Hakutulokset

  1. H

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Aijaa.com - 11891541 Siis nyt apua! Pongasin kananmuna limat tiistaina illalla, silloin sänkyhommia sitten miehen kanssa. Ovulaatiotestiä ei tuolloin ollut saatavana, vaan olin juuri tilauksen tehnyt ajatellen seuraavaa kiertoa. Keskiiviikona testit tulivat ja noista ylin on tehty silloin...
  2. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Aijaa.com - 11706234 Onko tämä vain värikertymä?
  3. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Kaislanen:hug: Täti on nyt sitten ihan kunnolla saapunut tänne. Jäi kierto kuitenkin tällä kertaa 37 päivään. Nyt uuteen kiertoon ja yk5. Samalla haluan siirtyä tauastailijoihin. Lopetan tämän ylenpalttisen oireiden tutkailun ja herkkien testien kyttäämisen (ihan liikaa viivanpaikkoja ja se...
  4. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Eikä, eikä, eikä! Nyt se täti taitaa kurvata paikalle :( Olin jo niin varma, että pienoinen olisi kyydissä mukana. Kiinnittymisvuotokin oli, vai mitä muuta se olisi voinut olla :( Aamulla tuli tuhrua paperiin, mutta toisella vessareissulla ei. Menkkajuilinnat on mahassa, mutta ei niin pahat...
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kyllä minä ainakin näen haamulaisen tässä kuvassa :) Toivottavasti vahvistuu! Muokkaus: siis Eloveenan testissä.
  6. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Pitihän se digi tuhlata eilen ja tulos ei raskaana :( Daviditki antaa nyt viivanpaikkoja, voisin nakata kaikki nuo jälellä olevat roskiin!!! Mutta mitä mieltä te ootte siitä, että kun kiinnittymisvuoto (jos siis oli sitä) tuli torstaina, niin koska plussa edes voisi näkyä? Hyvää ja...
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    No onpa kyllä sitten huonoja testejä, varsinkin kun niin herkkiä muka ovat :( Ostin cb:n digitestinkin, mutta taidan sen jättää vielä myöhäisemmäksi. Mulla kun oli (tai siis ainakin oletan sen olleen) kiinnittymisvuoto torstaina illalla, joten onko siis vielä liian aikaista ylipäänsä testejä tehdä?
  8. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällähän on ihanasti plussailtu :heart: Jospa se omakin sieltä tulisi, sillä nyt on jotain tekeillä ihan selvästi! Melkein pari viikkoa sitten tuli niin selkeät ovislimat, ettei koskaan ole tullut näillä yrityskerroilla. Ennen näitä oltiin pupuiltu kovasti ja eikun vielä menemään ;) Nyt...
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näettekö tässä mitään: Aijaa.com - 11505961 Vaikea yrittää haamua vangita kameralla.. en tiedä itsekkään näkyykö tuossa kuvassa mitään..
  10. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Ihana, kun plussia on pärähtänyt :) Tänne täti on viimein tullut kylään! En enään raskauteen edes jaksanut uskoa, vaan odottelin kovasti, että kierto jo päättyisi. Viime kierto siis 62 päivää. Nyt on kp 3 ja yk 4 lähtee käyntiin. Jospa jouluvauvoja nyt pukkaisi...
  11. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Tännehän on tullut paljon uutta väkeä, tervetuloa mukaan! En oikein ole jaksanut kirjoitella tänne, kun meinaa alkaa todella jo ärsyttämään tämä oma kierto. Nyt tosiaan kp43 ja mitään ei tapahdu. Ei tätiä ei plussaa. Mutta aloin miettimään tässä, että jospa olenkin ovuloinut viime viikolla...
  12. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Kaislanen: Nyt onki kyse ovulaatiotestistä. Kp38 menossa ja ei tätiä kuulu. Ja mullahan oli se yks vuoto ja kahden päivän tuhruilu siihen päälle, jota luulin ovulaatiovuodoksi. Jospa siis oiskin vielä pitempi kierto mitä yleensä on. Oon vaan nyt lueskellut noista davidin ovulaatiotesteistä, että...
  13. H

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Minä oon kyllä ihan sekaisin täällä ja keho se vasta taitaa ollakkin :( Mulla oli kp kp18 verinen vuoto, joka tuhrusi tuosta vielä kaksi päivää. Raskaustesti näyttää negaa ja tätiäkään ei kuulu. Yleensä rinnat kipeytyy huomattavasti ennen kuukautisten tuloa, vaan ei ole mitään oireita. En ole...
  14. H

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Aijaa.com - 11207589 Onko tämä ovisplussa vai ei?
  15. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Aijaa.com - 11207589 onko tuo ovisplussa vai ei?
  16. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Haaveuni, 27, 38/38, 7/12, 1.lapsi Todellakin nyt odotan tämän kierron loppumista. Ei ole mitään mahdollisuuksia enään plussaa edes tulla, kun yritystäkään ole ollut oletetun ovulaation jälkeen. Ens kierrossa sitten ensimmäistä kertaa ovulaatiota tikuttamaan. Olisi muuten aivan ihana kertoa...
  17. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällä kp37, ei tätiä ei plussaa testissä :( Toivon nyt että se täti sieltä tulis, niin pääsis kierron aloittamaan taas alusta. Raskauskeijusta paketti tuli kotiin ja nyt tilasin ovistestejäkin, niin tietää millon se oikeesti sitten on :)
  18. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Ihana Annamay :heart: t. juuri raskauskeijun sivuilta tilauksen tehnyt ;)
  19. H

    Vauva Haaveissa 2013

    En kirjoittele tuntemuksiani ylös.. Pitäis varmaan, niin ei sitten tarvi empiä, että miten tämä on edellisissä kierroissa ollut :) Mutta pitäs varmaan lopettaa tämä turhanpäiväinen stressaaminenkin ja testata sitten, kun niitä oireita oikeasti on ja kun menkat on myöhässä pisimmänkin kierron...
  20. H

    Vauva Haaveissa 2013

    En ole ovista koskaan tikuttanut. Mulla oli verinen vuoto perjantaina 12.10 ja tuhrusi sunnuntaihin asti. Ennen tuota oli limat ja himot kohillaan, vaan siihenpä loppu himot ku tuollainen tuhru alkoi. Viimesen kerran touhuiltiin maanantaina 15.10, että sittenpä jos olis ollut myöhemmin, niin...

Yhteistyössä