*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Tatja tervemenoa plussaneisiin!! =)

hiisi, voi ei! :hug: Tasan tiedän, kuinka nyt surettaa ja harmittaa :( Uuteen nousuun sitten taas, kun siltä alkaa tuntumaan..

zapata jaMiisu teijän tilanteita vielä on jänskäillään, peukut pystyyn, ettei kumpisellekaan menkat pärähdä paikalle.. =)

Avonlea positiivisia ajatuksia laitan sinne. :flower:

(.) täällä aletaan taas hiljalleen kaivelemaan ovis testejä naftaliinista... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tatja ja zapata
Avonlea Jaksamista ja iso :hug: Vaikea paikka yrittää olla onnellinen toisen puolesta vaikka haluaisikin.

Regalo Josko tämä luomukierto olisi sitten se tärppi? :) Äidit on kyllä ihania, ne tuntuu aina ymmärtävän vaikka kukaan muu ei niin tekisikään :heart:

Miisu Hymy tuli huulille tuosta sun oirekuvittelusta :) Jos nyt kuitenkin täräytettäis plussat vielä tälle kuulle, eiks vaan?

Dazzler ja miss_piggy teistä tulee sitten ne, joiden plussia seuraavaksi jännäillään! :)

ON: Mietin tuossa aamuyöllä kun en unta saanut, että onko mahdollista että mulle olisi jostain syystä tähän kiertoon tunkenut kaksi ovista? Kun mulla tuli tuossa loppuviikosta kovia vihlaisuja munasarjoihin (luulin menkkakivuiksi) ja sitten valkkari on muuttunut sellaiseksi "kananmunalimaksi" (pahoittelut kuvailusta). Kun ei niitä menkkoja näy eikä kuulu mutta ei siihen r-testiinkään sitä plussaa ilmesty, niin oisko tämä yksi vaihtoehto? Ja miksi ihmeessä mä mietin tällaista asiaa puoli neljältä aamulla kun voisi nukkuakin? :headwall:
 
Huomenta vaan kaikille

Kiertopäivä 27/26-28 alkoi, ei tätiä :) Ei mitään selkeää raskausoiretta, mutta niin kauan kun täti on poissa, on toivoa :heart: Eilen vielä ajattelin, että en testaa, mutta löysin itseni tilaamasta taas tukkupakkausta testejä netistä, huoh. Ne tulee huomenna. Näköjään sitä itsekuria ei ole vähänkään vertaa. Yritän tolkuttaa itselleni, että tässä vaiheessa sitä joko on tai ei ole raskaana, ei siihen testit tai mitkään vaikuta.

Zapata, on täysin mahdollista, että sinulta on irronnut kaksi munasolua (tai jopa useampia ;) ) En kyllä yhtään osaa sanoa onko mahdollista että ne irtoaa eri aikaan. Maalaisjärki sanoisi että voisihan ne irrota eri aikaankin, mutta en tosiaan tiedä. Mitä sanoisit kaksosista?
 
Miisu sitä minäkin vähän ihmettelen että voiko niitä irrota monta kertaa kierrossa, kertalaakilla kylläkin niitä voi irrota useampi kerralla. Kaksoset olisi kyllä tervetulleita siinä missä yksikin vaavi, isäni on identtinen kaksonen :)

Maltatko olla pitkään testaamatta? :) Itse ajattelin sinnitellä taas loppuviikkoon, eli itseni tuntien repsahdus tapahtuu viimeistään to-aamuna. Ei mulla ole kyllä muita testejä kotona kuin yksi digi, ja sen haluan käyttää sitten vasta varmisteluun. Ehkä niitä testeja taas tarttuu tuolta kauppareissulta jossain vaiheessa.
 
Kiitos kovasti kaikille myötätunnosta :heart: Kyllä tää tästä, onneksi meni kesken näin alussa. Mä jään odottelemaan ensin vuodon loppumista ja sitten menkkoja ja jännäilen sillä välin teidän plussauutisia :) Peukut pystyssä ensin Miisulle ja zapatalle!
 
En ole Zapata testannut. Nettitestit tulee toivottavasti iltapäivällä postissa, joten silloin :O. Ei ole ollut mitään raskausoireita, vaan ihan selkeät menkkakivut jotka enteilee pikaista tätivierailua. Tänään on siis kiertopäivä 28/26-28 joten kai se sitten näkyy päiväpissassa testissä jos on tärpännyt. Siinä mielessä järkevää myös testata, että saa menkat alkamaan, mulla monesti testin teon jälkeen alkaa lorista.

Muoks. Testi tehty, selkeä nega :'( Ei edes viivanpaikkaa tai haamun haamua. Se oli siis tässä, odotetaan vaan nyt niitä menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän mä täällä sekoilen, väärät viestit vääriin paikkoihin...

Miisu Toivottavasti testissä näkyisi viivat, jännään sun puolesta. :)

Tänään havaittu pientä tuhrua, eli eiköhän ne menkat sieltä kohta hyökkää. :( Ei jaksa uskoa muuhun.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Juu no täällä on nyt parina päivänä pupuiltu vaikka on vasta kp 12, että näyttää tuo miehen piiloinnostuskin taas olevan kohillaan :D Eilen vaan kysyi touhuilun jälkeen että pääseeköhän ykskään siittiö munasoluun :heart: Se on niin raukka kun ei uskalla sanoa, että kyllä seki on nyt tuolle vauvatouhulle lämmenny, mutta käytös antaa ymmärtää muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Voi Hiisi :hug: ... Tuolla toisella palstalla jo sulle kirjoittelinkin. Oon niin pahoillani, mutta tällaista elämä on... Nyt vaan uskoa tulevaan ja tsemppiä kovasti!!! Ja tsemppiä kaikille teille muillekin!!! Miss Piggylle erikoistsempitykset tärkeisiin päiviin :)

Omasta navasta täällä vielä sen verran, että eilen kävin taas ultrassa ja kyllä siellä joku pikkuinen möhkäle oli. Kokoa oli 6,3 mm ja viikkoja sen mukaan 6+4 (omien laskujen mukaan 7+1). Ihan ei siis mennä aikataulussa ja kyllä tässä kovasti vielä jännätään, että miten loppujen lopuksi käy. Mutta näillä tiedoilla nyt porskutetaan eteenpäin...
 
Miisu Kurjuus! Oisin meille molemmille ne lihavat plussaviivat toivonut. Mutta, kuten aikaisemmin itsekin sanoit, niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa. Tällä kannattaa mennä. Minäkin tyhmä jostain syystä elättelen vielä toiveita ettei se täti sieltä paikalle pamahda vaikka jo tuhruttaakin. :ashamed: Miten sitä voikin olla jossain asioissa niin hölmö?

miss_piggy Ihana tuo sinun miehen kommentti :heart: Tsemppiä miehen kaatoon ja sitten piinailemaan!

Kirpukka Kiva kuulla että massussa tähän asti kaikki hyvin vuokralaisella. :heart:
 
Kirpukka kiitti tsempeistä! :heart: Jotenkin sitä vaan se ensimmäinen havainto punaisesta tiputtaa syvälle. Toivottavasti tää oliskin enteilyä jostain kivasta, olihan tuossa keskenmenneessä raskaudessakin pari päivää tuhrua ennen kuin tajusin ees testata.
 
Tiistai 26.8. 2012



Regalo................29v..........kp 3/28-56.................yk5
Pauge83.............29v..........kp 11/25-27.................yv2
Dazzler...............36v..........kp 12/30-33...............(3*km, 1ku)
miss_piggy..........31v..........kp 12/31...................yk 4
Saippo................34v..........kp 14/32-50..............yk8
Miisu78baby........34v..........kp 28/26-28..............yk11
Kiiltis-75.............36v..........kp 28/24-30..............yk8
zapata................30v..........kp 33/?.....................yk1
uusijännääjä.......32v..........kp 85/25-32..............yk5

Taustalla:
Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia


plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
Kirpukka.............36v.......yk10.....plussa 10.8.
Sakara...............35v...... yv 1,5....plussa 6.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.....plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11......plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5.........plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4.........Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......plussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........plussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2..........plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5..........plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1..........plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....plussa 29.3.
Ginger.......................................plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Miisu höh, nega on p**seestä!! Hirmu pukutukset ens kiertoon =)

Kirpukka eikö noi viikot voi ihan helposti heittää sen vajaan viikon/viikonkin, varsinkin noin alussa. Tsempitykset jatkoon, hyvä siitä tulee :heart:

zapata jospa se nyt niitä valemenkkoja tuhruttaa ja vielä sieltä ne kaksi pysty viivaa testiin ilmestyy.. b:)d

miss_piggy noi miehet kyllä osaa olla hellyyttäviä kommentteineen.. :heart:

Täällä ovis tikkujen kanssa taas leikitään ja makkarissa tapahtuu! :D
 
miss_piggy
Mun ovistikkuleikit ei oikein suju, eilen tuli jo jonkunmoinen viiva näkyviin ja tänään taas joku sitä hailakampi haamujen haamu.. what the f**k! En taida ovuloida olleskaan :( Tai sit se on vasta tulossa...vaikka kierto on terojen kans noin 28 pvää eli nyt pitäs olla ovis kohillaan.
 
Miisu älä välitä mun "pukutuksista", jotka sulle edellisessä viestissä laitoin, mutta PEUKUTUKSIA senkin edestä!! Taitaa olla kirjotus taidon heikentyminenkin ovis oire.. :D

miss_piggy, mulla on kans nyt vähän outo juttu, kun ekan tikutuksen tein jo kp 10 ja viiva oli aika selvä, mutta ei tietenkään vielä lähelläkään plussaa. No nyt sitten eilen tein testejä 4kpl!! :ashamed:
Sen takia intouduin testaileen, kun aamunen oli niin heikko, että oli pakko alkaa seuraamaan, et alkaako viivat vahvenemaan, et onko se pissa kenties iltaa kohti tujumpaa..mutta ei. Kp 10 vahvempi ja sit eilen kaikki lähes plancoja..
No nyt sitten tänään kp 12 aamunen oli ihan yhtä surkee, kun eilenkin, mutta tossa kuuden aikoihin illalla, kun tikutin, niin viiva oli taas selkeesti vahvenemaan päin.. Saas nähdä nyt kuin tää ovulaatio kuvio oikein menee, kun vaan tolla yhdellä johtimella pelataan.. :kieh:

Kyllä sä ihan hyvin voit ovuloida, koska mulla on kyllä ollu sit niitäkin kiertoja, että aamupäivällä pysty melkein sanomaan, että puhdas nega, mutta sitte ilta lirusta onkin pärähtäny selkee plussa, jatka vaan tikuttelua, voipi hyvinkin vielä yllättää ja olla sieltä tulossa.. :)
 
Ovistestailuista sen verran, että mulla näyti aina pientä haaleaa viivaa eikä se juurikaan vahvistunut, kunnes yhtäkkiä oli selkeä plussa. Eli ei kannata stressata, jos viiva vaikuttaa haalealta. Mä ovuloin tosi harvoin ja tässä plussakierrossa ovulaatio tuli vasta kp29 eli kaikki on mahdollista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Voi zapata, ei olis kyllä tarvinnu niiden vuotojen alkaa.. :( No mutta muutama päivä ja mieli on varmasti jo parempi. Ainahan ne menkat v.tuttaa, mutta siitä se yritys taas jatkuu.. Uusi kierto, uudet (plussa)tuulet, eiks juu? :)
 
Mä tikutin tänään aamulla ovista toista kertaa ikinä yrityksen alottamisen jälkeen ja sain kaks selkeetä viivaa (kp12).. Nyt vaan mietin että kun maanantaina viimeks pupuiltiin ja tänään kai pitäis, mutta kun huomenna aamulla on se ensimmäinen käynti lapsettomuusklinikalla, niin voiko tänään pupuilla. Kun jos ne huomenna jo tekee tutkimuksia niin haittaakohan se jos siellä on tavaraa sisällä.. Miten mä muistelen että jostain toisesta topicista oon lukenu että haittais... Ja sit mietin että jos tänään tikutin ovisplussan, niin ehtikööhän vielä jos huomenna töiden jälkeen heiluttelee peittoja, vai onkohan jo liian myöhäistä.. Osaako kukaan neuvoa? :confused:
 
Pauge Tässä plussakierrossa minä sain ovulaatioplussan perjantaina. Pupuilimme sunnuntaina ja ovista edeltävänä tiistaina. Ovisplussastahan ovis tapahtuu 12-48 h kuluttua ja munasolu säilyy hengissä korkeintaan vuorokauden. Luulen, että ihan hyvin riittää, etä huomenna pupuilette :)
 
Miisu voi surkeus :hug:

Täällä vaan semmosta, että ovis testiin pärähti äsken tumma ovis plussa ja digi testikin hymyili hyväksyvästi. :) Joten toivotaan, että nyt oikeelta puolelta lähtee oikeen jymy paukku ja saa mies lähettää sille sellasen vastaanotto komitean, että heikompia hirvittää.. :D
 

Yhteistyössä