Hakutulokset

  1. apsideisi

    Mulla on ihan järkyttävä ukkosfobia

    Mulla on vieläkin vähän ukkospelkoa. Joskus kun oikein pelkäsin, yritin ottaa ikkunasta siitä salamasta kuvia, ja keskityin paljon hyvän kuvan saamiseen, niin pelkoa ei ehtinyt ajatella :)
  2. apsideisi

    Missä huvipuistossa (tms.) käytätte lapsianne tänä kesänä?

    Menkää lintsille valokarnevaalien aikaan, lokakuussa :)
  3. apsideisi

    Mitähän antaa rippilahjaksi tytölle, joka ei halua rahaa eikä koruja.

    Lahjakortti johonkin liikkeeseen, esim. H&M, GinaTricot, Seppälä. Ja joku jo ehdottikin marimekon tuotteita, nekin on kiva idea.
  4. apsideisi

    Ärsyttää ja pelottaa (uhkailevat viestit yksi yö, purkautumista asiasta)

    Hyvä, että teit poliisille ilmotuksen ! Mä vapisisin kotona tossa tilanteessa ! Jos vaikka menisit lapsien kanssa mummolaan viikoksi tai tmv? Tsemppiä ! :hug:
  5. apsideisi

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Mulle jouduttiin laittaan tikit, varmaan osasyynä minkätakia arpi näkyy aika selvästi. Mutta, eipä ole elämää haitannut yhtään :)
  6. apsideisi

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Toisilla arvet paranee, toisilla ei.
  7. apsideisi

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Mulla on koira raapassut kädestä jo monta vuotta sitten, ja jälki on vieläkin ihan 'selvä'.
  8. apsideisi

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Raukkamaista pilkata muita tuollasesta! Ja menneisyydellä ei ole väliä, tulevaisuudella on :)
  9. apsideisi

    kjotkut ovat epähygiennisiä, en tajua! kävin tuttavalla aamukahvilla

    Just olin sanomassa samaa. Kyllä meillä ainakin joskus pidetään jonkun oven päällä lakanoita. :)
  10. apsideisi

    Miten saa mustikan pois vaatteista ?

    Tosi tyhmä idea, mutta koita siveltimellä tmv 'maalata' se tahra :D
  11. apsideisi

    Miten saa mustikan pois vaatteista ?

    Kiitos neuvoista ! Keitin kuumaa vettä, ja vähän saippuaa, niin sillä lähti. Tosin ulos ei voi viedä kuivumaan, alkaa nimittäin ukkostaa. :p
  12. apsideisi

    Miten saa mustikan pois vaatteista ?

    Vinkkejä kaipailisin :)
  13. apsideisi

    Maksatko metsämansikasta 15 euroa kilo?

    Riippuu vähän, mutta jos kova tarve olis niin kyllä. Mä oon itse saanu vasta yhden litran (monena päivänä desi pari), ja nyt loppuu jo kesken.
  14. apsideisi

    Kyllä toi zumba on kivaa ! (turhis)

    Mä oon lataillu zumbabiisejä koneen täyteen, mutta into muiden kanssa zumbata on kivempaa kun heilua ittekseen kotona :D
  15. apsideisi

    Menisitkö viikoksi anoppilaan, jos?

    Hommaisin omat ruuat mukaan ja koittaisin antaa lasten nauttia mummolareissusta. :) Mutta aika yliherkkä anoppi jos ei anna edes laittaa tiskejä koneeseen tms.
  16. apsideisi

    Mitä sanoisit 3 v.lle

    Mä sanoisin että noin ei saa sanoa. Vaikka pakolla, vaikka naurattaiskin :D (juujuu, tiedän, noille ei pitäis nauraa.)
  17. apsideisi

    Lomalla erehdyin

    Mun mielestä tossa ei ole mitään pahaa ! Saahan sitä ihmisiin tutustua muussakin kun seurustelumielessä ! Ei oo mitään syytä hävetä! :hug:
  18. apsideisi

    Mitä erikoista kihlajaislahjaksi??IDEOITA!

    Olin ehdottamassa tandemhyppyä, mutta se ei taida onnistua.. :D Miten olis just tuohon harrastukseen liittyvä, vaikka 50 euron lahjakortti johonkin tuollaiseen liikkeeseen?
  19. apsideisi

    Kyllä toi zumba on kivaa ! (turhis)

    Mulla on aika usein sama ohjaaja, ja tykkään tosi paljon :)
  20. apsideisi

    Kyllä toi zumba on kivaa ! (turhis)

    Oon muutaman kerran käynyt, ja tosi kivaa on ollut :) Muilla samanlaisia kokemuksia ?

Yhteistyössä