tee kotona mittään muuta kun makaa sohvalla?

Mun EX ei tehnyt mitään kotona. Ei vaikka pyysin, ei vaikka käskin. Siksi onkin ex, mulle tuli mitta täyteen kodinhengettären pestiä kun oli duunit ja lapsikin hoidettavana. Paljon helpompaa nyt yksin vaikka taloudellisesti onkin tiukempaa. Enää olen yhden lapsen yh, en kahden :xmas:
  3. S

Mitä te oikein syötte kun se heseruoka kerran viikossa on katastrofi?

Meillä kotiruoka tarkoittaa perunoita/perunamuusia/lohkoperunoita, jauhelihakastiketta/pihvejä/pullia, makkarakastiketta/uunimakkaraa, keittoja, laatikoita.. :)
  4. S

Mitä te oikein syötte kun se heseruoka kerran viikossa on katastrofi?

No mulle on ihan sama mitä muut suihinsa tunkee, mutta ite hlökoht en tykkää hese- enkä mäkkiruuista ja sen takia meillä käydään ehkä kerta vuoteen ko.paikoissa.. Lapsi saattaa käydä mummojen, tätien tms kanssa, mutta mun kanssa sinne ei kyllä usein pääse. Meillä syödään ihan perus kotiruokaa...
  5. S

Hämähäkki horroksessako?

Hyi helvata :x Mä olin eilen suihkussa kun silmiini osu sellanen musta oksetushämähäkki joka laskeutu seitin varassa siitä suihkun oviaukosta... En sit keksiny mitään muuta kun hakkasin sen täydellä omo-pullolla ihan liiskaks ovenkarmiin ja jollain vanhalla lehdellä raaputin sen siitä pois ja...
  6. S

Jos elämässänne on kriisejä, tai tuntuu kaiken

Mulla ystävät on ollut se henkireikä vaikeina aikoina. Aikansa kesti opetella pois lapsuudenkodin opeista ("omista asioista ei muille puhuta!"), mutta kun olen siihen vuosia opetellut, niin olen huomannut pääseväni paljon helpommalla :) Ystäviltä saa vertaistukea, apua, neuvoja, uutta...
  7. S

Multa puuttuu kyllä joku pullantuoksunen äitigeeni, mä en kestä tätä....

Kerran yks tuttu tuli käymään lastensa kanssa kun tuli katsomaan mulla myynnissä ollutta sänkyä. Sillävälin kun esittelin sängyn, tän tutun lapset oli syönyt keittiön pöydällä olleen viineripitkon KOKONAAN ja hajottaneet yhden kirjaston kirjan. Tää äiti vaan totes, että "hehheh, noi on niiiin...
  8. S

Kiitos tsempeistä.... :) Oon tän viikon aikana miettiny et tätäkö se olis jos olis useampi lapsi??!! Nahinaa ja kantelemista ja riitelyä?! Tai ei kai sisaruksetkaan aina riitele, mutta mulla ei kestä hermot yhtään tollasta :ashamed:
  9. S

:ashamed: Mulla on siis yksi ala-asteikäinen lapsi jonka isästä olen eronnut, eikä ole aikomus hankkia enempää. Ollaan oltu tää viikko syyslomalla ja multa lähtee kohta järki päästä. Oman lapsen kanssa ei ole mitään ongelmaa, mutta sen kaverit :O Meillä on melkein joka päivä ollut...
  10. S

Pärjäisitkö

Mulle ja kouluikäiselle lapselle tulee kuussa yhteensä rahaa n.1600euroa. Siitä lähtee asumiskulut sähköineen n.700e, bensat ja laskut ja lopulta jää n.600e loppukuuksi käyttöön. Ei eletä herroiksi, mutta tullaan toimeen.
  11. S

mitä sunnuntairuokana, onko jälkiruokaakin?

Oon iltaan asti yksin, joten taidan syödä eilistä suppispiirakkaa ja juoda paaaaaljon kahvia :)
  12. S

Montako pesällistä te yleensä poltatte puita takassa et on hyvä? Ja kauanko pitää lämmön/kuinka usein lämmitätte näillä

Kovasti mulle väitettiin et on varaava ja pitää lämmön, kattellaan kuin käy :D
  13. S

Montako pesällistä te yleensä poltatte puita takassa et on hyvä? Ja kauanko pitää lämmön/kuinka usein lämmitätte näillä

keleillä? =) Mä oon muuttanut 1900-luvun alussa rakennettuun taloon ja takka on koko huoneen korkuinen laitos... Montakohan pesällistä tuossa pitäs polttaa et lämpenee edes :D Nyt kaksi pesällistä poltettu eikä takka tunnu ulospäin lämpimältä yhtään.... Kolmatta en taida laittaa vaan katson...
  14. S

En oo saanu hankittua uutta mikroa, joten miten jalostaisin eilisen ruuan..

Eli jasmiiniriisiä ja kanafileitä kermassa haudutettuna... Laittasko uuniin vai pannuun ja sellasenaan vai jalostettuna.. Ideoita? :) Löytys esim.mozzarellaa ja tomaattia lisäks jos rupee jalostushommiin :)
  15. S

Mikä ihmeen tinttaraikäkausi mun lapsella on, kun jotain pyydän/käsken, niin AINA pitää ENSIN tehdä jotain...

Hehhe, mun lapsi on ekalla luokalla :D Että vissiin sit joku myöhäisherännäinen tän asian kans kun nyt vasta viime aikoina alkanu.... Sellanen hidas haaveilija tuo on aina ollu et on saanu hoputtaa ja jankuttaa että tapahtuu, mutta nyt sit tämäkin vielä :xmas:
  16. S

Millaiset aamurutiinit teillä on?

Teen arkisin kolmea vuoroa, menen joko kuuteen, kahdeksaan tai kymmeneen. Lapsella alkaa koulu joka aamu klo 8.20. Herätyskello soi joko 5.30 tai 7. Lapsen aamupalat ja kouluun lähettäminen. Itse juon aamukahvit ja syön aamupalan töissä jos menen kuuteen tai kahdeksaan, kympin aamuina...
  17. S

Mikä ihmeen tinttaraikäkausi mun lapsella on, kun jotain pyydän/käsken, niin AINA pitää ENSIN tehdä jotain...

Esim. "Mene pukemaan päälles." "Joo, mä vaan ensin laitan tän legon tänne...." Ja siis mitään legojuttua ei välttämättä ole edes kesken, mutta jotain pitää aina keksiä mitä tehdä ENSIN... :headwall: :xmas: Äsken palo sit pinna ja korotin ääntäni kun ensinensinensinensin... :ashamed: Tuttua? :D
  18. S

Onpa ihana tunne kun VIIHTYY kotona o.O

On meinaan mulle erittäin outo käsite tuo kotona viihtyminen. Mä oon aina, jo lapsena, ollut erittäin levoton sielu. Jälkeenpäin aatellu et onkohan mulla joku lievä ad/hd, innostun asioista, alotan ne ja kyllästyn ennenkun pääsen loppuun. En jaksa ollamöllöttää paikallaan, koko ajan pitää...
  19. S

Vauvani ei ollut lainkaan itkuinen ja syy kuulemma tasapainoisessa perheessä. :)

Mitä tarkoittaa tasapainoinen perhe? Meidän tapauksessa ilmeisesti mua. Erosin lapsen isästä kun lapsi oli vasta vauva, muutettin monta kertaa, erosin toisestakin suhteestani, on ollut opiskeluita, valvottuja öitä, töitä, hoitopaikan vaihtuvuutta... Ja mun lapsi on aina ollut tosi...
  20. S

Päiväködissa kodonnut lelu.

Kaikkihan kai on mahdollista kun ei ole itse ollut paikalla, mutta meillä ei ainakaan saa viedä lelupäivän leluja ulos. Samoin kun unikavereita... Olen siis pk:ssa töissä ja anteeks vaan, mutta että mua jurppii ne vanhemmat jotka vaatii lapselleen erityisoikeuksia. Esim.tuoda leluja muuten...

Yhteistyössä