Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

kuningatarminnie: Wondfo:t oli mun luottotestejä ja en saanut niihin kertaakaan mitään turhia viivoja tai alkuja. Eli nega on ollut nega ja sitten tuollaiset viivanpoikaset on ollut alkua vahvistumiselle ja merkki alkaneesta raskaudesta eli hyvältä näyttää :)

carolina: kyllähän noissa raskaustesteissä haamua näkyy, mutta eikö sulla ole kierto vasta puolessa välissä eli voisiko olla vaan reagointia ovikseen? Koska muuten viivan pitäisi olla jo tosi tumma, kun eikö sulla haamuillut kuitenkin ennen vuotoa vai muistanko ihan väärin? Ovis taitaa olla ihan nurkan takana testeistä pääteltynä :)
 
Viimeksi muokattu:
kuningatarminnie näkyy kyllä viivasta joskaan en tiiä mihin kohtaan sen pitäis kyseisessä testissä tulla (jos samaan kuin pc niin mun silmään on hiukan kaukana.). Väriä ei mun silmään näy, mut jos kerran testiajan jälkeen on tullu niin jospa se sitä enteilisi :D Jotenkin on kyllä aika selko viivan alku joten peukut pystyyn, että tulis ihan testiajalla huomenna =)
 
malttamaton Minullahan haamuili vielä vuodon jälkeenkin ja sitten tuli sitä vaaleanpunaista vuotoa ja nyt taas olisi noin vahvat ovikset ollut 3 päivää sitten ja edellisenä pvänä ja nyt haamuilee vieläkin noi testit... No kaiketi se selviää tässä ja edellisiltana oli kyllä touhua, mutta nyt taitaa jäädä touhuilut kun eilen saatiin uutisia mikä laittoi maailman hiukan sekaisin, ei enään tiedä uskaltaako haaveilla omasta pikkuisesta:(
 
carolina30+..uskaltaisinpa nyt väittää, että R-testit reagoineet vahvaan ovikseen.
..juuri tuollaisen, yläosastaan hieman punertavan, antoi miullehin Davidin testi kun aikoinaan dippailin(koemielessä)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos murmur tyhjentävästä vastauksesta. Itsekin ihmettelin juuri tuota eniten kun on ylhäältä tummempi kuin muuten. No nyt tietää että se on reagoinut ovikseen sitten. No ainakin palautui kierto sitten "normaaliksi" ja voi odotella menkkoja ajallaan( ehkä)...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista. Nyt testin kuivuttua viiva on kyllä heikompi ku märkänä. Tein kuitenkin koemielessä muutamia testejä tässä viikon sisällä (tais olla toissapäivänä ja sitä edellisenä) ja nyt kun kaivoin ne testit vessanroskiksesta, ne olivat aivan täysin valkoiset. Ei siis mitään merkkiäkään viivanpaikasta.
No, mulla ei plussat testeissä merkkaa yhtään mitään, tän vuoden aikana oon plussannut jo
kolme kertaa...Ja en ole raskaana, sehän on sanomattakin selvää.

Onnea carolina isovanhemmuudesta. :)
 
Mäkin näen!!!! Mä näen kyllä valkoisenkin viivan, mut nyt se on mun silmään liian lähellä reunaa. Onko se tummempi viiva samassa kohtaa kontrollista kuin eilinen viivanpaikka? Huomenna siinä on vahvempi :)
 
Naapurin tyttö
En tiiä... Nyt olin aamulla näkevinäni ihan tosi hailun punertavan viivan ilman suurempia valoja ja viivanpaikkassa läpivalasullakin näkyy muutakin kun viivanpaikka... Mutta JOS on haamu niin koska vahvistuu... Tänään ollut koko päivän vahvasti huono olo... Huomenna pitäs tädin tulla... Ainakin se auttas arvelujen kanssa...
 
Noni, sanokaahan näettekö te tässä haamunpoikasta vai heitänkö jo kirveen kaivoon? Luulisin, että tänään dpo12-13...

Ite alan olee kyllä tän kierron osalta siis jo heittämässä kirvestä kaivoon ja odottamassa tätiä... :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Maikkiki ja Laala,selvät haamut :heart: suski90 jännäksi sulla käy!!
Ite olin tippua pytyltä kun dippasin apteekintestin ja touhuilin muuta,vilkaisin sivusilmällä testiä ja näky kauas viiva,peräti punertava =)
testi kerkes kuivua ennenkuin pääsin kuvaamaan mutta vielä siinä näkyy!!



Avattuna


Mutta miksi näin myöhään...kp41/28

Muoks! Paitsi tietenki tänne liitettynä näkyy tuskin mitään |O Kerpele!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä