Miten saa mustikan pois vaatteista ?

"vieras"
Sappisaippualla! Suoraan tahrakohtaan kunnolla sappisaippuaa ja pesukoneeseen. Jos haalea tahra jää, niin aurinkoon. Tuoreet mustikkatahrat olen saanut sappisaippualla kokonaan pois, vanhemmat kuivuneet tahrat olen joutunut laittamaan vielä aurinkoon pesun jälkeen.
 
tahra
Mulla ei ole tullut vastaan tahraa joka ei olisi sappisaippualla irronnut.
Mulle on! Yhdessä topissa on sellainen kellertävä tahra joka ei lähde millään ilveellä. Sappisaippua kokeiltu, pesty 6-kympissä ja koitettu hinkata soodalla ja sitruunasuolalla, on ollut auringossa jne mutta tahra on ja pysyy. Enkä tiedä mikä tahra tuo on, en huomannut mistä olisi tullut. Epäilen, että olisi grillistä tullut rasvaa siihen.

Kloriittia en ole vielä kokeillut mutta saa nähdä mitä käy sit ton topin turkooseille raidoille. Toppi on pohjaväriltään valkoinen.

Vinkkejä kellään?? :D
 
Mulle on! Yhdessä topissa on sellainen kellertävä tahra joka ei lähde millään ilveellä. Sappisaippua kokeiltu, pesty 6-kympissä ja koitettu hinkata soodalla ja sitruunasuolalla, on ollut auringossa jne mutta tahra on ja pysyy. Enkä tiedä mikä tahra tuo on, en huomannut mistä olisi tullut. Epäilen, että olisi grillistä tullut rasvaa siihen.

Kloriittia en ole vielä kokeillut mutta saa nähdä mitä käy sit ton topin turkooseille raidoille. Toppi on pohjaväriltään valkoinen.

Vinkkejä kellään?? :D
Tosi tyhmä idea, mutta koita siveltimellä tmv 'maalata' se tahra :D
 

Yhteistyössä