Hakutulokset

1. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Onnea FantaFiona kihloihin menosta! Jos menette ensi kesänä naimisiin niin on hyvinkin mahdollista että mies siihen mennessä lämpenisi ajatukseen vauvan yrittämisen aloittamisesta heti häiden jälkeen. Toivotaan näin =) Sinadrius Eli teillä loppui jo ehkäisy, jännää! =) Siitä se sitten lähtee...
  2. pienestä kii

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Moikka tyttöset! Oon teiän juttuja taas kyllä lueskellut mutta ei ole tullut ite hetkeen kirjoiteltua. Täällä on taas tapahtunut, vanhaa lähtee odotuspuolelle ja uutta pukkaa :) Mulla menee oikeestaan aika kivasti. Miehen kanssa ollaan siinä vaiheessa että vauvajutuista voi puhua ilman että...
  3. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Tervetuloa uudet rupattelijat sandri ja mammuttisi! :wave: mammuttisi, ihan fiksusti ootte miettineet kaikki asiat etukäteen jo, se on must hyvä juttu, vaikka tietysti harvoin kaikki aina menee suunnitelmien mukaan. Aika nuorena olette ensimmäiset lapset saaneet jos teillä esikoinen menee...
  4. pienestä kii

Olenkohan mä vielä onnitellut täällä näitä uusimpia raskautuneita? En muista.. No jokatapauksessa, suurensuuret plussaonnittelut! Pysyköön plussat plussina ensi kevääseen saakka, teillä ei tähän ketjuun ole enää takaisin tulemista :D Perustetaan se 3-kymppiset tokakertalaiset sitten kun ollaan...
  5. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Kaneli88, kuulostaa kyllä munkin korvaan aika kurjalta vaivalta. Toivottavasti se siitä paranee pikaisesti tavalla tai toisella! Varmasti jos olo on valmiiksi jo kurja niin ei se raskautuminen ole päällimmäisenä mielessä jos siinä on isona riskinä pahentaa oloa entisestään. Tsemppiä...
  6. pienestä kii

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Taustalta huutelen, että mun mielestä tuo taulukko on oikeen selkee. Jätetään se =)
  7. pienestä kii

Ihanaa pientä hysteerisyyttä havaittavissa Bling :D Nyt vaan hengität syvään, ostat varuiksi ne alkoholijuomat alkuperäisen suunnitelman mukaan ja testaat huomenna aamulla uudestaan. Eikö? =) Ainahan ne juomat voi jättää juomatta jos tilanne sen vaatii.. Ja toivotaan että vaatii. Kyllähän...
  8. pienestä kii

Onnea mutantti! :heart: Milk@llakin alkaa olla kohta jännät ajat, tsemppiä ja positiivista mieltä! Toivotaan että mutantin imussa pääsisi odotuspuolelle täältä mahdollisimman moni =) Mitäpä itselle? Oon ollut oikeesti tosi hyvä fiiliksellä sen jälkeen kun juteltiin kunnolla vauva-asia...
  9. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Kiva, kun täälläkin ketjussa on vähän keskustelua, oli niin pitkään hiljaista.. Me siis miehen kanssa puhuttiin että josko ensi kesänä jättäisi ehkäisyt pois, ja sen jälkeen mies on kyllä pariin kertaan ottanut tuon vauva-asian puheeksi, joten ihan selkeesti se on asiaa sitten miettinyt omassa...
  10. pienestä kii

Moikka tylleröiset pitkästä aikaa! Olen pitkään ollut vaan taustalla ja käynyt lueskelemassa teidän juttuja mutta en ole jaksanut ite kommentoida mitään. Ensiksi täytyy toivotella suuren suuret onnittelut lady1979:lle! :flower: Mahtavaa ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka...
  11. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Tässä ketjussa onkin ollut aika hiljasta viime viikkoina.. Mitä muille kuuluu ja missä vaiheessa mennään tämän yrityksen aloittamisen kanssa? Mä olen ollut pitkään hiljaa asiasta meidän taloudessa koska en ole halunnut aiheuttaa toiselle mitään paineita tai painostuksen tunnetta asiasta. Tänään...
  12. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Juuri näin, mulla ainakin pää hajoaa jos en pääse kenellekään avautumaan mieltä painavista asioista, kuten nyt tästä. Eihän se kokoaika vaivaa, mutta aina silloin tällöin ja välillä tietysti useammin. Ei miehillä taida olla sellasta "avautumisen" tarvetta niinkuin meillä naisilla. Kyllähän...
  13. pienestä kii

Yrityksen odottajat

Morjens täältäkin! Mäkin olisin samassa tilanteessa, eli vauvakuume on nostanut päätään jo pidemmän aikaa mutta mies ei ole vielä asiassa mukana. On se alkuajoista pehmentynyt, mutta tuntuu että isoin(?) este on se että meillä on useampi koira. Itse en sitä pidä mitenkään ongelmana mutta...
  14. pienestä kii

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Fiinaliina, nojuu, olihan mulla synttärit, en muistanutkaan enää.. Sama pää kesät talvet! Kiitos onnitteluista :D
  15. pienestä kii

Täytyy muuten laittaa tännekin, mitä tapahtu kun aloin sitä digitestiä sörkkimään ja availemaan :D Tosi selkeetä.. No, kyllä mä uskon etten raskaana nyt olekaan. Eilen oli sellaiset limat että luulen että ton ollako-vai-eikö-olla-raskaana-stressin takia ovis siirtyi myöhemmäksi. Eli eipä...
  16. pienestä kii

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Oikeastaan se kyllä näytti ensin sitä Ei Raskaana -tekstiä, sitten vasta kun rupesin testiä availemaan niin se sekosi :D Eli kyllä mä siihen ensimmäiseen testin antamaan vastaukseen luotan, ellen sitten muutaman viikon päästä ala synnyttää... oli vaan musta niin hauska että oli pakko postata :)...
  17. pienestä kii

Mitäs tästä sanotte? :laugh:
  18. pienestä kii

Digi näytti negaa :/ olo on pettynyt ja hämmentynyt. Mä olin lähes satavarma että raskaana ollaan, mutta mistähän se apteekin testi sen viivan sitten repäs? Mä olin siinä uskossa että apteekin testit on sieltä luotettavimmasta päästä. Mietin aiemmin että oisko se voinut reagoida ovikseen, jonka...
  19. pienestä kii

Morjensta joulupöytään! Ja Lemondropille onnittelut plussasta! :flower: Tuskin olet noin aikaisilla viikoilla ehtinyt juomalla tehdä hallaa vauvalle. Toivottavasti kaikilla on ollut ihana joulu, vaikka oliskin täti tullut joulupukin sijasta.. Täällä vähän sekavilla fiiliksillä mennään...
  20. pienestä kii

Pakko laittaa tämä tännekin.. KP14/n.29 ja viimeisestä oviksesta saakka jomotellut oikealla alavatsalla. Menkatkin oli siis välissä. Onko kellään reagoinut r-testi ovikseen? Mulla pitäis laskujen mukaan ovis olla huomenna. En ole varma tuliko tuo haamu edes testiajalla kun en jäänyt...

Yhteistyössä