Hakutulokset

  1. M

    Alkuraskaus ja kohdun sisällä jotain ylimääräistä?

    Onko kellään kokemusta? Eli ultrassa löytyi viikkoihin nähden oikean kokoinen alkio ja syke. Mutta sitten alkion vieressä näkyy sellainen isohko harmaa alue josta lääkäri sanoi ettei tiedä mikä se on?!?!?!?!? Lopuksi vaan totesi että liekkö istukka siihen tulossa???!!!??? Siis kai lääkärin...
  2. M

    Voiko korkea raskaushormooni määrä kertoa, että kaikki ei ole hyvin?

    Sen tiedän että alhainen HCG ja varsinkin jos se ei lähde nousemaan hyvin, voi enteillä keskenmenoa. Mutta entäs jos on korkea? Miten kohdunulkoisessa, nouseeko HCG normaalisti? Itellä ollut niin keskenmenoja, ku, kemiallisia raskauksia ja yleensä ongelmana ollut juuri tuo matala arvo. Nyt...
  3. M

    Digitaalisen viikkonäyttö raskaustestin herkkyys

    Eli onko herkkyys 25? Ja onko niin että kun HCG vähintään 2000 näyttää 3+? (muistelen että joku täällä jossain kirjoitti niin)
  4. M

    Varhaisin kp/dpo kun olette käyneet HCG mittauksessa?

    Paljonko on ollut? Mulla menossa kp24 dpo10 ja testeihin joissa herkkyys 25 tulee jotain. Eli HCG arvo on keikkumassa tuota luokkaa, ehkä vähän päälle 20? (Eikös niin että jos se on 25 niin ois pitänyt tulla kunnon viiva?) Vai onko niin että toi 25 on alaraja ja vahvempi viiva tulee jos arvo on...
  5. M

    Varhaisraskaus ja varjoainetutkimus?

    Jos on ihan alkuraskaus, voiko tutkimusta tehdä? Tietääkö kukaan?
  6. M

    Te ketkä olette olleet ketoosidieetillä; voiko nämä oireet johtua siitä:

    Noudatin orjallisesti SD:n ohjeita, siis kirjaimellisesti. Kroppani meni ketoositilaan (tikutin testeillä). Tila ei vaan käynyt minulle, joten halusin keskeyttää sen. Noudatin vielä kaksi viikkoa pikkaisen soveltaen dieettiä. Nyt lopetuksesta on noin kuukausi ja syön ns normaalisi (en niin kuin...
  7. M

    Varjoainekuvaus ja ihan alku raskaus

    Ollaan yritetty vauvaa. Tässä kierrossa olen tikuttanut ovulaatiota viime viikosta asti ja luulin jo että ovis jää väliin kierrossa (viikonloppuna ois pitänyt olla). Viimeksi tiistaina on touhuiltu miehen kanssa (ovis testi näytti miinusta). Nyt oireet niin voimakkaat, että tänään varmaa irtoaa...
  8. M

    Mutakakku daimsuklaaseen

    Taivaallisen hyvää :p Eipä muuta tällä kertaa :popcorn:
  9. M

    Mitäs huomenna ohjelmassa

    Itse aloitan aamun vesilasilla ja kuntosalilla. Ihmeen energisen päivän saa, kun käy aamusta kuntoilemassa. Ja sit varmaan voisi pakata tuon Joulun pakettiin odottamaan taas tulevaa Joulua.
  10. M

    Elatusmaksuista vapautus

    Mikä on tuloraja, paljon saa hankkia että saa vielä vapautuksen? Onkos mahdollista saada huojennusta, eli jos ei kokonaan saa vapautusta, niin alennusta? Mikä siinä on tuloraja?
  11. M

    Kuntoilusta/laihduttamisesta kiinnostuneet ja tietävät

    Jos polkee kuntopyörällä 10 km 20 minuuttiin ja polttaa 168 kaloria, miltä kuulostaa? Yritän kohentaa kuntoa (siinä on jo tuloksia) ja tiputtaa vähän kiloja ja vähän kiinteyttää paikkoja. Nyt oon sit kiinnostunut noista lukemista.
  12. M

    No nyt! Naapurin akka heitti syytöksen: olen valehtelija, olen kieroudella iskenyt mieheni

    Vähän taustaa: Ollaan asuttu noin puoli vuotta nykyisessä asunnossa. Tarkoituksella en ole halunnut tutustua naapureihin, kun kokemuksesta tiedän, että ongelmia voi tulla, kun tutustuu vieraisiin ihmisiin ja asuu lähekkäin. TErvehdin kyllä, jos minua tervehditään ja jään juttelemaan, jos joku...
  13. M

    Kukaan käynyt pidempään CXWORX ryhmissä?

    Alkaako miten äkkiä näkyä tuloksia? Pitääkö käydä useasti viikossa vai riittääkö kerta viikko, muun liikkumisen ohessa?
  14. M

    Mukavaa iltaa teille kaikille!!!!

    Oikein mukavaa ja ihanaa iltaa teille kaikille!!!! Pitäkää toisistanne hyvää huolta! Ja kaikkea hyvää vuodelle 2013, kaikille, niin karvattomille kuin karvallisillekin! Minä vetäydyn nyt illanviettoon munani kanssa :D
  15. M

    Huomattavasti ylipainoisten ja lihavien ihmisten kommentit ärsyttää

    Minulla ei ole ollut ikinä painon kanssa ongelmia, nuorena ja oikeastaan alle 30-vuotiaana olin ennemmin laiha/hoikka. 30-v lähtien olen ollut normipainoinen. Raskaus kilot on aina lähteneet "itsestään" kovin nopeasti synnytyksen jälkeen. Nyt kiloja on sit alkanut tulla ja ihan lyhyessä...
  16. M

    Voiko sokerivahauksen tehdä itse?

    Siis sen sokerimassan myös? Miten se valmistetaan?
  17. M

    Painon hallinnasta....onko sen Jutan diettiohjeita jossain netissä? Siis onko jotain omaa sivustoa?

    Alkaa järki lähtee. Parin kk:n ajan lähes joka päivä oon käynyt salilla ja hallilla saamassa hyvää olo, hyvää fiilistä ja kasvattamassa kuntoa. Tietty odottaisin myös että painoa tippuisi vaan EI! Tupakan polton kun lopetin, niin nyt on kaikenkaikkiaan tullut 7 kg ja se ei lähde, ei sit millään...
  18. M

    ovistestillä positiivinen raskaus?

    Te joilla ovistesti näyttänyt raskauden, niin missä vaiheessa (kp/dpo) olette sillä testanneet ja onko se testi viiva ollut siis vahva viiva? Oletteko sitten tehneet raskaustestin? Onko se näyttänyt positiivistä?
  19. M

    Jos se maailmanloppu tulee, niin monelta se tulee?

    Mietin vaan että kannattaako perjantaille ruokaa varata ollenkaan? Vai säästäiskö nekin rahat tulevaan :D
  20. M

    Kaapista löytyi jauhelihaa,pätkä spagettia, tuorejuustoa ja kermaa+mausteita ja mietin mitä teen ruuaksi

    tein sit jauhelihaspagetti laatikon. Keitin vähän aikaa pätkiä lihaliemessä, ruskistin jauhelihan ja sipulin, jonka maustoin ja lopuksi nakkasin valkosipuli tuorejuuston joukkoon. Lopuksi kaikki yhdessä sekaisin----> vuokaan ja päälle kaadoin vähän lihalientä ja vähän kolmen juuston kermaa ja...

Yhteistyössä