Hakutulokset

  1. W

    Monennella raskausviikolla olen?

    Kiitos, enhän mie muistanukkaan tuommosia testejä olevan :)
  2. W

    Monennella raskausviikolla olen?

    Mietin vaan sitä kun mulla tuli sitä verta, siis viime viikon KE. Niin mitä se sitten mahtoi olla jos ei muka alkionkiinnymisvuoto, en keksi muuta selitystä.
  3. W

    Monennella raskausviikolla olen?

    No sepä se, niinkai se mahtaa olla. Ja osiaan vähän hankala muistaa kaikkia seksikertoja :D Ei vaan millään jaksaisi odottaa tiistaihin kun olen niin täpinöissäni, kaikki on niin uutta ja oon jo nytbihan pihalla asioista..
  4. W

    Monennella raskausviikolla olen?

    Auttakaas nyt joku minua kokematonta ja tietämätöntä tässä asiassa. Mulla on siis heinäkuussa tullut edelliset menkat, tein elo-syyskuun aikana varmaan kymmenen raskaustestiä ja kaikki oli kuitenkin negatiivisia, kävin jopa labrassa kokeissa. No nyt eilen sitten plussasin, tein varmuuden vuoksi...
  5. W

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hellurei! mä tulin taas pitkästä aikaa lukee tätä keskustelua. mulla ei oo vielkään alkanu kuukautiset, edellisistä siis kohta kai jo kaks kuukautta, en oo jaksanu nyt ees laskee, eikä mitään hajua monesko kiertopäivä menossa, en oo jaksanu stressata tätä. Edellisen r-testin tein toissa viikon...
  6. W

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tein tänään kuudennen raskaustestin, sellaisen citymarketin halppis tikkutestin, ja negahan siitä tuli. Jokohan mä tänä viikonloppuna uskaltaisin ottaa siideri tai pari? Haluaisin olla ihan sata prosenttisen varma etten ole raskaana, ennen kuin menen alkoholiin koskemaan, en haluaisi ottaa...
  7. W

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heei täällä kans yksi parikymppinen vauvakuumeilija. Minä siis 20w ja mies 24 ja esikoista yritetään, taino ei nyt ihan yrittämällä yritetä mutta tulee jos on tullakseen. Toukokuussa jätin ehkäisyrenkaan pois ja sen jälkeen tullut tyhjennysvuoto ja kahdet kuukautiset ihan normaalisti, paitsi...

Yhteistyössä