Hakutulokset

  1. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo olihan se nopeeta ohi. Varsinkin kun nelonen syntyi ennen laskettua aikaan kun kaikki muut menneet vähintään viikon yli. Lisäksi muut synnytykset alkaneet supistuksilla ja jouduttu puhkaseen aina kalvot, paitsi tää nelonen hänen synnytys käynnistyi vesien menolla. Tuntu että kaikki meni ihan...
  2. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä pidetty hiljaiseloa, otti niin koville kun menkat alkoi. Nyt meillä lapsihaave hetken ehkä katkolla, ajattelin hakea opiskelemaan ja jos nyt raskautuisin olisi laskettuaika niin pahaan aikaan ajateltuna että koulua kerkeis käyä muutaman kk ja jäis äitiyslomalle. Mutta kattoo nyt. Käyn...
  3. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 1/28-34. :cry:
  4. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllä mä ainakin näen ja näyttäs olevan väriäkin. :)
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu näinhän se on mutta mulle ne ei antanut missään vaiheessa vahvaa viivaa vaikka toisella testille tuli selvä plussa.
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitä ovistestejä nuo on ja mistä ostettu? Mulla oli niitä sofin one step tjsp ja ne anto koko ajan jotain viivaa, välillä tummeni ja sitten haaleni jne.
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täälläkään ei mitään raskauteen viittaavaa,eikä kyllä menkkojakaan. Raskauteen en enää usko, aamulla kuitenkin testin uitin ja yksinään vessassa nauroin kun siinä testiviivan kohdalla oli vain valkoinen viiva. Ilmeisesti se oli viallinen kun se päällysmuovi ei ollu siinä kohtaa testiä vasten...
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä kans tympäsee nuo epämääräset viivat. En kerralla testaan kun menkat myöhässä. (uskoo ken tahtoo) Menkkoja ei vielä näy tänään kp29/28-32. Tosin tokat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen joten eipä sitä tiedä millon ne menkat sitten alakaa.
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla kans tuli yht'äkkiä raudan maku suuhun kun muksuja nukutin.:confused: Ja taas on ehkä hitusen toivoa raskautumisesta. Eikä ees kahvi maistu.
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä sain viime kierrossa aika selvän ja punaisen viivan pc:llä. Liekkö yrittäny kiinnittyä tms. Mutta samaan aikaan ei tosiaan noi rfsu antaneet yhtään mitään.
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei oo kuvaa eilisestä testistä, tympäs niin et heitin vaan menemään. Tänä aamuna en ees tehny testiä, on niin selvät menkkaoireet.
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taitaa olla nuo mun viivat niitä kuuluisia viivanpaikkoja. Aamun herkässä oli taas samanmoinen just ja just havaittava viiva.:( Menkkaoireetkin taitaa puskee päälle.
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä tuossa herkässä testissä näkyny mitään.:unsure: Jospa mä nyt jätän tän testailun, ainakin seuraavaan kertaan asti.;)
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En oo kokeillu. Just panttaan pissaa kokeilua varten. Kyllä kai tää on ihan hullun hommaa.:cautious: Pitää aina koittaa postilaatikolle ennen miestä ettei sä nää kaikkia paketteja mitä mulle tulee.:whistle:
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kolmee, tai itseasiassa neljää kun tänään tuli nuo herkätkin.:oops:
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt täytyy sanoa että en oo varma mikä testi tää on. Pc ei ainakaan kun siitä.en saanu kuvaan tuotakaan vähää. Samanlainen viiva siinäkin oli, samoinkun kolmannessa minkä aamupissaan uitin.:whistle:
  17. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/aZggB7 Näkyskö nyt? Tosin kuvanlaatu niin huono etten ainakaan ite viivaa nää.
  18. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuossa edellisellä sivulla pitäs olla. Samanlainen oli kun aiemmat. Tänään pitäs tulla herkempiä testejä ja tuskin jää aamuun seuraava testaaminen. ;)
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tän aamunen. Outoa on jos kaikki tehdyt (5):oops: testit antaa jonku sortin viivan paikkaa..

Yhteistyössä