Hakutulokset

1. T

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Ai niin, jos täällä on muita selittämättömästä lapsettomuudesta kärsiviä, niin olisin kauhean kiinnostunut kuulemaan missä vaiheessa hoitoja teille alettiin kokeilemaan hiidossa extra-keinoja ja millaisia ne olivat, oliko mitään haittaa/apua niistä? Ja milloin menitte, jos menitte, ylimäärisiin...
  2. T

Hei vaan taas... Tää IVF kierros otti niin koville, etten ole jaksanut kirjotella, olen kyllä lukenut mielenkiinnolla teidän juttuja :-) . Metsään meni taas vaikka saatii paras alkio ikinä tuoresiirtoon, 4-soluinen ja 1.luokan yksilö. Tiputteluvuoto alkoi jo pp11... Neljä meni pakkaseen, kahteen...
  3. T

Tunteiden purkaus paikka 2013

2. IVF:n tuoresiirto epäonnistui vaikka oli paras alkio, mitä me ollaan koskaan saatu. Voisin huutaa suoraa huutoa - miksi meille ikinä satu se onni kohdalle!?!??!! Mitään syytä meidän kyvyttömyyteen lisääntyä ei ole löytynyt ja 40v. synttärit on yhä lähempänä. Nämä hoidot on fyysisesti ja...
  4. T

Kimakka75 Hih, mä oon ihan samanlainen viimeisten piinapäivien aikaan - yleinen ajatusten harhailu ja sekoilu pitäisi lisätä Lugesteronin sivuvaikutuksien listaan :laugh:
  5. T

Heissan kaikille :-) ! Minäkin päätin piiitkästä aikaa kurkata tähän ketjuun. Tarinanihan on se, että ekan pitkän kaavan IVF:n tuoresiirto tuotti meille viime heinäkuussa raskauden, joka kuitenkin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon vk:lla 8 (huomattiin vk:n 12 ultrassa...). Marraskuussa-12 ja...
  6. T

Hoidot jatkuu 2012

Hyvää viikonloppua kaikille :-) ON: Mulla kävi niin, että tuhrutus alkoi Lugeista (annos 2x100mg/pv) huolimatta jo pp12. Vanha veri tuli eilen "pp15" ja tänään alkoi menkat. Harmittaa, mutta minkäs teet. Minkälainen Luge-annos teillä muilla on ollut lääkkeellisessä/luonnollisen kierron...
  7. T

Hoidot jatkuu 2012

Kiitos johkunen vastauksesta :-) ja erityisesti tuosta tiedosta Lugejen varhaistavasta ovisvaikutuksesta. Mielenkiintoista nähdä kuinka mulla käy. Tänä aamuna en enää jaksanut testailla, katson sitten torstaina lopputuomion... ;-)
  8. T

Hoidot jatkuu 2012

Kiitos oikein paljon informatiivisistä PAS-ultra-vastauksista kaikille :-) ! En ollutkaan tuota limis-pointtia tullut ajatelleeksi, sen verran olen vielä noviisi näissä hommissa. Kyllä se sitten on vaan paras mennä kiltisti ultraan :-) . Ensi ultrakerralla aion kyllä viisaampana kysyä mikä...
  9. T

Hoidot jatkuu 2012

Voimia miles! Sanat eivät riitä :-( Kysymys niille, joilla on ollut luonnollisen kierron PAS (siis vaan loppukierron Luget lääkityksenä): jos/kun PAS ei onnistu ja haluaa tehdä heti seuraavaan kiertoon PASsin, oletteko aina joutuneet käymään ultraäänessä uuden kierron (esim) 9.-12. päivä? Me...
  10. T

Hoidot jatkuu 2012

miles; tuo on niin uskomattoman epäreilua, että voihan h****tti... Teillä on pitkä tie takana... Voimia sulle surun keskelle, itselläni ainoa pinnallapitävä ajatus keskenmenon jälkeen oli, että ainakin todistetusti voin raskautua. Eihän se paljoa tietty lohduta, mutta jotain kummiskin...
  11. T

Hoidot jatkuu 2012

Uhuh... Miten epätoivoinen olenkaan kun tein Early Sign -raskaustestin pp7... Noloa, eihän siinä mitään näkynyt tietenkään, mutta lasken tämän hulluuden eduksi sen, että JOS ihmeen kautta tästä PASsista alkaisi raskaus, niin näen ainakin minä päivänä aikaisintaan viiva voi ilmestyä ;-).... Tai...
  12. T

Hoidot jatkuu 2012

Onnea TanZZkulle :-) Supervoimia sulle miles, kamala tilanne :-( . Pidän peukkuja kovasti, että HcG:si olisi noussut!!! Toivottavasti kyse olisi vaan siitä, että HcG:n nousu on yksilöllistä ja ilmeisesti vaihtelee myös saman henkilön eri raskauksissa. ON: pp5 menossa, mutta jotenkin en nyt...
  13. T

Hoidot jatkuu 2012

Hei kaikille :-) Ilmoittaudun mukaan, Toivoja74 ............ 1. IVF/1.pas ........... 2 ......................... 8.11.2012 Olen kirjoitellut aiemmin "35-v. ensimmäistä lasta yrittävät" ja sitten, ekasta IVF:stä viime heinäkuussa plussattuani yhteen odottavien ketjuun. Silloinen raskaus...
  14. T

Kiitokset kovasti kaikille vastauksista PAS-kysymyksiini :-) Odotan kovasti, että saisi hoidot jatkumaan.... mutta seuraava etappi on käynti gynellä tarkistuttamassa kohdun tilanne viimeistään viikon kuluttua, huoh... Tsemiä piinailijoille - pidän peukkuja!
  15. T

Ai niin, kiitos Ellenni yrityksestä lähettää YV - mun täytyy tsekata mitä olen käyttäjäasetuksiinin laittanut... voi olla YV-esto, en muista... Pari kysymystä tuli teiltä kokeneemmilta mieleeni kysyä; montako alkiota teillä on sulatettu per PAS-kerta? Sulatetaanko ensin esim. 2 alkiota ja jos...
  16. T

Kiitos taas kaikille myötäelämisestä :-) En pysty edes kuvittelemaan kuinka raskaalta tuntuu kun raskaus keskeytyy ensimmäisen kolmanneksen jo jäätyä taakse. Kyllä siinä voimia todella tarvitsee selviämiseen ja uuteen yritykseen kerätä! Kai tämäkin takapakki ajan kanssa helpottaa... Olen...
  17. T

Sydämelliset kiitokset Scarleth ja Eliette kokemustenne jakamisesta ja kannustuksesta, kirjoituksenne auttaa jaksamaan :hug: Aion tosiaan huolehtia, että tarkistetaan kohdun oikeasti tyhjentyneen - olen lukenut keskeytyneistä keskenmenoista ja niiden epäonnistuneista lääkkeellistä...
  18. T

Terve taas kaikille.... Huonoja omanapaisia uutisia: Minä ehdin olla vain hetken tässä ketjussa, kun plussasin heti ekasta pitkän kaavan IVF-hoidosta 11.7.2012. Iloa ei riittänyt loputtomiin, varhaisraskausden ultrassa 31.7. kaikki oli vielä hyvin, mutta eilen 3.8.2012 niskapoimu-ultrassa...
  19. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Minut Toivoja74 -- 1. lapsi -- NKL/KOS saa poistaa listalta. Oltiin NT-ultrassa tänään ja ilmeni, että raskaus on keskeytynyt RV 8 eli mulla on keskeytynyt keskenmeno. Silti - jaksamista ja parempaa onnea kaikille! T. Toivoja74
  20. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Heips pitkästä aikaa kaikille kanssaodottajille :-) Olen aina välillä lueskelluut pinoa elokuussa, mutten ole itse saanut aikaiseksi kirjoitella :-( . Kiitos kun jaksatte kirjoittaa :-) ! Kiitos kwaidanille uudesta pinosta :-) ON: Mulla on ollut koko elokuun niin hirveä väsymys 24/7...

Yhteistyössä