Hakutulokset

  1. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    nöhville oli tullut suru kylään :( tosi ikävää, että noin kävi. Voimia paljon :hug: Mun mummu on saanut kaksoset, mun enot. Muita en tiedä. Sukupolven ylihän ne yleensä hyppää ja äidin puolella käsittääkseni kulkee, joten ei siinä mielessä ole ylläri. Vitsailtiinkin siitä kaverin kanssa ennen...
  2. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Hei vain taas! Minä en sitten tuonne plussaneiden ketjuun toistaiseksi menekään, kun siellä näyttäisi olevan ainakin yksi henkilökohtaisella tasolla tuttu tyyppi enkä halua hänen fiiliksiä seurailla saati että hän seurailisi minun :) Joten tuun taas kuokkimaan tänne.. Niille tädeille mä...
  3. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Kolmikymppinen miten maltat oottaa, kun tuommoset oireet ja kp:tkin näytti ihan jo lupaavilta!? Ei meikä malttais :D Wilma tervetuloa :) Tiuku oooo ku jännää! Apteekin omat ei kai valehtele juuri koskaan? Selvä viiva oli :heart: Tämä on kyllä uskomatonta.. aamulla oli niin kova hätä...
  4. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Paukille halauksia :hug: Papunen84 testaamalla seleviää! ;) äiti-07 minulta myös tsempit! Voin vain kuvitella (siinä onnistumatta) kuinka inhottavaa on kuukausi toisen jälkeen joutua pettymään :/ Vielä onnistaa joku päivä! :hug: Ommaa nappaa: Mä en oikein usko ees, että tää ois tässä...
  5. N

    Kuvia plussatesteistä

    Ylempi testi on tuo sama, jonka postasin eilen (kp 38/36-38, dpo 14 ehkä) ja alempi sekin Pregcheckin kaksviitonen kp 39/36-38, dpo 15. Joko kärsii uskoa??
  6. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Nöhvi1 hihhih, toivotaan että lähtee vahvistumaan. Kyllä täällä isäntä jo katteli sitä Vau-kirjan odotuskirjasen Isä-puolta, minkä sain esikoista odottaessa :heart: Sinulle myös ihan järettömän paljon onnea!! :flower: NiQ tuo sinun tilanne aivan pistää ahistammaan! Väärät plussat...
  7. N

    Kuvia plussatesteistä

    Kp 38/36-38 ja tässä tulos Pregcheckin kaksviitosella: Testiajalla tuli ja on aavistuksen paremmin nähtävissä luonnossa. Huiiii....:heart:
  8. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    omanapavaroitus!! Minä päätin lakata oireilemasta ja kyttäämästä itseäni. Oireet katosivatkin.. paitsi närästys. Eilen oli sitten vähän ummetusta.. Vatsassa fiilikset sitä mukaa, että tätiä mää odotin. Huomenna on kuitenkin suuri päivä, kun iltalukiolaisena meen äidinkielen teksitaidonkoetta...
  9. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    ReVe: vastasin siulle jo tuonne kakkosketjuun mutta pakko vielä tännekin - tuo ei ole viivanpaikkaa nähnytkään. Varovarovaiset onnet :heart:
  10. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Voi jestas NiQ! En ees osaa muuta sanoa :O NNÄ mukavaa laivareissua. Rentouta nämäkin ressit hetkeksi mielestä pois :) Hyppy ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Oletetaan, että ovuloidaan ja ensi kierrosta (olettain että nyt ei tärppää kummallakaan) otetaan tikut apuun? Kyllä tää vielä...
  11. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    NiQ, valoit juuri uskoa meikäläiseen ainaski tonnin! Aina vaan lukee joka paikasta että jos on ylipitkä kierto niin on todennäköistä ettei ovulaatiota edes tapahdu. Ja mulla kun ei pukkaa kiloa kananmunalimaa pöksyyn, niin oon vähän uskonutkin siihen.. Juu nevö nou mutta kiva kuulla...
  12. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    En tämän kauempaa malttanut pysyä poissa! :ashamed: Mutta tuli ihan käsittämätön ahaa-elämys! Käsittämätön siksi, että miten en muka aiemmin tätä ole tajunnut. Hävettää melkein. Siis: olen väkisin halunnut ajoittaa mun ovulaation noin viikkoa liian aikaisin. Niinkin yksinkertainen asia, ja...
  13. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    NiQ kylläpä vaan veikkaan, että tuo oli ensimmäinen ja viimeinen Predictor minkä ostan! Maksaa kuukauden palkan verran ja sitten kehtaa kusettaa :headwall: Sitä Pregcheckiä tihrustin vaikka missä valossa, eikä se ois enään selvempi nega voinu olla. Nou hope mutta yhä edelleen - raskaana kunnes...
  14. N

    Kuvia plussatesteistä

    Arvauskeskus se on täälläkin.. uusinta uutta on se, ettei lääkärin/terveydenhoitajan pakeille edes pääse kun ei ole aikoja. Ja jos pamfletissa luvataan perhesuunnittelua, niin minä sillon oletan että se koskee nimenomaan niitä, jotka sitä perhettä suunnittelee. Kai se pitäis klamydia hommata...
  15. N

    Kuvia plussatesteistä

    Mä koitin soittaa julkiselle puolelle neuvolaan, numeroon, jonka vieressä luki "perhesuunnittelu". Sieltä täti tiukkasi onko mulla ongelmia ehkäisyn kanssa/oireita tai merkkejä sukupuolitaudista. Kun kielsin, ja kerroin että ihan tätä perhesuunnittelupuolta ajattelin ja valaisin meidän...
  16. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Moikka! Mahtuukos mukaan 28-vuotias 5-vee neidin äiti, jolla on pikkukakkosen yritys meneillään? Uusperhekuvio meille syntyi nykyisen miehen muuttaessa meille ja nyt sitä yhteistä kultamussukkaa sitten "tehtaillaan". Pillerit pois 11/11, yk 3 (ei ihan heti aloitettu), kp 31/36-38 (toivon...
  17. N

    Kuvia plussatesteistä

    Joo, mä olen tuolla sivustolla kans käynyt ottamassa oppia noista limoista mutta jotenki en saa iteltäni semmosta kunnon näytettä otettua edes. Mä vähän pelkään just tuota että sitä ovulaatiota ei syystä taikka toisesta tapahdu edes :/ Mut näin alkuvaiheessa yritystä kai turha yrittää päästä...
  18. N

    Kuvia plussatesteistä

    Onko sulla Hydrangea kuinka pitkä yritys takana? Milloin ehkäisy pois? Mistä osaat määrittää oviksen? Itsellä ehkäisy pois 11/11, aktiivista yritystä toukokuusta etiäpäin ja kierrot itselläkin sekavat. Ovista olen koittanut tarkkailla limojeni analyyttisella tarkkailulla (:laugh: ), ja...
  19. N

    Kuvia plussatesteistä

    Kiitos Hydrangea! Hieman vaikeuttaa se, etten tiedä tarkkaa ovispäivää.. Mutta kyllä mä toivoisin, että viikonlopun aikana joko tulis selkeämpi viiva tai sitten se täti. Pääsisi tästä epätietoisuudesta.
  20. N

    Kuvia plussatesteistä

    Niin ja tuossa aamupäivästä käytin mittaria kainalossa, ja näytti kolmella eri mittauskerralla 37,4 - 37,2. Että jos menkat on tulossa, niin ei vielä ainakaan, kun eikös siinä mene pari päivää lämpöjen tipahtamisen jälkeen että täti tulee? Ei sovi tämmönen plussan oottaminen tämmöselle...

Yhteistyössä