Hakutulokset

  1. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vauvailua: Täälläkin eilen illalla oli ekaa kertaa varmaan vähän masuvaivaa, kovasti syömisen jälkeen kiehnäs ja oli hiukan levottoman oloinen. Sitten kuitenkin olis koko rinnalla syömässä ja kun yrittää vähän tauottaa ettei vetäis ihan övereitä kun tulee sitten ylös niin meinaa mennä hermo...
  2. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Peppermintin kivut kuulostaa kyllä ihmeellisiltä!?! Miten ei löydy syytä, onhan tuo nyt kamalaa eikä varmasti pysty samalla lailla nauttimaan vauvasta jos ei ole toimintakuntoinen.. Pitäiskö sun tosiaan vielä mennä lääkäriin tai johonkin spesialistille että löytyis syy? Voimia ja tsemppiä...
  3. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heippa! Täältä hiljaiselon takaa löytyy ihanaakin ihanampi täydellinen tyttövauva <3 Mulla alko supistukset epäsäännöllisen säännöllisinä viime viikon lauantaina aamuyöstä klo 2.30. Niitä siinä ihmeteltiin iltapäivään asti ja synnärille soitin ekan kerran ennen neljää iltapäivällä ja kyselin...
  4. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei se eilisaamuinen ollutkaan varmaan lapsivettä koska tosiaan sellasta nestettä ei tullut enää aamun jälkeen, tuli vaan lievästi punertavaa valkovuotoa. Jorvin iltakätilö oli sitä mieltä myös, ei kuulemma tarvetta tulla näytille, uutta yhteydenottoa jos tulis uudestaan epäilyä lapsivedestä...
  5. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi, kun teidän vauvajutut kuulostaa ihanilta Caro, peppermint ja Mandala sekä lullaby!! :) Täällä ollaan vähän suu pyöreänä kun aamulla tuli housuihin selkeästi erilaista nestettä, juoksevampaa ja vaaleanpunaista. Olisko tullu pari ruokalusikallista niin että yö shortsien haara oli kunnolla...
  6. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Isosti onnea Mandala pojasta!! Toisella heti miehen elkeet kun tissillä viihtyy :) Oliko kätärillä hyvin tilaa? Taitaa olla kesä alussa aina ruuhkahuippuja niin mua jännittää että kait mahdutaan Jorviin tai nklikalle tai kättäriin ettei joudu porvooseen tai lohjalle. Toissapäivänä ja eilen...
  7. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi kun jännää Mandala!!!! Taidat olla siellä kontrollissa just, eikös viimeistään 24h päästä vesienmenosta käynnistettä jos ei itsekseen ala kunnon supistukset? Tsemppiä, jaksamista ja onnea loppukoitokseem!!! :)(y):love:
  8. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Isot onnittelut Peppermint!!! :love: Mandala täällä ei minkäänlaisia oloja ole syntymän suhteen, ei oireita suuntaan tai toiseen eli oon jo asennoitunut että täälläkin yli menee!! Tsemppiä vikoihin päiviin mahan ja oman rauhan kanssa, kohta sitä omaa aikaa ei niin olekkaan! :whistle:
  9. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    :)Miten ikäviä uutisia täällä taas onkin :cry: Pahoittelut menetyksistä Siida ja Nenna!!! Voimia surun keskelle!! Täällä ollaan taas muuttohommissa tulevana viikonloppuna, onneks vointi edelleen hyvä niin jaksaa pakkailla ja kierrellä sisustus ja huonekalukauppoja!! :whistle: Meillä ei oo vielä...
  10. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi oi ONNEA mielettömästi Lullaby!!!! Kiva että kaikki sujui hyvin. Nyt nautit pienestä herrasta ja uudesta elämäntilanteesta :love:
  11. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    IIK!!! Vitsit mua jännittää sun puolesta Lullaby!! Aivan loistavaa että ensimmäinen bebe syntymässä :) Onnea ja voimia tulevaan koitokseen! Lääkärineuvolassa käyty, pikainen käynti tais olla aika kiirus! Pää alaspäin on ja kaikki muuten kin hyvin. Sf mitta oli 31 ja kymmenen raskauskiloa menee...
  12. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tinnulle, Mamidolle ja Salamalle pahoittelut hirveistä uutisista. Tää on niin epäreilu maailma.. Ei löydy sanoja, voimia katsoa silti tulevaisuuteen! Peppermint mäkin oon miettiny tota vauvan asentoa kohdussa, tai mä en osaa sanoa miten pain se siellä on. Viime neuvolassa kätilö oli sitä...
  13. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea täysiaikaisuudesta Lullaby!!!! Vitsit rupeaa jo sun puolesta jännittämään tuleva synnytys ja vauvan syntymä :) Mandalalla ihana masu :love: Pitäiskö meijän tehä sellainen ketju synnyttäneille niin voi sitten jatkaa vauvojen saavuttua maailmaan jutustelua?!? Ite tässä viimeisiä...
  14. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihania uutisia monella!!!! Lämpöisiä onnitteeluja plussanneille ja ultrassa hyviä uutisia saaneille :love: Vitsi, meitä odottajia on jo monta!! Täällä voidaan hyvin, kevään ensimmäinen muuttorumba takana :) Oon käyny lukemassa päivittäin kuulumiset mutta ei oo aika oikein riittänyt...
  15. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Jasmina!! Hieno tulos! Nyt pitää kyllä laittaa hakemukset menemään, en tykkää tosta äitiyspakkauksesta. Varsinkin nuo haalarit on kamalat mun makuun!! :)
  16. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vitsit ootan tota uuden äitiyspakkauksen julkistamista :) viime vuonna syntyi vaan niin vähän vauvoja että en taida ehtiä uutta pakkausta saada, hakemuksia en oo vielä laittanut eteenpäin. Mulla sokerirasitus oli puhdas, jee! Tilasin vauvalle babynestin, tuntuu todella kivalta nukkumispaikalta...
  17. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa Jonpa ja Illantähti!!! Isot onnittelut plussista :) Täällä nyt ekaa kertaa eilen oli epämiellyttävä olo töissä, selkää särki ja vatsaa kivisti, aikas pitkälle pääsin ilman vaivoja :) En tiiä oliko jotain supistusmaista, enemmänkin sellasta jomotusta ja tiukkuutta vatsalla. Kiirus oli...
  18. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla on sillon ihan alkuraskaudessa /ekassa ultrassa) joskus rv 6 katottu to kohdunkaula ja merkattu vaan että yli 5,5cm. Ei se neuvolalääkäri mitään maininnu, teki sisätutkimuksen sillon että varmaan ok! Mulla on himoina kiivit!! :) Syön useamman päivässä, tekee varmaan vaan hyvää kun oon...
  19. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lialle ja koko perheelle voimia! Tuntuu todella pahalta teidän puolesta, toivottavasti löydätte surun keskeltä voimaa toisistanne ja pienen tytön muistoista jonka elämä jäi pieneksi mutta merkitykselliseksi!
  20. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lialle voimia raastavaan tilanteeseen! :cry: Toivotaan että saisitte huomenna pienestä tytöstänne kuitenkin sellaisia uutisia ettei tarvitsisi mitään keskeytystä miettiä. Voimahali!!

Yhteistyössä