Hakutulokset

  1. R

    Ärsyttää kirpputorimyyjät jotka selittelevät hintojaan sillä kuinka paljon ovat itse tuotteesta maksaneet.

    Jos joskus satun kirpparille esim. vaatteita viemään, niin kyllä minä yleensä hinnoittelen ne max 5€ (ehkä jotkut talvitakit saattaisin myydä muutaman euron kalliimmalla), koska mun päätarkotus kirpparimyynnissä on saada tavara pois omista nurkista pienellä 'taskurahalla'. Yleensä kyllä annan...
  2. R

    Mitä mieltä nimestä..

    Nyt kun mainitsit tuon Sulon, niin o-loppuinen nimi oikeasti sopisi väliin, joku missä ei kuitenkaan ole kovia kirjaimia, kuten k:ta. Mutta mikähän sitten voisi olla sellainen, mikä täyttäisi teidän kriteerit? Otto?
  3. R

    tuli toisesta ketjusta mieleen.. luunapeista & tukistamisesta

    "Mitä kuritusväkivalta on? Suomessa kuritusväkivalta kiellettiin lailla jo vuonna 1984. Kuritusväkivalta on väkivaltaa, jossa aikuinen pyrkii rankaisemaan lasta tai säätelemään hänen käyttäytymistään. Se on yksi perheväkivallan muoto, mutta siihen ei vieläkään suhtauduta yhtä kielteisesti...
  4. R

    kannatteko laivalta karkkeja?

    Niitä salmiakkipingviinikarkkeja on aina pakko ostaa, kun niitä ei suomesta saa :(
  5. R

    Mitä mieltä nimestä..

    Hmm, tuohon Sebastianin eteen on oikeasti vaikea keksiä hyvin sointuvaa nimeä !
  6. R

    Omia sanoja perheen kesken?

    ? :D
  7. R

    Mitä mieltä nimestä..

    Itse laittaisin jonkin nimen vielä väliin, kuulostaa jotenkin tönköltä, kun molemmat nimet loppuvat samaan konsonanttiin, vaikka muuten onkin kauniit nimet.
  8. R

    Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

    Mitä on ruususuklaa? Ja juu, viime kesänä myytiin magnumin tai classicin kerrossuklaajäätelöä. Oli ihan tajuttoman hyvää! Tänä kesänä olen sitä yrittänyt pongailla, mutta eipä ole tullut vastaan :(
  9. R

    Paljonko servettejä pitää varata häihin?

    Eikä niitä oikeastaan tarvitse olla ylimääräisiä, jos kahviservetit laitatte valmiiksi tassille, ja ruokaservetit katatte pöytiin valmiiksi.
  10. R

    Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

    -Crème Bonjourin valkosipuli-yrtti salaattikuutiojuusto (sellainen pyöreä, pehmeä, suussasulava pala. Ei lillunut missään nesteessä tms). Ei ainakaan täällä päin ole kaupoissa ollut muutamaan kuukauteen. :( -Otto Virtanen -lonkero (ei ole tätäkään näkynyt piiiitkiin aikoihin) -Sellainen...
  11. R

    "Voinko auttaa....?" kyse asiakaspalvelusta...

    Näin minäkin teen, jos olen jotain tiettyjä vaatteita etsimässä, esim. pikkujouluihin tms. Kerron kyllä hyvin tarkkaan, että minkälaista etsin jne, mutta helpompi se on niitä myyjiä juoksuttaa hakemaan eri kokoa, jos aikaisempi ei istukkaan, kuin itse alkaa pukemaan ja sitten juosta hakemaan...
  12. R

    Häävieraan asu,joka on aiheuttanut ihmetystä?

    Ei kait ne nykyään kesähäissä niin pahoja ole? Varsinkin jos on ns rennommat häät, ettei ole mtn pukukoodeja laitettu. Mutta olin juuri itse pari viikkoa sitten häissä, joissa eräällä vieraalla oli valkoinen kotelomekko, jossa yläosassa hiukan mustaa pitsiä, ihan kaunis, mutta ei häihin sopiva...
  13. R

    Oletteko huomanneet, että vanhemmiten maku muuttuu?

    Itse en lapsena tykännyt oikeastaan mistään ! Kaikki maistui tai haisi pahalle, nykyään (parikymppisenä) syön oikeastaan mitä vaan.
  14. R

    minkä kokoiset rinnat ovat jos kuppikoko on C ?

    Itsellä on juuri tuo 75C, ja olen normaalipainoinen/hoikka, ja mielestäni on ihan normaalikokoiset rinnat, ei ainakaan isot.
  15. R

    G: Paljonko maksat vuokraa/vastiketta?

    60m2, ja 450€/kk
  16. R

    Miten vauvakuumeesta eroon?

    Mutta ilmeisesti heilläkään ei kuitenkaan ole oikeutta pitää mulle mitään moraalisaarnaa, vaikka raskaaksi tulisin? Eihän sitä tietenkään voi tietää, vaikka siihen menisi runsaasti aikaakin.
  17. R

    Miten vauvakuumeesta eroon?

    Sulla sitkeä vauvakuume on ollut jos ei edes vauva siihen auttanut :D
  18. R

    mitä ehkäisyä käytätte?

    Minipillereitä syönyt nyt jonkin aikaa. Rajut mielialavaihtelut jäänyt pois (aiemmin siis söin e-pillereitä) niukemman hormonimäärän takia, mutta vuoto on alkanut olemaan tosi epäsäännöllistä, ja en tiedä olenkohan alkanut lihomaankin. Tuota lihoamista pitää nyt hetki seurata vielä, kun tosiaan...
  19. R

    Miten vauvakuumeesta eroon?

    Moi! Elikkä, mä haluaisin tästä järkyttävästä vauvakuumeesta, mikä muhun on iskenyt, eroon. Juuri viime talvena tein abortin (ei kiitos moraalisaarnoja), koska mieheni lähti heinäkuussa armeijaan, ja armeijan jälkeen takaisin koulunpenkille. Itse olin tuolloin työttömänä. Asiaa pohdittiin ja...

Yhteistyössä