Hakutulokset

1. pienestä kii

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

hyvää viikonloppua tyttöset! kuten tuolla pari muutakin kirjotti, niin mulla on kans sama että käyn päivittäin kyllä lukemassa teidän juttuja mutta ei sitten ehdi oikeen kommentoida. ihmeen hiljaista täällä on kyllä nyt ollut raskautumisen suhteen, toivotaan että pian jollain tärppää! :) mä...
  2. pienestä kii

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

rockstone onnea! :heart: Itse jonkinasteisena kuumeilijana täältä on ihana seurailla kun ihmiset raskautuu, tulee niin hyvälle mielelle :)
  3. pienestä kii

henrietta-, hahaa, on noi miehet kyllä hassuja, aina niiltä tuntuu kaikki tärkeä info menevän ohi.. Paras oli kun mun mies yks päivä sanoi että siskonsa sai vauvan. Oli vaan sitten unohtanut kertoa että se on ollu edes raskaana! Small details :D Mä mietin et miten mä ottaisin asian puheeksi...
  4. pienestä kii

Piimis tervetuloa joukkoon turisemaan ja jännäilemään! Vaikka itellä ei vielä yritys olekaan päällä niin täällä on kiva käydä lukemassa ja jännittämässä muiden puolesta! pantera Toivotaan että noi kipuilut olis just sitä itteään! Olispa hienoo jos testiin pärähtäis viikonloppuna komea plussa...
  5. pienestä kii

Marpalle paljon jaksamista! Ilmeisesti vielä ei vain ollut teidän vuoro saada sitä omaa vauvaa, mutta mistäpä sitä tietää jos se oikea aika tulisi piankin.. :flower: En nyt osaa oikein mitään nyt kommentoida teille muille kun täällä vielä niin vähän olen pyörinyt, anteeksi siitä. Mulla...
  6. pienestä kii

Heippa taas kaikille tasapuolisesti! Mä tossa taannoin kirjottelinki että minipillerit lopetin heinäkuun lopussa ja nyt vielä odottelen menkkoja saapuviksi. Epäilin myös että josko olisi ylläri tulossa kun kaikenmoisia oireitakin oli monta viikkoa, mutta pari päivää sitten tein testin ja nega se...
  7. pienestä kii

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Sopiiko tänne ketjuun tulla mukaan heilumaan? =) Ikää on tasan 30 ja pikkuhiljaa alkais kyllä biologinen kello tikittämään, varsinkin kun kaikki muut elämän osa-alueet on kunnossa. Söin tossa parisen vuotta pillereitä joista viimeisimmän vuoden Cerazetteja joilla menkat jäi kokonaan pois...

Yhteistyössä