Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Suski nyt näen sen rannun, mut aivan liian lähellä kontrollia. siis tarkoitatko tuota mikä on ihan siinä valkoisen viivan kyljessä kontrolliviivan puolella? Tuolla tarkoitan juuri sitä värikertymää joka tulee viivanpaikan kylkeen. Ootko muuten dipannu testiä pitkään? Huomasin vain ite, että silloin tuota värikertymää tuli melkein joka puolelle testiä. ja se viivanpaikka näkyi tosi selkeästi.

Taivaanrannanmaalarilla näen jotain. vahvistumisia myös sille. :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Dippasin aamusta One Step:in ja Wondfon testit.


One Stepissä enää juuri ja juuri silmin havaittava viivanen - kameran linssinkin(kuvattuna)läpi enää hyvin vaikea nähdä.

..ja vertailuna eilinen dippaus..

..Wondfoon vain 1 viiva..


Uskon vakaasti jotahin yritystä olleen. One Step kun antoi selvästi punertaavaahin viivasta - parhaillaan heti dippauksesta vahva harmaa viiva, joka myöhemmin punersi.

Eilen illasta vielä rinnat tosi arat ja alavatsalla - vasemmalla varsinhin, muniksissa tuntemuksia.

Aamulla tyystin kadonneet ja siitä heti arvasin, mikä tilanne.
..lämmöt jäi nyt tuohon tasan 37C eikä nouse enää.

Valehteleisin jos sanoisin, etten ole pettynyt ja surullinenhin..:'(
..hetki pitää surra..mutta elohan se kumminhin jatkuu - kesäkin vielä.:)

Kovasti laitan plussatuulosia teille tänne pinoon..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Mur-mur: Se sun eka one stepin viiva oli kyllä niin selkeä (dpo5?). Vaikka oon niihin viivanpaikkoja saanut niin en mitään noin selvää. jos on vähänkin punertanut niin ne ei ollut noin tarkka rajaisia. Olin kyllä varma, että plussaa enteilee!

Tuli muuten mieleen, miten Dyran viivojen kävi? eikös sullakin ollut joku aika sitten testiajalla aika selkeää viivan alkua samalla testillä?
 
sen viis sekkaa =) siis ku muokkasin, niin se näkyy paksumpana, ei ollu noin paksu rantu mitä kuva näyttää, ihan ohut punartuva siinä viivanpaikanreunasa =) huomaisin jos olisi liian lähellä kontrollia=)
siis tuo valkoine viiva on ihan siinä mihin sen plussan kuuluu tulla, joten en ilmeisesti näe sitä rantua mitä tarkoitat. siinä valkoisessa viivassa kiinni näen kyllä, mutta en siinä valkoisessa viivassa mihin sen värin pitäis tulla. Menipä nyt taas selitys vaikeaksi. :LOL:

eli en sitten ilmeisesti näe sitä viivaa mitä tarkoitat..
 
Ymmärrrän :D Kaikki eivät näe mitään, toiset taas näkee, ja itse siks sanon, koska omin silmin ja LIVENÄ näin selkeen punarantusen :D Mitäpä näitä arvuutteleen, huomenna uusi päivä, ja ylihuomennakin ja sitte ja sitte :D
 
Leo81 - en tiedä, miksi se dpo5 dippaus oli niin punertava?..varmaanhin vahva värikertymä..
..koska, ei niin aikaiseen oi-ki-as-ti voi haamuistakaan tulla.

Mikäli olisi parin päivän heitto - esim. dpo7 sen jo ymmärtäis(sillonhin toooosi harvinaista, että näkyis mitään)

Nythän mie sen näen kun odottelen, milloin menkat alkaa - siis, miten pitkäksi jää luteaaliaika..siitä sitten voin taaksepäin laskea, mikä dpo oli kyseessä silloin 26.7?
(saattoihan se ovis olla aiemminhin kun luulin..epäilen kyllä vahvasti?)

Lisäsin vielä tuonne toisen kuvan(eilisen)tänä aamuna otetun rinnalle..miun silmä näkee eron.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Mur-mur tsemppiä :hug: , kaikki muuttuu vielä hyväks. Näin ainakin uskottelen itselleni. Itsellä uskon olleen hipasu joka aiheutti nää tuntemuksetkin... Odottelen tätiä saapuvaksi tiistaina... :(
 
naapurin tyttö: mikä kp sulla taas olikaan? mulla oli tosi tosi haalea viiva testissä kp 28 jota ei oikein muuta kuin omalla silmällä nähny. kp 31 näki täällä jo muutkin, joten älkää menettäkö toivoa. silloin kp 31 oli vielä tosi haalea viiva testiajalla, mutta selvästi haaleanpunertava ja siitä päästiin sitten n. viikossa superplussaan samaisella liuskalla. =)
 
Naapurin tyttö
Leo81 mulla on kp 28/29 menossa... Mua oikeastaan taas pelottaa pettyä... Mut en uskalla toivoakaan liikoja koska sit petyn vielä rankemmin... Sit nuo plussatesti unet kiusaa :(
 
Suski, mulle tuli vastaavat ja niistä kuva tuolla oisko sivu aiemmin ja se on kyllä vain värikertymää. Nään sun testissä valitettavasti siis saman kuin omissani, joita pidin selkeinä negoina testiviivan valk värin vuoksi. Isot peukutukset kuitenkin nyt värillisen testiviivan ilmestymiseksi!

Rfsun testi saattaa myös reagoida ovikseen. Tieteelliset dippaukset, osa 2. Ja niin selkeän väärän haamun antaa hetkeks, joka kuivuessaan vahvenee selväksi ja täysin kuivana jää haaleanpunertavana näkyviin. Sitä ei voi kyllä yhtään tirkistellä enää ainakaan testiajan jälkeen.

Plussapuhureita jokaiselle. Ps. Vasemmassa muniksessa vihloo kovasti, ovis ehkä hilkulla.
 
Pakko kommentoida Whisky Peatin kirjoitusta siitä, että petipuuhia oli tasan yhden kerran tärppikierron aikana: sehän on fakta, että vain yksi kerta riittää, kun ajoitus on oikea =) Meillä oli tärppikierrossa hommailuja tasan 3 kertaa; 1,5 viikkoa ennen ovista, dpo 0 ja dpo 1 =) Siinä mielessä noi ovistestit on käteviä, jos ei itsellään ole selviä ovisoireita; pystyy tarkentamaan oviksen ajankohdan ja hyödyntämään sen :)

Nyt kaikille haamulaisille ym. vahvistumista !! =)
 
meilläkään ei tärppikierrossa ny tikutettu ja olin ihan varma et missattiin ovis, kun päätin et seksiä on silloin kun haluttaa, ja oli vasta tosi myöhäsellä kierrolla sitten halut mulla kohillaan, ja oletin oviksen olleen aikaisin. Vaan eipä ollu. oli ovis ollu normia myöhempään ja irtosipa ne 2 munasolua sitte kerralla :D

T:neiti+MassuMussukat 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Oih, ihana ketju himotestaajalle! :) Tervetulotoivotan itseni tervetulleeksi! ;)


Kysymys: tuleeko Wondfo One Step testeihin usein viivanpaikkoja?

Mulla on ekaa kertaa käytössä kyseiset testit ja tänään kp 31/34 tuli seuraava:



Viiva ilmestyi testiajan jälkeen ja näkyy selvästi paljaalle silmälle. Kuvaan sain ehkä hiukan näkymään viivaa. Mitäs sanotte?
 
katso liitettä 16633katso liitettä 16634
Tässä pari kuvaa minun pähkäilyitäni... Näkeekö kukaan mitään noissa raskaustesteissä kun ovistestit on noin vahvat... Testit on otettu eri päivinä ja niiden välillä on 2-3 päivää, mutta nyt kun on muutakin mietittävää niin tahtoisin saada ensin näihin vastauksen ja sitten miettiä uusien testien hankkimista. Meni maailma eilen sekaisin ja nyt pitää miettiä kaikki asiat uudestaan...Kerron kunhan saan päätäni selkiämään....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä