Hämähäkki horroksessako?

• Viestiketjun aloittaja hämähäkkikammo
  • Ensimmäinen viesti
hämähäkkikammo
meidän ikkunan välissä on hämähäkki luultavasti kuollu on tehny seitin ja on siinä.. Vai onko se horroksessa? On ollu noin kolme viikkoa siinä ja en uskalla ottaa pois jos horroksessa on...

Hyi helvata :x
Mä olin eilen suihkussa kun silmiini osu sellanen musta oksetushämähäkki joka laskeutu seitin varassa siitä suihkun oviaukosta... En sit keksiny mitään muuta kun hakkasin sen täydellä omo-pullolla ihan liiskaks ovenkarmiin ja jollain vanhalla lehdellä raaputin sen siitä pois ja taivas että mua oksetti. Siitä ei jääny oikeesti kun märkä läntti, mut sen jälkeen näin MUKA silmäkulmastani koko ajan laskeutuvia hämähäkkejä.
Ja haluan tähdentää, että mä en PELKÄÄ niitä vaan ne on VASTENMIELISIÄ ja OKSETTAVIA ja mä ÄLLÖÄN niitä. Ei tarvi tulla mun kotiin hengaileen. Ja turha kenenkään tulla sanoon että "olisit kuule onnellinen, talo on terve jos siellä on hämähäkkejä". Asun vaikka homeitiössä ennemmin kun hämppyjen kanssa.
Ugh. Olen puhunut.

"hastur"
Alkuperäinen kirjoittaja hämähäkkikammo;27355769:
meidän ikkunan välissä on hämähäkki luultavasti kuollu on tehny seitin ja on siinä.. Vai onko se horroksessa? On ollu noin kolme viikkoa siinä ja en uskalla ottaa pois jos horroksessa on...
Ei noista pienistä kannata välittää, ne on hyödyllisiä. Jos on hämiksiä niin sitten on muitakin ötököitä mitä noi hämikset syö. Ne voi syödä vaikka käärmeitä :)
Cairns man Ant Hadleigh snaps incredible pics of snake-eating spider- Local Cairns News | cairns.com.au

:D Eikä... Mä ajattelin että tää on sellanen luonnontarkkailuhenkinen aloitus, mut tais mennä araknofobian puolelle.

Me pienenä ruokittiin hämähäkkejä viemällä niille kärpäsiä verkkoon. Se oli niin jännää kattoa kun ne huomas että verkkoon tuli jotain ja kipittivät tainnuttamaan saaliin ja sit alkoi paketointi :) Edelleenkin tykkään tarkkailla hämäreitä ja annan aina yhden asua sisällä kärpäs- ja hyttyspyydyksenä. Jos enemmän näkyy niin kannan ulos.

Tiedän että oon vähän friikki :D

hämähäkkikammo
no pitää ottaa tuo hämppy joku päivä pois kun nyt sielllä on elävä kärpänen enkä halua että se tulis tänne sisälle pörräilemään ja menis hamsterin häkkiin..

Minäkin araknofoobikko oon tehnyt noiden kanssa "sopimuksen": ulkona saavat olla ihan rauhassa, mutta sisälle ei tartte tulla! Lähtöpassit tulee armotta! Jos on perhettä kotosalla, joku saa kuskata ulos elävänä, jos ei ole, on pakko imuroida tai tehdä tuo edellä kuvattu täydellinen liiskaus. Meillä on keskuspölynimuri, en usko, että ihan äkkiä sieltä tepastelee takaisin! :)

Yhteistyössä