Hakutulokset

  1. L

    10kk vauva nukahtaa vain tissille sekä imetyksen lopettaminen

    Poika ollut siia täysimetyksellä, ei ole saanut kertaakaan korviketta ja vain kerran on saanut pullosta pumpattua maitoa. Imetän päivässä 5-6x ja yöllä sillointällöin kerran jos sattuu johonkin heräämään. Poju saa imetyksen lisäksi 5 ateriaa päivässä ja vettä sillointällöin pitkinpäivää...
  2. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Jep... Se oli yhtä tuskaa. Mutta omituista, luulisi että ammattitaitoinen osaisi sydänäänet kuunnella. Koska oli missä asennossa vaan niin kyllä ne loppujenlopuksi sieltä kuuluu.. Onneksi helpotuksella selvittiin =) Tuolla ultrassa muuten kävi ilmi että vauva vastaa viikkoja 24+6 vaikka...
  3. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Heipparallaa :) Eilen täytyi käydä päivystyksessä tarkastuttamassa että kaikki hyvin, liikkeitä kun en tuntenut vähään aikaan.. Niin menin sitten sinne, ja kaikki oli onneks hyvin :) Ensin se yritti kuunnella sydänääniä, mutta ei saanut niitä kuuluviin!! Vaikka viikkoja 24! Sitten odotin...
  4. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    En tiedä onko tästä ollut keskustelua tuossa aiemmissa, mutta onko teillä minkäkokoiset mahat ja miten tunnette liikkeitä ja missä kohti? Itsellä jo aika iso masu, liikkeet tuntuvat pääosin tuossa navan alapuolella, välillä tuntuu tuossa navan vasemmalla puolella =) Useasti päivässä tuntuvat...
  5. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Ja olen 19, ja ensimmäistä odotan :)
  6. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    Mä voisin liittyä tänne? La on 24.10 ja poika tulossa ja sairaalana on phks :)
  7. L

    Rv 6+1 ja hetkittäiset kuukautiskivut

    Minulla oli alkuraskaudessa järkyttävät menkkamaiset kivut ja vertakin tuli. Kaikki kuitenkin hyvin ja ny menossa rv 23 ja rapiat :) kävin ultrassa alkuvaiheessa tarkistuttamassa että onko kaikki hyvin.
  8. L

    mitä ihme e-pilsu pelkoja teil on?

    Mä en enää luota e pillereihin koska tulin niiden aikana raskaaksi. Eikä ollut koskaan unohduksia.
  9. L

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Ja siinä alussahan on hirveä määrä sitä turvotusta, ja että maha ei ole niin... kova. Tai sellainen ;D
  10. L

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Olen 160cm ja hoikka, maha alkoi näkymään n. rv 17-18 viikoilla, tai silloin ihmiset kyselivät ja onnittelivat :) Nyt rv 23 ja rapiat, ja selvä vauvamasu on :)
  11. L

    Etsin kirjekaveria :)

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista, mitä mieleen nyt juolahtaa. :) Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi :)
  12. L

    Etsin kirjekaveria :)

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! :) Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi tai laita yv :)
  13. L

    Kirjekaveria etsitään!

    Haluaisin kirjoittaa vanhaa kunnon etanapostia! Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Haluaisin kirjoitella ihan arkiasioista, raskaudesta, lapsista, ajatuksista ja muista sellaisista Vastaile tähän ketjuun jos kiinnostaisi
  14. L

    Kirjekaveria etsitään!

  15. L

    Haluan kirjekaverin :)

    Olen itse 19-vuotias ja odotan esikoistani =) Samanikäistä voisi suurinpiirtein olla, ei oikeastaan ole minkäänlaisia kriteerejä paitsi että kirjoittaisit useammin kuin kerran puolessa vuodessa :)

Yhteistyössä