Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
Piuu Alemmassa mie näen selkeän punaisen viivan ja varsin hyvin jo noin pienessä kuvassa... :)

Mutta mutta, eikö kukaan näe miun tän päivän testissä mitään, koneella muokkailin kuvaa huvikseni ja muiden päivien niin tämän päivän kuvassa näkyy viiva kun värejä muuttelee mutta muissa päivissä ei... Olisko olisko???????
 
Piuun ja mur-murin testeissä punertavat viivat. Kyllä näin on!

Mun testissä ei kuitenkaan näkynyt yhtään väriä. Hyvällä, oikein hyvällä, mielikuvituksella siinä saattaa näkyä aavistuksen tummempi kohta, muttei todellakaan mitään viivanpaikkaa tms. Huomenna aamulla vika liuskatesti tälle kierrolle. Enempää ei ole...
 
Nyt kp10 ja haamuilee rt:llä, kun ovistestiä ei ole.

[/URL][/IMG]

mur-mur, sinun testissä näin punertavaa, aivan haaleaa viivaa, suskilla näin taas vaan sen valkoisen viivanpaikan jossa on värikertymät reunalla ja piuulla näin vasta viimeisimmissä jotakin, mutta näyttää sellaiselta, joka mulle on tullut noihin muutamia kertoja testiajan jälkeen.

Jokaiselle toivotan ihan hirveesti onnea seuraavien testien kanssa!!! <3 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Aijaa.com - 10620358

Mulla on huono tunne tästä(kin) raskaudesta.. :headwall: Hcg ei tuplaannu, tai ainakaan se ei millään muotoa näy testeissä. Sunnuntaina dpo14 sanoi digi "raskaana 1-2", mutta tämänpäivän testi on samanlainen kuin aiemmatkin liuskat.. :'( Huomenna seuraava digi, jos ei tule jo "raskaana 2-3" niin tuskin tämäkään hyvin päättyy. Nyt menossa rv 4+3. Kohdunulkoista pelkään enemmän kuin keskenmenoa, kun on vasemmalla puolella ollut kipuja jo viikon ja sieltä munasolu myös irtosi.
 
Mulla on ihan samat fiilikset Puuhis25!
Esikoisesta oli niin vahvat viivat heti alkuunsa, vaikka silloinkin olin hätänen testaaja:)
Nyt epäilyttää tollaset hailakat viivat/ se ettei viivat vahvistu.
*huoh*
Ja miksei miehet stressaa tälläsellä?!
 
^^meillä kyllä mies stressaa! Vielä se yrittää ylläpitää toivoa, mutta itse ei oikein siihen pysty kun eilen alkoivat raskausoireetkin hävitä (tissit tuntuu taas normaaleilta, ei turvota eikä väsytä jne..) Onpa kurjaa, että säkin joudut tämmöstä kestää! :hug:
 

Yhteistyössä