Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Miekin tahon muita ko kontrolliviivoja testiin :D

Onnea kaikille teille, jotka niitä ootte saaneet, haamuja tai vahvempia!

Itsellä dpo11 10mIU testi selkeä nega, dpo 14 (tänään) RFSU:n 15mIU testi niin ikään selkeä nega. Kai se on nyt sitten vaan ootettava niitä menkkoja :(
Niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa! Ja nuo herkät kun ei välttämättä edes näytä niin ajoissa kun luulis. Ainakin omalla kohdalla nuo herkimmät on haamuillu edelleen kun muut testit ollu jo selkeä plussa. Eli älä menetä toivoa vielä (y)
 
Kuinkakohan paikkaansa pitävät on clearblue digitaalinen näyttöviikot.
Sain 3+( eli 5+) eilen näkyvii, vaikka menkoista laskettuna +5 viikko tulis vasta perjantaina. Voinko tämän perusteella tehdä päätellä että ovulaatio on tapahtunut aikaisemmnekin kun kp14. Kuhan pohdiskelen kyllähän noin viikot sitten ultrassa tarkentuu...
 
Minäkin nään viivan vaikka kuvanlaatu on kieltämättä heikohko, ei muuta kun lisää vaan testejä käyttöön (y)
Olikos tää nyt mamin testien liuska?
Nyt täytyy sanoa että en oo varma mikä testi tää on. Pc ei ainakaan kun siitä.en saanu kuvaan tuotakaan vähää. Samanlainen viiva siinäkin oli, samoinkun kolmannessa minkä aamupissaan uitin.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: haaveilija-31
haavelija-31: Toivoahan saa aina :LOL: Miulla vaan on inseminaatio tässä taustalla ja näin ollen oviksen ajankohtakin tiedossa, joten ois nyt ees joku haamu pitänyt jo tänään näkyä... Mutta jos niitä menkkoja ei näy pariin päivään... On varmaan testattava jollain muulla testillä! Mikähän siinä on, että nuo herkät ei sitten aina näytäkään kunnon tulosta?

kairan: Tietenki täytyy olla useempaa erimerkkistä testiä varastossa, varmuuden vuoks :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: kairan
Lisbon, onnea!! :love:
En oo käyny vieläkään ostamassa testiä. Mieli tekis, mut sit taas petyn. Mieskin sitä mieltä et ei vielä, kai se on kyllästyny kans ku aina petyn :confused: tänään dpo 12. En usko et raskaana olisin kun niistä kierroista mistä oon raskautunu ni ei oo ollu mitään oireita ennen plussaa, nyt on ollu monta pv menkkakipuja ja sit välillä tosiaan tuntuu et maito nousis. Hiton itkuherkkäkin olen. Mut en usko! Kokoajan pelkään et vuoto alkaa :unsure:
 
Lisbon, onnea!! :love:
En oo käyny vieläkään ostamassa testiä. Mieli tekis, mut sit taas petyn. Mieskin sitä mieltä et ei vielä, kai se on kyllästyny kans ku aina petyn :confused: tänään dpo 12. En usko et raskaana olisin kun niistä kierroista mistä oon raskautunu ni ei oo ollu mitään oireita ennen plussaa, nyt on ollu monta pv menkkakipuja ja sit välillä tosiaan tuntuu et maito nousis. Hiton itkuherkkäkin olen. Mut en usko! Kokoajan pelkään et vuoto alkaa :unsure:
Käyhän testi ja rohkeesti vaan testaamaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä