Hakutulokset

  1. 6

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Me odotellaan kanssa alle 3v pientä.. ja ainakin näin keski-suomen alueella niiden määrä on pieni. Juuri eilen soittelin meiän sossun kanssa ja näin hän meille sanoi. ja toisaalta jos sen lapsien kannalta ajattelee niin hyvähän se vaan on jos on vähän sijoitettavia. tietää että monella lapsella...
  2. 6

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Ihanaa Sati :heart: Meillä odotellaan vielä soittoa.. kärsimättömänä.. mutta eiköhän se vielä joskus tule..
  3. 6

    jos olet kotiäiti, ja kutosluokkalainen menee 8:ksi kouluun, miten toimit?

    Meillä menee mies seittämään töihin ja herätään aamusin 6 maissa ,juodaan aamukahveet kahelleen ja mies lähtee töihin.. teen eväät ihan vaan senkin takia että hän tuo sen leivän tähän pöytään.. minä olen siis kotiäiti. pojat lähtee 8 maissa ja herättelen heidät n.7.15 ja keitän kahvit...
  4. 6

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    täälläkin ollu taas tämän vkon tosi malttamaton ja odottava olo.. sellanen ärsyttävä.. että eikö se nyt voi soida se puhelin.. meillä isommat alotti koulun niin aikaa ois mutta kun ei mittään tapahdu.. Sharlin : Mähän muutamalle sanoin että nyt ollaan raskaana.. laskettuaikaa ei vaan vielä...
  5. 6

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Heippa kaikille! Me olemme toukokuussa valmistuneet pridesta ja odottelemme puhelinsoittoa =) Itsellämme on 6 touhukasta miehenalkua jo omasta takaa ja ajatus sijaisperheeksi lähti koska lisää lapsia haluamme mutta oma terveys ei enää kestä raskautta ja tilaa sydämessä sekä kodissa on meillä...
  6. 6

    pahoinpitelyä.

    minä taas ottaisin yhteyttä lasten suojeluun ainakin.. koska jos 7v lyö muita ihmisiä tai käytös muutenkin tuollaista..ehkei hänelläkään ole kaikki asiat hyvin.. käytös ainakin kielii ongelmista jonka purkaa toiseen ihmiseen.. monesti näissä tapauksissa myös huomataan paljon vakavempia...
  7. 6

    En jaksa enäääää!! ;(

    Mulla tulee monesti keuhkoputken tulehdus ja oireet tulee eniten yöllä että ei ku lekuriin vaan..
  8. 6

    Kuusi tuntia "jouto" aikaa, mitä tekisit?

    Minä joko siivoisin tai menisin marjametsään.. jos ois talvi aika niin tekisin jotain käsityötä..

Yhteistyössä