Mistä te olette teidän miehet löytäneet?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäisyys
  • Ensimmäinen viesti
Kurjenkello harmaana
[QUOTE="vieras";27836041]ne jotka on netin kautta pokannu aika ihme!...kirjotus! no hulluja on monen ´laisia![/QUOTE]

Miten niin hulluja? Itse onnellisena onnellisessa suhteessa, kaksi lastakin siunaantunut, tosin yhtä aikaa, ja todellakin netistä bongasin! Kuten muuten mun ex-mieskin, heillä yhteistä onnellista taivalta takana jo enemmän, kuin meillä siis! Ja yksi yhteinen lapsi!
Esikoisenikin löysi tyttöystävänsä netin kautta, yhdessäoloa kohta kuusi vuotta, ja yhä jatkuu, onnellisia hekin!
Ja muitakin nettipareja tunnen, pitkäaikaisia! Löytyy netin kautta muitakin kuin huru-ukkoja! :D
 
....
Mies nro 1) Teininä juhannuksena hiekkarannalta. Oikein mukava mies, mutta ei vain sovittu yhteen.
Mies nro 2) Baarista, SUURI virhe
Mies nro 3) nro 2:n kaveri. Tavattiin ekaa kertaa (taas vaihteeksi :D ) juhannuksena, ja alettiin seurustelemaan noin 2 vuotta myöhemmin. Oikea helmi!! ^.^

Näköjään juhannus on vain toiminut minun kohdalla :)
 
agents
Heinäkuisena sunnuntaina lavatansseista, esiintyjänä Agents. Haki tanssimaan kerran ja loppuilta tanssittiin yhdessä, ihan ekaa kertaa tapasimme tuolloin. Sattumaa siis. Tämä tapahtui v-99, nyt kolme lasta, aviossa 11v.
 
"noo"
Exän löysin lukiosta. Yksi lapsi, ihan ok suhde mutta pieleen meni silti. Liian erilaisia ihmisiä ollaan.

Nykyisen löysin tavallaan töistä. Oli samassa työpaikassa mun kanssa, tavattiin satunnaisesti jossain työpaikan yhteisissä jutuissa ja yhdellä reissulla sitten vaan klikkasi. Todellinen helmi. :)

Baarista en osaa pokata enkä haluaisikaan.
 
Mies koulutti minut töissä omalle osastolleen ja olin hänen silloisen tyttöystävänsä kanssa samalla osastolla silloin töissä. Meillä ei ollut mitään juttua, enkä ollut kiinnostunut ollenkaan, mutta jostain syystä tämä tyttöystävä alkoi vihata minua todella paljon ja jouduin jopa vaihtamaan pois omalta osastoltani hänen takiaan. Mies lähti pois firmasta ja vuoden päästä näin hänet epävirallisisssa pikkujouluissa ja päädyimme ekoille treffeille hänen ystäviensä luokse uutena vuotena. Nyt naimisissa ja toinen lapsi tulossa :)

Mies kertoi myöhemmin hänen eksänsä käskeneen miestä "vihaamaan" minua eli olemaan tyly :D Siis kuka on noin lapsellinen? Sille ollaan naurettu jälkikäteen, että taisi se eksä nähdä jotain mitä me emme nähneet..
 

Yhteistyössä