Hakutulokset

  1. K

    Lääkkellinen tyhj. rv 11, nyt pahanhajuinen vuoto ja kuumetta??

    Kohtutulehdukselta kuulostaa, mulla oli samoja oireita. Mä sain antibiootit, kaavintaan en joutunut, vaikka mulla oli jäänyt iso iso iso pala raskausmateriaalia kohtuun (siis melkein kaikki muu paitsi vauva) . Kaavintaa mä olisin tarvinnut jo alunperin. Tsemppiä sulle!
  2. K

    Osaako kukaan antaa selitystä näille tapahtumille?

    Komenna kovaan ääneen kotona sitä jotain lopettamaan ja jättämään sut rauhaan. Kerro, että se on sun kotisi ja mitään vieraita et sinne halua. Henget eivät sulle mitään pysty tekemään, oma pää saa ihmiset sekoamaan ja sitten uskotellaan paholaisen olevan todellinen. Mä en usko Jeesus -juttuihin...
  3. K

    Mistä te olette teidän miehet löytäneet?

    :D mäkin löysin omani Prisman kassalla :D
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla ei sitte tullut mitään hyviä kokemuksia wondfon testeistä näin alkuun. Kp 1 ja yk 49 Fiilis ihan jees, koska nyt menkat alkoivat rytinällä eikä millään parin päivän tuhruttelulla. Näin sen pitää mennäkin. ;)
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Piuun ja mur-murin testeissä punertavat viivat. Kyllä näin on! Mun testissä ei kuitenkaan näkynyt yhtään väriä. Hyvällä, oikein hyvällä, mielikuvituksella siinä saattaa näkyä aavistuksen tummempi kohta, muttei todellakaan mitään viivanpaikkaa tms. Huomenna aamulla vika liuskatesti tälle...
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Himotestaaja iski taas. Nyt iltapissasta tehty uusi testi oli ihan valkoinen. Ainakin vessanvalossa...pitänee kiertää kaikki talon valopisteet läpi testin kanssa :D voi että tää kuumeilu on kallis ja hullu "harrastus" nimimerkki: jo 4 vuotta takana ja ehkä miljoona testiä. :/
  7. K

    Ei sitte tullu ukkosta ja sadetta - tuskallisen kuuma

    Meillä Vantaalla mittari näytti hetki sitten 19,5c Ihanan viileää eiliseen verrattuna. :)
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kiitos vastauksista. Nyt testin kuivuttua viiva on kyllä heikompi ku märkänä. Tein kuitenkin koemielessä muutamia testejä tässä viikon sisällä (tais olla toissapäivänä ja sitä edellisenä) ja nyt kun kaivoin ne testit vessanroskiksesta, ne olivat aivan täysin valkoiset. Ei siis mitään...
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Oih, ihana ketju himotestaajalle! :) Tervetulotoivotan itseni tervetulleeksi! ;) Kysymys: tuleeko Wondfo One Step testeihin usein viivanpaikkoja? Mulla on ekaa kertaa käytössä kyseiset testit ja tänään kp 31/34 tuli seuraava: Viiva ilmestyi testiajan jälkeen ja näkyy selvästi...

Yhteistyössä