neiti bee, pillerit lopetettu 8/2011. Varsinainen yritys aloitettu joskus 12/2011-01/2012 tienoilla ja nyt yk 7 menossa. Joskus keväällä tikutin ovista, mutta en oikeen osannut tulkita viivoja. Tässä kierrossa ajattelin yrittää uudestaan ja mielestäni testien mukaan ovis oli kp 15 (ovistesti plussa kp 14). En tosin ollut varma, oliko viiva tarpeeksi tumma ja sitä tuolla ovistestiketjussa ihmettelin. Kp 19 ultrassa lääkäri sanoi, että ovis hyvin mahdollisesti tapahtunut, kun vatsaontelossa oli nestettä. Keltarauhasesta ei maininnut mitään, enkä hokannu kysyä. Sen kai pitäis syntyä siihen, mistä munasolu irtos, tai jotain.
Jos sitä ei synny, niin raskauskaan ei voi olla mahdollinen. Oon myös aamulämpöjä mittailut ja limoja tarkkaillut. Siinä kp 13-14 tienoilla limat alko olla kirkkaampaa ja kp 15 kuvittelin bonganneeni kananmunalimat. Täällä hyvää limatietoutta, jos ei jo tuttu:
luomupimu: Ovulaatiolima ja muita valkovuodon ihania/ällöjä olomuotoja Nippailut oli myös voimakkaampia tuossa kp 14-15 tienoilla ja tässä kierrossa nimenomaan vasemmalla, josta myös lääkäri sen nesteen bongasi. Tuosta valkovuodosta olen lukenut, että joillain se runsaantuu ihan muuten vaan ennen menkkoja, toisilla taas se voi merkitä raskautta. Itellä ei ole oikeestaan ollut kuivaa kautta oviksen jälkeen, mutta lämmötkään ei ole koholla (keltarauhanen ei ehkä ole muodostunut ja nostanut lämpöjä) sekä testit näyttää negaa. Varmaan vaan kroppa jotenkin sekaisin, kun mulla todettu pco ja tiedossa pian ovulaatioinduktiohoidot clomeilla ja eka inseminaatio ens kierron alkupuolella tehtävän aukkarin jälkeen.
Lisäys. Sulla kans aika pitkiä noi kierrot. Yli 35 päivän kierroissa ei kuulemma välttämättä ovis tapahdu, jotkut taas tullu pitkistäkin kierroista raskaaks.