Kuvia plussatesteistä

itseasiassa luulin ettei mulla ollu ovista ollenkaan kun yleensä kuljen ovispäivän kaksinkerroin mut nyt ei ollu mitään oiretta eli en kyllä oo yhtään varma :D Kierrotkin on ollut vähän mitä sattuu imetyksen lopettamisen jälkeen on ollut kaikkea 15 ja 38 väliltä mutta kaks viimeisintä oli 33 päiväisiä niin niiden perusteella laskin ton :)
 
NUPPUNAPPI jos onkin tuplat tulossa:LOL:

MUOKS. piti oikein onkia omat testikuvat

Tarkistin kp:kin eli ylhäältä alas:
kp 25
kp 26
kp 27
kp 29

Mulla normikierto 24 pvää jonka oletin nytkin olleen, ultrassa selvisi että olin ovuloinut 30 pvän kierron mukaan eli vasta n. kp 16? Että aikasin näkyi, mutta tosiaan syykin löytyi heti: eli Tuplathan ne siellä majaili :D :D


T.Neiti + tuplat :D 16+5
 
Viimeksi muokattu:
Apua :D Meillä on kyllä suvussa tosi paljon kaksosia, isällä on kaksoisveli, äidin kahdella tädillä on kaksoset ja omalla äidilläkin yksi raskaus alkoi kaksosraskautena mutta toinen kaksosista ei selvinnyt loppuun asti. Periytyyköhän sellainen kovin voimakkaasti? Siis kaksosuus?
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Yleensä hyppää sukupolven yli. ja periytyy äidin puolelta erimunaiset kaksoset. mun äiti on saanut kaksoset, äidin serkulla kaksoset. äidin, äidin äiti saanut kaksoset.
Piti hypätä mun yli mun tyttölapsille tuo riski vaan kappas kehveliä:D

teidän suvussahan on paljon, eli ei tod. mikään mahottomuus :D
jännää :) On siis todellakin periytyvää:D
 

Jokohan sitä alkais uskoa, vieläkin epätodellinen olo! Pahoinvointiakin pukkaa päälle mutta vielä paljon miedompana kuin edellisistä, viikkoja olis tänään 3+5 jos tää totta on :heart: Alimpana siis tän aamuinen, tosin kävin yöllä joskus neljältä vessassa eli pissa kerkes olla rakossa jonku 3h. Mut plussa alko piirtyyn heti ennenku toi kontrolliviiva kerkes ees kostua.
 
Jee, vihdoin uskaltauduin 6 päivän tauon jälkeen tekemään vielä pari varmistustestiä. Ylimmäinen Pregcheck, alimmainen Sofi One Step.



Viivat on vahvistuneet selkeästi, joten kai nyt uskaltaa uskoa, että hCG on nousussa :) Vielä loppuviikosta olisi tarkoitus tärvätä yksi digitesti ja kovasti toivon että siinä näkyis silloin jo viikot 3+. Sitten lupaan lopettaa testailun :D :D
 

Yhteistyössä