*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Mullakin tuli tärppi just semmoisessa kierrossa, kun menin ihan hällä väliä meinigillä. Taustalla oli tieto siitä, että elokuussa pääsee tutkimuksiin, niin ei enää viitsinyt kovasti pingottaa. Kaikki vitamiinit jätin mäkin pois kesän ajaksi, kun en halunnut semmoisten muistamisestakaan yhtään ylimääräistä stressiä. Ja oireista… mulla ei ollut YHTÄÄN semmoinen olo, että tärppi olis käynyt. Kun menkat oli useemman päivän myöhässä, tuli sit testattua. Kyllähän sitä kuvitteli, että jos raskaana on, kyllä sen sit tietää ja tuntee. Mut eipä se vaan niin mennyt :) Eli toivoa todellakin on!!! Mä pidän täällä niiiiin kovasti peukkua teille kaikille jännääjille!!! :)
 
zapata Ei vielä näy tätiä. Ostan testin päivällä. Mulla olis tänään juhlimista tiedossa, joten pakko ennen testata. Kaapissa oli vanha käytetty r-testi ja siihen dippaan pian. Ihan hölmöä tiedän :ashamed:

edit: 2 käytettyä testiä dipattu ja ei niihin mitään tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä :D

Olin äsken että joo nyt se täti kurvasi kylään kun hulahti alkkareihin jotain :( Kirkasta limaa n. teelusikallinen. Outoa. Toiveet nousee, kai tässä lähdetään illalla isompaan kaupunkiin ostoksille, vai tulisikohan netistä nopeaan. Hmm. Kirottua että siellä apteekissa on tuttu töissä, just sellainen että sen ei tarttisi tietää mun yrityksistä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tatja
miss_piggy Kurjaa, toivottavasti huomenna jo helpottaisi.

Tatja Tulet sitten heti kertomaan tuloksen, me täällä jännätään!

Miisu Mulla oli eilen kans samanlainen olo. Istuin bussissa kun tuntui että nyt jotain holahti housuun. Jalat ristissä sitten istuskelin loppumatkan. Pelkkää valkkaria kuitenkin. Ehdottomasti menet illalla muualle kaupoille, netissä kuitenkin kestää jopa se päivä. :D Mä tartutan kaikkiin muihinkin tämän oman paniikkini :LOL:
 
Onpa jännää, kovasti toivon plussia kaikille!! :heart:

Miisulle kiitokset tsempeistä ja samaa sanon kuin Kirpukka, mä vedin myös viime kuun ihan sillä mielellä, että hitot koko raskautumisesta ja nautin nyt siitä, että ollaan vielä vapaita ja kahden enkä syönyt vitamiineja ja join siideriä ja punaviiniä jne.. Mitään oviksia en laskenut enkä huomannut. Eikä mulla ollut _yhtään_ sellainen olo, että olisi raskaana. Kummalliset menkat vaan täsmäsivät Kirpukan oireisiin, joka testasi plussan, niin piti munkin sitten kokeilla :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Tsemppiä täältäkin kaikille jännääjille! :heart:

Mä kävin tänään varaamassa ajan Graviditakseen Helsinkiin, ens viikon torstaina on aika. Mä päätin että kun nyt ollaan jo kaks vuotta yritetty luomuna, eikä vieläkään mitään, että en ala enää odottelemaan ensitutkimuksiin pääsyä tk-puolella (sisko tais jonotella melkeen puolisen vuotta ennen kun ekat tutkimukset oli tehty). Käydään nyt noi alkututkimukset yksityisellä ja sit tuloksista riippumatta siirrytään kunnalliselle puolelle. Eihän sitä rahaa välttämättä olis, mut sit nipistetään jostain. :) Mä oon alkanu epäillä että mulla vois olla endo, kun aika moni oire täsmää.. :(
 
Ette usko, mutta tein positiivisen r-testin tai siis kaksi :) Päivällä tein apteekin oman ja illalla prechekin. Molempiin tuli heti kaksi viivaa. Tämä on aivan uskomatonta, vielä ei oikein tahdo uskoa. Mulla ostettuna myös clearbluen viikkonäytöllinen, mutta en sitä nyt taida ihan heti tehdä. Nyt jäitä hattuun...Olen jo siitä iloinen, että mulla on mahdollisuus raskautua. Tässä kuitenkin vielä pitkä tie edessä.
 
Apua mikä plussa aalto täällä jyrää!!! Hienoa!!! Paljon Onnea plussanneille ja erityisesti Tatja, säkin olet jo pitkän matkan vauva asialla kulkenu (olipas hassusti sanottu =) ) Ihanaa :heart: Nyt vaan onnellista odotusta ja annetaanhan pienen rauhassa itää =)
 
Uijui, mahtavaa, isot onnittelut Tatjalle!! :heart: Se on kyllä huima tunne nähdä se positiivinen tulos testissä, onnea kovasti jatkoonkin :)

Ja Paugelle tsemppiä, hyvä että asiat lähtevät nyt etenemään ja löytyy kenties syitä, jotka saadaan helpostikin korjattua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pauge83
Tatjalle suuret onnittelut plussasta!! :heart: Sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin!! Ihanaa että noin pitkän yrityksen jälkeen oot vihdoin saanut plussan! Antaa itellekin toivoa! =)

Itellä on jotenkin tosi helpottunut olo kun nyt vihdoin sain kerättyä rohkeutta sen ajan varaamiseen, vaikka tietty kovasti jännittääkin että miten siellä menee. Helpottaa myös että mies on kanssa niin mukana tässä jutussa ja ymmärtää että asia on selvitettävä. Taas huomaa että kun menkat alkaa olla loppusuoralla, rupeaa normaali-minä palaamaan ja jaksaa taas ajatella positiivisesti.. :p Viikonlopullekin on kivoja suunnitelmia; lauantaina ois ensin koiranäyttely, sit myöhemmin nuorimman siskon synttärikahvit ja sit vielä tyttöjen ilta hömppäleffan ja viinin merkeissä (mies lähtee kaverinsa kanssa mökille viettämään poikien iltaa).. :D
 
Keskiviikko 22.8. 2012



Pauge83.............29v..........kp 5/25-27.................yv2
miss_piggy..........31v..........kp 6/31.....................yk 4
Saippo................34v..........kp 8/32-50................yk8
Miisu78baby........34v..........kp 22/26-28..............yk11
Kiiltis-75.............36v..........kp 22/24-30..............yk8
zapata................30v..........kp 27/?.....................yk1
Regalo................29v..........kp 42/28-56..............yk4
Tatja..................36v..........kp 48/35-60..............yk20 (metut)dpo18
uusijännääjä.......32v..........kp 79/25-32..............yk5

Taustalla:
Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Dazzler, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia


plussanneet :
-2012-
Kirpukka.............36v.......yk10.....plussa 10.8.
Sakara...............35v...... yv 1,5....plussa 6.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.....plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11......plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5.........plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4.........Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......plussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........plussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2..........plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5..........plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1..........plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....plussa 29.3.
Ginger.......................................plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Ihanaa Tatja!!! :heart::heart: Tää plussa-aalto on uskomaton, minä aion vakaasti hypätä siihen mukaan vielä loppuviikosta! Olen niin onnellinen sinun plussauksesta! :)

Pauge Hienoa että päätit varata tuon ajan, se on jo suuri askel projektissa eteenpäin!

Mites Miisu, joko testasit?

ON: tänä aamuna aikamoinen kuvotus tervehti minua aamulla heikotuksen kera, eilen oli kuvotusta ja vatsa löysällä. Toivottavasti on ihan oikeita oireita eikä vaan täti pilaa tätä hienoa ketjun plussaviikkoa. Huomenna ajattelin testailla aamulla, en vaan yksinkertaisesti malta odottaa perjantaihin. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tatja
Onnea Tatja plussasta <3 ja Paugelle tsemppiä tutkimuksiin.

Minulle kävi niin älytön juttu, että voi kun nolona nauraa :LOL: Siis kun minulla on tämä hälläväliä -kierto niin se meni niin pitkälle, että muistin menkkojen alkamisen väärin, ja luulin, että ne piti alkaa nyt viime viikonloppuna. Ei kuulunut mitään ja hönkäsin jo ostamaan testiä ja aivan puhdas negahan se oli. Vilkaisin kalenteria, ja tajusin, että olen viikon edellä :) Eli, nyt on kiertopäivä 22/26-28, eli jännäämistä riittää (päivämääräasia olisi selvinnyt vilkaisemalla tuota listaa, mutta kun on pää täynnä vauvahaaveita niin..) . Lupaavia oireita on ollut, kuvottaa ja hajut käy nenään. Tissit aristaa, mutta aristaa ne aina muutenkin ovulaatio-kuukautiset -välin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tatja
Voi Miisu, sinäpä innokas hätähousu olet ollut. :) Noh, viikonloppuna sitten rykäiset plussan tikkuun, eiks jeh?

Itsellä kolottaa alavatsaa kovasti. Olen jo pari kertaa ollut satavarma että nyt alkoi menkat, mutta valkkaria vain hulahtelee. Hmm, vielä kun kestäisi sinne huomiseen, mun hätähousuisuus lähtee kohta pahasti valloilleen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Miisu, oli pakko kaivaa tuolta vanha kuitti ja oikein tarkistaa, eli me käytiin Felicitaksella viime syksynä ja hinnaksi näytti tulevan 91€ ja siitä Kelan vähennykset pois, niin maksettavaksi jäi 56,09.. Että näin =)
 
Onnea Tatja :heart: Oon kyllä kateudesta vihreä, kun mulla testit näyttää negaa niin oviksen kuin raskaudenkin suhteen...
Mutta eteenpäin niinku mummo lumessa, kai tässä tarvii nöyrtyä ja ruveta selvittelemään, miksi ovis on vaan joka toinen kuukausi.
 

Yhteistyössä