Hakutulokset

  1. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Avonlealle on kyllä peukut pystyssä täälläkin. Kiertopäivä 1/28-30 Ei mikään yllätys sen negan jälkeen. Josko ne lääkärissä osaisivat meitä jotenkin auttaa.
  2. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Pelkkää omaa (.) vaan kun on nyt paljon kaikkea toimintaa elämässä. Tänään testatty tyylipuhdas nega :(, mutta onneksi on alkanut nämä lapsettomuushoidot. Nyt on juostu lääkärissä veri- ym. kokeissa ja Tammikuussa luultavasti tulee aika lapsettomuusklinikalle. Mennään nyt siis julkisen puolen...
  3. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    No nyt se täti päätti tulla kylään, eli kp 1/26-28
  4. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Eilen testattu nega, tätiä ei vielä näy, sitä odotellessa. Kummallista sinänsä, koska minulla on ollut aina hyvin säännöllinen kierto. Ehkä tässä kierrossa ei sitten ollut ovulaatiota ollenkaan. Meilläkin meni sänkyhommat hiukan suorittamiseksi, tämän keskustelun antaman rohkeuden avulla...
  5. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moikka taas kaikille ;) Nyt on taas itsesäälisuosta noustu ja talletukset tehty. Ovulaatio oli sunnuntaina ja peittoja heiluteltiin ma, ti, ke, to, pe, la ja su :heart: Mulla ovulaatio tuntuu yleensä kipuna, tässä oli erikoista, että kipua ei ollut, vaan sellaista jännää puutumisen tunnetta...
  6. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mulla kanssa oli väärät päivät listassa. ;) Nyt (torstaina) on siis kp 4/26-28. Mulla on niin lyhyt kierto, että kohta taas voi alkaa jännäämään. Lääkärille ei ole vielä aikaa, kun sekä mun että avomiehen kaikki terveystiedot piti tilata niiltä neljältä-viideltä paikkakunnalta millä ollaan...
  7. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hanat aukesi eilen, joten nyt kiertopäivä 2/26-28 :(. Tilaan nyt lääkäriajan, ja selvitellään nuo perusjutut, simppanäytteet ja ilmeisesti aukiolotutkimus.
  8. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mulla myös nega, ei edes haamun haamua tai viivanpaikkaa tai mitään. Joten tätiä odotellaan täälläkin, kiirettä sillä pitää kun meinaa mennä kylään Kiiltiksenkin luo : / Periaatteessa niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa, mutta ei siis minkäänlaisia raskausoireita ja kaikki menkkaoireet...
  9. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Juu ei minkäänlaisia. Flunssaa vaan sitkeästi, pysyy onneksi hyvin kurissa. Mulla kyllä vaan ensi viikko on se jolloin alan niitä oireita vahtia. Ei nyt oikein ole tärppitunnelmia, tuskin sitä sairaana tulee raskaaksi kun ei täysin terveenäkään.
  10. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Minulla myös peukut pystyssä Dazzlerille, Mites Kiiltis, onko tullut tunnetta että olisi voinut tärpätä? =)
  11. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Voi Sakara :'( Tsemppiä sinulle ja muillekin. Palasin taas palstoille kun selvisin henkisesti edellisestä kierrosta. Ovis tuli ja meni, seksiä oli runsaasti, mutta en usko että tälläkään kerralla tärppää kun oli ja on niin hirveä flunssa päällä. Josko se tästä taas, jotenkin. Mitäs mieltä...
  12. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kuten arvelinkin, uusi kierto alkoi. Nyt on siis 2/27-29. Yk 12. Ei paljon naurata.
  13. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    En ole Zapata testannut. Nettitestit tulee toivottavasti iltapäivällä postissa, joten silloin :O. Ei ole ollut mitään raskausoireita, vaan ihan selkeät menkkakivut jotka enteilee pikaista tätivierailua. Tänään on siis kiertopäivä 28/26-28 joten kai se sitten näkyy päiväpissassa testissä jos on...
  14. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Huomenta vaan kaikille Kiertopäivä 27/26-28 alkoi, ei tätiä :) Ei mitään selkeää raskausoiretta, mutta niin kauan kun täti on poissa, on toivoa :heart: Eilen vielä ajattelin, että en testaa, mutta löysin itseni tilaamasta taas tukkupakkausta testejä netistä, huoh. Ne tulee huomenna. Näköjään...
  15. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hiisille iso hali :hug: Mua surettaa sun puolesta :'( Tänään oli ensimmäinen päivä jolloin täti voisi kurvata kylään, ei vielä näy. En silti kovin ole innoissani, mulla tää kierto heittää 2-3 päivää, eli ensi viikon puolivälissä voisi vähän häntää nostaa jos ei tätsyä näy. Yritän pitää...
  16. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiitos Dazzler tiedosta. Eihän tuo simppatutkimus ole kovinkaan kallis. Pitää miettiä, lähinnä jos vika on miehessä niin turha minun on jännittää ja romahtaa joka kuukausi. Jos sulla Regalo toimii vaan toinen munasarja? Vaikka on mun kaveri saanut kolme lasta yhdellä munasarjalla, tsemppiä...
  17. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onko jollain käsitystä mitä maksaa miehen siemennestetutkimus yksityisellä? Ei jaksaisi odotella julkisen puolen hoitojen alkamista ja tämä olisi mukava tietää.
  18. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnea Tatja plussasta <3 ja Paugelle tsemppiä tutkimuksiin. Minulle kävi niin älytön juttu, että voi kun nolona nauraa :laugh: Siis kun minulla on tämä hälläväliä -kierto niin se meni niin pitkälle, että muistin menkkojen alkamisen väärin, ja luulin, että ne piti alkaa nyt viime...
  19. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiitos tsempeistä :D Olin äsken että joo nyt se täti kurvasi kylään kun hulahti alkkareihin jotain :( Kirkasta limaa n. teelusikallinen. Outoa. Toiveet nousee, kai tässä lähdetään illalla isompaan kaupunkiin ostoksille, vai tulisikohan netistä nopeaan. Hmm. Kirottua että siellä apteekissa on...
  20. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tsemppiä Hiisille, ja Kirpukalle nyt vaan uskoa ja luottamusta että kaikki menee hyvin. :hug: Omaa napaa ja limajuttuvaroitus (ei kannata lukea jos ällöttää :x) Mulla on nyt siis kiertopäivä 28/26-28 menossa. En ole testannut, kun edellinen satsi halpistestejä loppui edellisessä kierrossa...

Yhteistyössä