Toiveena vauva 2017-2018

Hei ihan hurjasti onnea kaikille plussanneille! :) Ja tervetuloa uusille! Kaikille muille tasapuolisesti: moi. ;)

Hetken olen viettänyt hiljaiseloa, mutta käynyt silti melkein päivittäin lueskelemassa tätä ihanaa vipinää. Paljon näyttäis ilouutisia tulleen viime aikoina. :love: Omat toiveetkin on aika korkealla: toissapäivänä tuli vähän verensekaista valkovuotoa (tulkitsin toki siis kiinnittymisvuodoksi, koska oli aika uusi ja outo tuttavuus) ja nyt on muutaman päivän ollut sellainen menkkoja edeltävä olotila (joka kuitenkin normaalisti alkaa aikaisintaan menkkoja edeltävänä päivänä) - vatsaa juilii ja alaselkää korventaa. Ja jos sieltä menkat tupsahtaa, niin sekin on ihan okei, koska silloin olisi kierron pituus vielä jollain tasolla normaali. Nyt eletään siis kp:ta 43/? :LOL:

Onkos muita tupakan kanssa taistelevia yrittäjiä? Itse olen aina ajatellut, että lopetan heti kun aletaan yrittää. Yritys kuitenkin alkoi niin yhtäkkiä, etten muka jotenkin ehtinyt tarpeeksi orientoitua lopettamiseen... Nyt, muutaman viikon jälkeen, päätin terästäytyä; eilen lätkyttelin ensimmäisen kerran eläessäni nikotiinilaastarin iholle. Nyt on tosi varma fiilis siitä, että se on loppu nyt. Tupakointi siis. Toka päivä vasta alkamassa, mutta fiilis on tosi varma ja hyvä. :ROFLMAO: Itselle kun on se eka lopettamispäivä ollut aina pahin. Puolen vuoden jälkeen tulee seuraava kova tupakantuska, jos sinne asti selviää. Tosin silloin ei toivottavasti tarvi enää tuskailla tupakan perään, jospa olis puolen vuoden päästä ihan muut jutut mielessä :X3:
 
Stumppi.fi keskustelut auttoi mut lopettaa. Tein päätöksen lopettamisesta, lopetin ja sit vasta tuli ajatus vauvasta eli minulla lapsi ei ollut lopettamisen syy. Tämä siis 2014 joulukuun alussa ja olen ollut erittäin tyytyväinen tupakoimattomuuteeni. Lapsikin on jo maailmassa ja toinen toiveissa
Viime neuvolassa, vauvan ollessa ihme hankala kärttypötkylä, kyllä mietin olevani hullu jos toisenkin hommaan.
 
Mä en olekaan noita vertaistukipalstoja koskaan kokeillut tupakointia lopettaessa, täytyy varmaan käydä kurkkaamassa. Jos vaikka sais vielä lisävarmuutta tähän lopettamispäätökseen. Paljon voimaa antaa kyllä jo se, kun tiedän voivani niin paljon paremmin savuttomana.

Minkäs ikäinen on teidän esikoinen, Helmi1234? Ilmeiseti aika pieni ikäero on haaveissa? :)

Itselläni on sisarukset melko saman ikäisiä kanssani, joten on aina tuntunut luontevalta ajatella että omat lapsetkin tulisi pienellä ikäerolla. Mutta kahtotaas ny, kun saatais tää ensimmäinen tästä alulle. :rolleyes:
 
Tänään aamun r-testi olikin ihan täysin nega :( Liekö yritti kiinnittyä tai oli viallinen testi :( Kiertoa nro 22 odotellessa..... Näin pitkä kierto ollu viimeks elo-syyskuussa, vaikka ei mikään säännöllinen oo ollukkaan. Kylläpä masentaa taas.
 
Täällä myös yksi tupakoiva yrittäjä. Kolme kuuautta oli polttamatta kunnes tuli se kkm. Seinään lopetin, mutta kkm jälkeen alkoin taas rööki maistumaan. Tuntuu että stressiä on nyt niin paljon että nähtäväksi jää lopetanko yrittämisen aikana, viimeistään kun ollaan raskaana.
 
Mä oon nyt ollut neljä päivää polttamatta (ma aamulla poltin vikana röökin) ja ihan hyvät fiilikset mutta iltaisin on tehny mieli tupakkaa. Lopettaminen on ollut jo pitkään tavotteena ja muutaman kerran oon jo yrittäny mutta retkahtanu sit uudestaa. Nyt kun on toiveissa vauva niin motivaatio on huomattavasti korkeampi kun vaan oman itsensä takia lopettaessa. Tsemppiä kaikille jotka ovat lopettamassa! :)

EDIT// Mä haluan että ekan lapsen syntymän ja tokan lapsen yrityksen alottamisen välillä olis se minimissä 2 vuotta ihan jo senkin takia että se on aika joka menee keholta palautua synnytyksestä. Tietenkään ikinä ei voi tietää miten lopulta käy mutta tälläset fiilikset tällä hetkellä :D
 
Viimeksi muokattu:
Tsemit kaikille tupakasta vierottautuville (y)
Onko kellään kokemusta Sofi raskaustesteistä? Tein tänään ja tuli joku viivanpaikka (n) mietin, että mahtaako herkästi antaa noita. Jos en oo raskaana ja toi heittää tollasia viivanpaikkoja, ni tietääpähän ettei niitä testejä enää käytä! Ja raskauteen en kyllä tosiaan usko, ihan normioloja täällä.
Edit. Ja testi oli herkkyydeltään 25mIU, eli ei se one step joka on 10mIU
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ainakin huonoja kokemuksia noista Sofin herkistä testeistä. Näytti selkeää viivanpaikkaa, jonka huomas ihan ilman ylimääräistä tiirailua. Kuitenkin se erittäin herkkä eli 10iu/ml ja pregchek näytti molemmat negatiivista. En osta enää muutaku apteekin testejä ja pregchekkejä, tosin nekin alkanut nyt näyttää ihme viivanpaikkoja (n):D
voi hitto :unsure: kerkes jo hetkeks innostua...
http://aijaa.com/gR1TSY tossa kuva testistä. Miks pitiki alkaa testaamaan liian aikaisin :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä