Hakutulokset

1. pienestä kii

Tammikuun tähtöset 2017

Täältä tulis vielä yks odottaja. Laskettu aika olisi kutakuinkin 15.1. ja esikoinen on vähän yli vuoden vanha. Fb-ryhmään taidan tunkea mukaan samantien kun olen vähän huono käymään näillä foorumeilla.. :) Oireita ei vielä juurikaan ole, mutta ei ne viimeksikään heti tulleet joten nautitaan nyt...
  2. pienestä kii

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Moi kaikille! En tiedä muistaako kukaan enää mua kun olen niin harvoin nykyään päässyt tällä käymään. Kaikki teidän jutut olen kuitenkin lukenut läpi ja niitä onkin viime aikoina tullut paljon. Mukavaa porukkaa kyllä täällä! :) Huisin paljon onnea Miri81! Mullehan kävi myös niin, että...
  3. pienestä kii

Pikainen päivitys tänne, ja samalla koitan päästä tänne vähän useamminkin kuin kerran kuussa :) Mulle voi siis päivittää kp 3, yk 9. Tuossa menneessä kierrossa oli piinapäivinä etovaa oloa joka päivä, ja menkat alkoikin kovien kipujen kera aivan liian aikaisin, joten epäilen että olisko ollut...
  4. pienestä kii

Morjensta täältäkin taas pitkästä aikaa! hironealle tsempit uuteen kiertoon! tikru, peukut pystyssä että alkaisi tikut saamaan väriä! iitukka, kyllä mullakin on alkanut raskausuutiset kirpasemaan, mitä pidemmälle oma yritys etenee. ja kuten sanoit, tottakai sitä on iloinen toisten...
  5. pienestä kii

Morjensta teille pitkästä aikaa! Ja sorry, kun olen pitänyt hiljaiseloa pitemmän aikaa. Paristakin syystä, kun olin juuri kolme viikkoa reissussa ja ennen reissua piti niin kiirettä ettei koneelle kertakaikkiaan ehtinyt. No, eipä mulla ole sen enempää kerrottavaakaan, kuin että mulle voisi...
  6. pienestä kii

Voi Kerttuli82, pahoittelut uudesta kierrosta! Me täällä kyllä ymmärretään mikä on se fiilis sekä negan testaamisesta, että menkkojen alusta, joten tänne on hyvä purkaa sitä itsesääliä. Jotenkin kummasti sieltä itsesäälin ja murheen suosta onnistuu nousemaan takas jaloilleen oviksen lähetessä...
  7. pienestä kii

Moi kaikille pitkästä aikaa ja kauheesti anteeksi ettei mua ole täällä näkynyt :snotty: Olen kyllä kännykällä lukenut teidän juttuja mutta kun jostain syystä mä en kännykällä saa kommentoitua mitään, en tiedä mikä siinä on ongelma mutta näppäimistö vaan vilahtaa ruudulla ja katoaa samantien. Ei...
  8. pienestä kii

Morjensta! Mä tulin tänne päivittämään, että uusi kierto on alkanut ja nyt on jo kp 8 - yk 5 Olen nyt kirjoitellut enempi kilpailevan firman foorumilla, kun enimmäkseen kännykällä käytän ja tämä kaksplussa toimii tosi nihkeästi kännykällä käytettynä eikä mun anna ollenkaan kommentoida...
  9. pienestä kii

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

babygreen meinasitko kuinka kauan vielä odotella menkkoja? Nehän on kuitenkin dpo:n mukaan jo myöhässä pari päivää. Tikutitko oviksen, eli onko tuo oviksen ajankohta kuinka tarkasti ja varmuudella tiedossa? Mulla on kierto jotenkin ihan sekaisin, taisi ovis siirtyä kun olin kuumeessa juuri...
  10. pienestä kii

ONNEA -j-! Eka joulukuun plussa! Pian sitten muut perässä, eikös vaan :) Tervemenoa vaan odottajien puolelle, äläkä tule takaisin ennenkuin vauva on ulkona 9kk kuluttua :) Iitukka, kyllä mä uskon että osa ihmisistä näkee enneunia ja sä olet selkeästi yksi niistä. Olkoon tuo synnytysuni myös...
  11. pienestä kii

morjensta pöytään! Tänne voisi päivittää kp 2/28 yk 4. Aika lyhyeksi jäi kierto tällä kertaa, jotain 26 päivää. En muista että koskaan olisi ollut niin lyhyt. No, ei kai sen niin väliä, pääseepähän nopeammin seuraavaan kiertoon :) nyt ei edes harmittanut menkkojen alkaminen niinkuin viime...
  12. pienestä kii

Moi naiset! Täällähän on tapahtunut mukavia, onnea LilyAlice!! Aivan mahtavaa! Siihen plussaimuun sitten vaan muutkin :) Täällä kp 13 ja eilen bongasin kunnon kananmunalimat. En tiiä voisko ovis olla jo nyt, kun kännykkäsovellus arviois sen vasta lauantaille. Eilen hyödynnetty, tänään ei...
  13. pienestä kii

Vähän näyttää siltä että tänään on kp1 yk3 :( Oviksesta laskettuna menkat ehti olla jo yli vuorokauden myöhässä ja pieni toivonkipinä kasvoi mun sisällä kunnes sitten tuli ne ***keleen menkkakivut ja vuoto. Saako tänään olla ihan vähän masentunut? Ulkonakin ihan harmaata :| justiina79 ja...
  14. pienestä kii

babygreen, mulla on sellanen kutina että sä alotat seuraavan plussa-aallon ja me muut päästään sitten sen aallon mukana perässä odottajien puolelle! :D hyvältä ainakin vaikuttaa, ettei ole menkat alkaneet! Aikamoista kylmähermoisuutta, jos olet pitänyt näppisi erossa testeistä, mä en ehkä...
  15. pienestä kii

babygreen toivotaan että kierto olisi pidempi ja sieltä se plussa vielä pärähtäisi! ainakin vielä toistaiseksi on toivoa! säihkiss no päätitkö tikutella ovista? mun oli tarkoitus hommata tikut tähän kiertoon mutta jäi sitten hommaamatta ja mentiin ihan mututuntumalla ja lämpöjä ja limoja...
  16. pienestä kii

Ollut vähän kiireinen viikonloppu, niin en ole ehtinyt tänne.. Mulle voi päivittää kp5 ja yk2. Niin ne vaan menkat alkoi ihan ajallaan vaikka oli "kiinnittymisvuodot" ja kaikki.. Alkuviikon masennuksen jälkeen sitten vaan uuteen kiertoon! Ensi oviksen aikaan ollaankin sitten Lontoossa :)...
  17. pienestä kii

Säihkiss Minut voisi poistaa sieltä taustailijoista, nyt kun pääsin listoille. Muuten oli ainakin omalta osaltani kaikki ok :) Ja Ameriikan matkakin tulossa, vautsi! Olen itse käynyt Jenkeissä muutaman kerran ja kyllä sinne olisi taas kiva lähteä. Minnepäin suunta? M11sulle extratsempit...
  18. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Mä olen täällä silloin tällöin myös kirjoitellut, ja tarkoitus oli alunperin päästä yrittämään ens keväänä/kesänä. No kappas, se sitten aikaistukin miehen aloitteesta ja kumit on nyt heivattu kokonaan nurkkaan joitakin viikkoja sitten ja näillä eväillä mennään =) Eli minua ei tarvitse sitten...
  19. pienestä kii

Tulin vain pikaisesti päivittämään, että voisin hypätä taustalta mukaan listoille =) pienestä kii - 31v. - kp 20/30 - yk1 Eli käytännössä yritys on alkanut hiljalleen ja lasken tän kierron ekaksi yrityskerraksi koska ehkäisy on jäänyt jo kokonaan pois. Ja siitäkin huolimatta että meininki...
  20. pienestä kii

Iitukka81 Ihanaa että siellä menee taas paremmin =) Onhan se elämä paljon mukavampaa ilman pillereitä, kaikinpuolin. Itse en niihin ainakaan enää koske. Ankkurinapille peukut pystyssä seuraavat kaksi viikkoa! Tuohon kahteen ovikseen en osaa ottaa kantaa, mutta ystävän ystävä oli saanut...

Yhteistyössä