Hakutulokset

1. pienestä kii

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

What? :-o Mulla on nyt kp 14 ja koska mulla on viime oviksesta lähtien oikealla alavatsassa jomotellut päivittäin ja kokoajan selkeämmin, tein testin tänä aamuna. Lähinnä olen ajatellut että mussa on jotain vialla, umpisuoli tulehtumassa tms. mutta raskauden poissulkemiseksi ajattelin siitä...
  2. pienestä kii

Onnea valtavasti Dana-!! :heart: Aivan mahtava uutinen! Nyt teitä onkin sit tavallaan jo kolme tätä joulua viettämässä :) Vilijonkka Voi vitsit miten törkeetä! Ei voi ymmärtää miten jotkut kehtaa noin vaan varastaa toisen omaa, ja vieläpä jotain petauspatjaa! :O Uskomatonta. miss_piggy...
  3. pienestä kii

Voiko vasemman munasarjan vihlaisut vihjata raskauteen?

Plussaonnittelut hemps! :) Mahtavaa, että ne oireet olikin sitten sitä itseään! Onko ollut muita oireita kuin tuo vihlonta? Mulla on vihlonut myös viime oviksesta lähtien mutta en mä kyllä mitään raskautta epäile kun ehkäisyä on käytetty ja menkatkin oli välissä. Mut jostain syystä edelleen vaan...
  4. pienestä kii

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Hellurei vaan täältäkin! Oon taas vaan bussimatkoilla lueskellut teidän kuulumisia mutten jaksanut alkaa mitään kännykällä kommentoimaan. Päivittäin kuitenkin lueskelen :) miss_piggy No ainakin ymmärrettävistä syistä sulla lapsenteko viivästynyt. Varmaan aikamoinen tilanne olla miehen...
  5. pienestä kii

haave_ilija :hug: Toivottavasti tätipettymys väistyy pian ja tuo intoa uuteen kiertoon! miss_piggy onpa outoa toi teidän netin temppuilu kaksplussaa vastaan! voisko siellä olla jotkut asetukset persiillään jotka sitten vaikuttaa just tän sivun lukemiseen? Järkättiin kavereiden kanssa viime...
  6. pienestä kii

Taustalta päivää! :wave: Lueskelen teidän jutut kyllä päivittäin työmatkalla bussissa mutta harvoin siinä sitten tulee kännykällä mitään kommentoitua. Nyt oli pakko kommentoida Danalle, että olipa mukava lueskella mukavat inssikuulumiset! Kaikki voitava on nyt tehty parhaalla mahdollisella...
  7. pienestä kii

Raskaaksi vasta loppuvuodesta 2013!?

Kyllä mä suosittelisin että jättäis pillerit pois tarpeeksi ajoissa varsinaisen yrityksen aloittamisesta. Monta kuukautta kuitenkin saattaa mennä niiden lopettamisen jälkeen ennenkuin kroppa on taas normaali. Pillerit saattaa kiertoakin sekoittaa aika lailla. Kaverin gyne oli sanonut että usein...
  8. pienestä kii

Mäkin vastaan tuohon TarinaMariannan kysymykseen omalta osaltani. Olen aina ajatellut, että lapsia kyllä ehdottomasti haluan, mutta aika ei vaan ole tuntunut sopivalta. Toisaalta, eipä sitä oikeaa aikaa koskaan olekaan jos oikein miettii.. Edellisessä parisuhteessa olin jo valmis...
  9. pienestä kii

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Mukava saada lämmin vastaanotto :) avonlealle ekstrahalit, on varmasti rankkaa! Ja zapatalle onnittelut mukavista gyneuutisista! Vielä ku olis se hedelmöittyminen tapahtunu, niin olis parasta :) mutta jos ne sisuskalut ei näyttäneet siltä, että...
  10. pienestä kii

Heippa vaan kaikille! Mä voisin liittyä teidän joukkoon ainakin osittain, oon pitkään täällä lueskellu teidän juttuja ja tää kolmekymppisten ryhmä kuulostaa omimmalta :) oon ite karvaa vaille 31v ja mulla on miehen käännytystyö kesken. Alun "ehkä ei":stä oon päässy jo "no jos katotaan parin...

Yhteistyössä