Tää voi olla mun ketju! alkaa kummasti tuo kello tikittämään :O
olen 28v ja mies vuotta vanhempi, yhdessä ollan oltu about 8v, kihloissa siitä puolet.. kotona lauma koiria.. kumpikaan meistä ei ole sellaneinen että haluaisi kauhean syvällisesti puhua, lapista on joskus muutamavuosi sitten puhuttu lähinnä että joo ei kiitos, koirat riittää.. mies kuitenkin tykkää lapsista, itse en ole koskaan edes tykännyt lapsista, on tullut jotenkin ahdistava olo niiden seurassa ja en kestä sitä jatkuvaa meteliä mikä niistä lähtee.. kuitenkin aina ollut mielessä että jos käy vahinko niin tervetuloa, omaa lasta varmasti rakastaisin ja siitä pidettäisiin maailman parasta huolta..
MUTTA joulukuussa jäi menkat väliin ja siitähän iski paniikki, joka yllätyksekseni muuttui jännitykseksi!!! aloinkin toivomaan että olisin raskaana, varsinaisen hullu tunne enkä olisi ikinä uskonut niin tapahtuvan.. ja nyt se on jäänyt päälle :O huomaan ihailevani raskaana olevien mahoja, kirpparilla ja kaupoissa hypistelen vauvan vaatteita, netissä luen palstoja (tästä ollut välillä taukoa joka ei vaikuttanut).. oon miettinyt miten saisi vauvan sovitettua nykyiseen elämäntyyliin yms.. se olisikin haastavaa kun ollaan niin totuttu menemään ja tekemään miten itse tahtoo, mies tekee kolmivuorotyötä ja itse teen pitkiä työpäiviä ja loput päivästä puuhaan koirien kanssa treeneissä yms. miehen kanssa saattaa mennä helpostikin pari viikkoa ettei suunnilleen edes nähdä toisiaamme..
ja sit se ongelma, en ole miehelle uskaltanut sanoa mitään
en tiedä miksi, ehkä siksi että meillä ei ole tapana jutella "henkeviä" tai sitten siksi että pelkään sen vastausta, joko sitä että suoraan EI, tai sitten sitä että se innostuu ja sit en vois enää ite perääntyä.. todennäköisesti se vastaa jotain ympäripyöreää että katsellaan jossainvaiheessa tms.. pelkään ehkä myös sitä ettei mies suostu enää petipuuhiin.. tästä kuulisin mieluusti kokemuksia
että miten olette asian ottaneet puheeksi ja mikä on ollut miehen reaktio?
en kyllä edes tiedä tulisinko kovin helposti raskaaksi! koko yhdessäoloajan ainut käytetty "ehkäisy" on ollu keskeytetty yhdyntä, eikä vahinkoja ole tapahtunut.. ylipaino rasittaa myös ja nuo joulukuun pois jääneet menkat johtuivat todennäköisesti stressistä joka on koko ajan enempi ja vähempi päällä töiden takia..
en olisi kyllä ikinä uskonut että se biologinen kello alkaisi tikittämään ja se muhun jotenkin vaikuttaisi, mutta näemmä olin väärässä sen suhteen.. outoa on myös se aikaisemmin seksiä on harrastettu lähinnä sillon kun on ehditty, nyt huomaan aina välillä että on ihan hirveet himot ja kun laskee päivät ja tutkii limoja niin huomaan että sehän on ovulaatio! eli oma keho kertoo millon pitäis miehen kanssa puuhastella
eli kuumeilen siitä että saisin alkaa kuumeilemaan yrittämisestä