Kuvia plussatesteistä

Onko sulla Hydrangea kuinka pitkä yritys takana? Milloin ehkäisy pois? Mistä osaat määrittää oviksen? Itsellä ehkäisy pois 11/11, aktiivista yritystä toukokuusta etiäpäin ja kierrot itselläkin sekavat. Ovista olen koittanut tarkkailla limojeni analyyttisella tarkkailulla :)laugh: ), ja "irtoamistuntemuksilla". Testit eivät siis vielä ole käytössä.. Mitä olen merkille laittanut, niin mahdollisia ovispäiviä kipuilusta päätellen vois olla 22. ja 25.pvä eli dpo 14 tai 11 jos osasin oikein laskea). Kierrot olleet edellinen 38, sitä edellinen 36 ja aikaisempia mä en töhnä ole merkannut.. Hieman huolimattomasti tässä nyt on liikkeelle lähdetty ja yritystäkään ei kauaa ole takana mutta malttamaton kun olen :ashamed: Yököttävyyslisänä pakko kertoa, että valkovuoto on runsaampaa nyt kuin vaikkapa viikko sitten, ja sen valumisen vähän jopa tuntee. Tarkoittaneeko sitten menkkoja vai raskautumista?? Argh :D

muoks. kesäkuussa siis ensimmäinen virallinen yrityskierto.. vanha joutuu kalenterista tarkistamaan :D
 
Viimeksi muokattu:
neiti bee, pillerit lopetettu 8/2011. Varsinainen yritys aloitettu joskus 12/2011-01/2012 tienoilla ja nyt yk 7 menossa. Joskus keväällä tikutin ovista, mutta en oikeen osannut tulkita viivoja. Tässä kierrossa ajattelin yrittää uudestaan ja mielestäni testien mukaan ovis oli kp 15 (ovistesti plussa kp 14). En tosin ollut varma, oliko viiva tarpeeksi tumma ja sitä tuolla ovistestiketjussa ihmettelin. Kp 19 ultrassa lääkäri sanoi, että ovis hyvin mahdollisesti tapahtunut, kun vatsaontelossa oli nestettä. Keltarauhasesta ei maininnut mitään, enkä hokannu kysyä. Sen kai pitäis syntyä siihen, mistä munasolu irtos, tai jotain. :) Jos sitä ei synny, niin raskauskaan ei voi olla mahdollinen. Oon myös aamulämpöjä mittailut ja limoja tarkkaillut. Siinä kp 13-14 tienoilla limat alko olla kirkkaampaa ja kp 15 kuvittelin bonganneeni kananmunalimat. Täällä hyvää limatietoutta, jos ei jo tuttu: luomupimu: Ovulaatiolima ja muita valkovuodon ihania/ällöjä olomuotoja Nippailut oli myös voimakkaampia tuossa kp 14-15 tienoilla ja tässä kierrossa nimenomaan vasemmalla, josta myös lääkäri sen nesteen bongasi. Tuosta valkovuodosta olen lukenut, että joillain se runsaantuu ihan muuten vaan ennen menkkoja, toisilla taas se voi merkitä raskautta. Itellä ei ole oikeestaan ollut kuivaa kautta oviksen jälkeen, mutta lämmötkään ei ole koholla (keltarauhanen ei ehkä ole muodostunut ja nostanut lämpöjä) sekä testit näyttää negaa. Varmaan vaan kroppa jotenkin sekaisin, kun mulla todettu pco ja tiedossa pian ovulaatioinduktiohoidot clomeilla ja eka inseminaatio ens kierron alkupuolella tehtävän aukkarin jälkeen.

Lisäys. Sulla kans aika pitkiä noi kierrot. Yli 35 päivän kierroissa ei kuulemma välttämättä ovis tapahdu, jotkut taas tullu pitkistäkin kierroista raskaaks.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, mä olen tuolla sivustolla kans käynyt ottamassa oppia noista limoista mutta jotenki en saa iteltäni semmosta kunnon näytettä otettua edes. Mä vähän pelkään just tuota että sitä ovulaatiota ei syystä taikka toisesta tapahdu edes :/ Mut näin alkuvaiheessa yritystä kai turha yrittää päästä lääkäriinkään. Jotenkin vaan hämäävää, kun nämä oireet ei voi olla mielikuvitusta ja minusta nää viittaa enemmän raskauteen kuin tuleviin menkkoihin. Juurikin nämä vihlaisut äkkiliikkeitä tehdessä, jomotus alavatsalla ja selässä, jotka on kestäneet jo pidemmän aikaa mitä menkkoja odotellessa. Uskomattoman raastavaa tämmönen!! Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu noin monen "turhan" kuukauden jälkeen, saati niistä jotka yrittäneet vielä pidempään : /
 
neiti bee, mulle sanottiin, että kun raskautta alkaa suunnitteleen, niin vois joka tapauksessa olla hyvä käydä ihan vaan rutiinitarkastuksessa. Joten jos sun mieltä kovasti nää asiat painaa, niin suosittelen omasta kokemuksesta ajan varaamista vaikka ihan yksityiselle gynelle. Peruskäynnille pääsee ihan tuosta vaan ja siellä varmasti lääkäri osaa katsoa asiaa myös huomioiden raskaustoiveen. Toivotaan, että sun kroppa olis oikeassa ja oireet enteilis plussaa. :)
 
Mä koitin soittaa julkiselle puolelle neuvolaan, numeroon, jonka vieressä luki "perhesuunnittelu". Sieltä täti tiukkasi onko mulla ongelmia ehkäisyn kanssa/oireita tai merkkejä sukupuolitaudista. Kun kielsin, ja kerroin että ihan tätä perhesuunnittelupuolta ajattelin ja valaisin meidän tilannetta niin hän sanoi ettei semmoista palvelua heillä ole. Jaaha. Yksityinen puoli on niin kallis, etten raaskisi sinne ihan rutiinitarkastukseen lähteä :/ Pakko kyllä mainita tähänkin, vaikkei aiheeseen kuulukaan, että julkinen terveydenhuolto (ainakin täällä kun mentiin semmoiseen kuntayhtymä-malliin) on kyllä ihan hanurista tätänykyä :mad: Seurailen tilannetta, testailen ylihuomenna jos menkkoja ei kuulu ja ensi kiertoon otan ovistikut avuksi jos nyt ei tärppää. Samoin myös sinulle tsemppiä! :hug:
 
Arvauskeskus se on täälläkin.. uusinta uutta on se, ettei lääkärin/terveydenhoitajan pakeille edes pääse kun ei ole aikoja. Ja jos pamfletissa luvataan perhesuunnittelua, niin minä sillon oletan että se koskee nimenomaan niitä, jotka sitä perhettä suunnittelee. Kai se pitäis klamydia hommata, että pääsis terkan luo |O
 
Pakko oli munkin testata vielä pc:n liuska ja puikko (dpo18) :heart: Viikko sitten kun testailin, niin puikkoon tuli todella haamuista haamuin ja liuskaan selkeä, mutta hyyvin haalea viiva. Hienosti ovat nyt vahvistuneet :heart: Yksi digi polttelee vielä kaapissa ja sen ajattelin tehdä joskus ens viikolla, jos sais kans ton 3+ tiedon siihen :ashamed: Joskohan tää testailu ois sit tässä :LOL:


 
Jee, saan vihdoin laittaa oman plussakuvani tänne :) :heart:

Aijaa.com - 10884081

Eilen vielä panikoin digin viikkoja jotka oli vasta 1-2, mutta tänä aamuna tulos oli onneksi noussut ja mun mielestä Pregcheckissäkin jo ihan hyvähköt selkeät viivat, vai mitä tuumaatte...? Pitäskö viivan olla jo vahvempi, nyt siis dpo 18?

Huh, jännittää. Nyt se hermoilu vasta taisi toden teolla alkaa :D
 
Pakko laittaa vielä yksi otos tältä aamulta - plussaviivan näkeminen on aina vaan niin mukavaa :heart:

Vähän olin huolissani, että miksei tuossa Sofin testissä oo vielä tasavahvat viivat. Nyt siis dpo 19 / RV 4+6. Mutta ainahan sitä sanotaan ettei ne välttämättä ihan loogisessa tahdissa vahvistu... mutta kellään kokemusta oikeasti, kannattaako tosta hötkyillä? First Signalissa on mun mielestä jo aika hyvät viivat ja testiviiva alkoi piirtyä ihan heti.

Aijaa.com - 10890965
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä