Jos se maailmanloppu tulee, niin monelta se tulee?

[QUOTE="Sirkkeli";27729125]Siis mihin tulevaan? Jos maailman loppu tulee, niin eikös se ole sunkin loppu?[/QUOTE]

No kai se uusi elämä jossain alkaa, se on tietty eri juttu tartteeko siinä elämässä enää euroja.
 
[QUOTE="vieras";27729156]Damn, eli töihin on mentävä :/[/QUOTE]

mä otin jo valmiiks loparit kun meillä palkkapäivä 15 päivä eli joulukuun palkka tuli jo niin tammikuussa ei ole enää pomoa maksamassa palkkaa meille työntekijöille kun meitäkään ei enää ole. Eli oon jo valmiiksi lomaillut ja totutellut tähän jouteoloon. Ei tuu sit maailmanlopun jälkeen yllätyksenä, jos vaikka synnynkin uudestaan kissana, joka vaan makaa uunin päällä :wave:
 
a-pu-va
Siivota ei kannata ja lapsia on turha panna nukkumaan. Ruokaa ei kannata tehdä vaan mennä ravintolaan syömään kunnolla jos vain yhtään on rahaa. Mukavampi vaan vietellä loppuaika porukalla! Ja lahjat, ehdottomasti kannattaa avata heti tänään jos on vielä jollain avaamatta. Ehtii lapset vielä hetken leikkiä uusilla vehkeillä! Ja jos loppu ei jostain syystä koitakkaan niin viikonloppuna on vielä aikaa hankkia uudet lahjat.
 
Hmmm, mayakalenterin loppumisesta johtuva maailmanloppu noudattanee mayojen entisen asuinalueen eli nykyisen Meksikon aikavyöhykettä, joka on GMT-7. Maailman on loputtava puoleenyöhön mennessä, jolloin meillä on lauantaiaamu. Lastenohjelmat näkyvät jo kun maa alkaa järistä ja taivaalta sataa tulta. Tosin loppu voi tulla tunteja ennenkin, joten perjantai-iltana kannattaa ottaa kaatokänni, koska krapulasta tuskin ehtii alkaa kärsiä. Jollei loppua tulekaan, niin sitten ainakin tuntuu siltä, kuin maa järisisi ja taivaalta sataisi tulta.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mulle tulee ihan varmasti maailman loppu perjantaina on klo 18.00 koulun joulujuhla joka vietetään ulkona ja luvattu pakkasta -30 astetta, en ole muutenkaan mikään talvi ihminen kiskon tyyliin pilkkihaalarit päälle kun mittari laskee pari astetta pakkasen puolelle niin saatikka nyt.... kylmää jo pelkkä ajatuskin.. hrrrrrrrr...
 
"sommarcat"
Maaiomanloppua odotellessa. Taidan paistaa kinkun, kun oon sitä tässä jo tovin himoinnut. Viikinloppuna voi sitten hankkia vielä uuden, jos nyt jostain syystä maailma ei loppuisikaan.
 
Niilo Paasivirran laskurisivulla kerrotaan ainoastaan ehdottoman luotettavista ennustuksista ja profetioista. Sillä listataan myös toteutuneet profetiat, esimerkiksi 12.12. alkanut Harmageddonin taistelu. Se eskaloitunee lähipäivinä vakavammaksi ollen tällä hetkellä kivi ja kyynelkaasu -tasolla.
 
"vieras"
Niilo Paasivirran laskurisivulla kerrotaan ainoastaan ehdottoman luotettavista ennustuksista ja profetioista. Sillä listataan myös toteutuneet profetiat, esimerkiksi 12.12. alkanut Harmageddonin taistelu. Se eskaloitunee lähipäivinä vakavammaksi ollen tällä hetkellä kivi ja kyynelkaasu -tasolla.
Mutta mites Niilo on Mayojen maailmanlopun laittanut väärälle päivälle? Eri päivä tuo ainakin on kuin mitä maailmanlaajuisesti odotetaan ja mihin lasketaan.
 

Yhteistyössä