Hakutulokset

  1. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heippa kaikille! Mä oon kyllä lukenut teidän viestejä aina muutaman päivän välein, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään pitkiin aikoihin. Meillä tyttö tulee ylihuomenna 3kk. Tuntuu, että aika menee ihan hirveetä vauhtia eteenpäin. Melkein toivoisin, että aika pysähtyisi...
  2. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Samuelinäiti Meillä tyttö syntyi 19.8 ja mulle siis tehtiin kiireellinen sektio. Haava on mielestäni melko hyvin parantunut. Välillä iltaisin vähän jomottelee, jos on päivän aikana paljon kävellyt. Haavan seutu on mullakin tunnoton ja muistaakseni kättärillä sanoivat, että ei välttämättä täysin...
  3. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Kantaminen Mulla on käytössä trikoinen liina (Pikku ruu). Käytän sitä päivittäin ja vaunut ovat jääneet lähes käyttämättä. Varmaan alle viisi kertaa oon ollut vaunuilla liikenteessä. Tänään otin kuitenkin vaunut, kun lähdin kaupungille. Jos on paljon tavaraa, niin sitten vaunut ovat paremmat...
  4. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Huomenta! Uusiäippä Me oltiin ihan tavallisella synnytysosastolla ja lopuksi leikkausosastolla, kun mulle tehtiin kiireellinen sektio. Vauvan kanssa olimme osasto 6:lla. Olin myös erittäin tyytyväinen Kätilöopiston hoitoon. Aivan ihana ja ammattitaitoinen henkilökunta. Myös aikaisemmista...
  5. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Samuelinäiti Kiva, jos voin liittyä teidän ryhmään =) Tyttö 19.8, rv 40+2, 3200g 50cm Uusiäippä78 Taidettiin olla samaan aikaan Kättärillä synnyttämässä, kun katsoin tiedoista, että teidän tyttö on syntynyt samana päivänä kuin meidän pikkuinen.. Imetyspaidoista olitte keskustelleet. Mä...
  6. S

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Hei kaikki elokuiset! Olen lukenut teidän keskusteluja koko raskausajan, en vain saanut aikaiseksi kirjautua ja liittyä mukaan keskusteluihin. Kyselenkin nyt jälkijunassa, että huolitteko vielä mukaan teidän ryhmään. Meidän tyttö syntyi 19.8 Kätilöopistolla.

Yhteistyössä