Hakutulokset

  1. T

    "Milloin pois kantokopasta"

    Hei!! Meillä on vaunuissa pehmeä kantokoppa ja tyttö 2kk ei tykkää hereillä ollessaan maata siellä. Ollaan mietitty, että minkä ikäisenä voisi ottaa kantokopan pois käytöstä?
  2. T

    mielipide palkasta

    Onko mielestänne järkevää lähteä töihin 1440 ?/kk palkalla. Olen tradenomi, jolla on useita vuosia työkokemusta tehtävistä josta tälläinen palkka tarjottaisiin.
  3. T

    Lastenhoitajaa vailla?

    Hei! Onko kukaan Tampereen seudulla vailla luotettavaa,yhteistyökykyistä ja osaavaa lastenhoitajaa?Kokemusta on kaikenikäisistä lapista. Etsin siis kesätöitä ja voisin aloittaa vaikka heti! Jos sinä tarvitset lastenhoitajaa,niin vastaathan tänne.Voin rekkautua sitten sisään ja kertoa lisää. :)
  4. T

    peliä exän kanssa

    Mä oon ihan maassa. oon alkanu epäillä että puolisolla peliä exän kanssa. Onko muilla kokemuksia. mistä vois tietää. Mies kiistää kaiken.
  5. T

    Minkä väristä

    Minkä värinen teillä on olohuone, entäs muut? Mielenkiinnosta! =)
  6. T

    Nöyryyttävä kokemus?????

    Joissakin ketjuissa täällä (esim. mies mukaan synnytykseen -ketjussa) naiset valittavat, että synnytys on ollut "nöyryyttävä kokemus". Olisi mielenkiintoista kuulla, että millä tavalla ja miksi synnytys on nöyryyttänyt äitejä? Mitä olisi pitänyt tapahtua/tehdä toisin, jotta nöyryytystä ei olisi...
  7. T

    ulosotto

    onko kellään kokemuksia ulosotosta äitiysloman aikana?
  8. T

    ulosotto

    onko kellään kokemuksia ulosotosta,etenkin kun on äitiyslomalla?
  9. T

    Uskallanko ottaa...

    Eli syön clomeja, mutta ultraseurantaa ei mulla ole. Mietittiin mieheni kanssa, että jos popsisin seuraavassa kierrossa 2 clomia, jos nyt ei tärppiä tule. Lääkäri kyl sanoi et 2 ensimmäistä kiertoa yhdellä tabulla, ja jos sit ei ole viel tärpänny, niin kolmannessa kierrossa sit 2 tabua...
  10. T

    Pelottaako muita?

    Tuolla synnytysosiossa kun on niin kamalasti vaihdettu mielipiteitä synnytyspelosta mutta... Nyt on pelko sellainen, että en aio mennä laitattamaan kierukkaa lääkärille tavalliselle vastaanotolle vaan menen sairaalaan, jossa saan nukutuksen. Sillä tavalla se kierukka on nyt sinne laitettava kun...
  11. T

    Kph/sauna, itse vai ammattilaisella?

    eli oletteko rakentajat ja remontoijat tehny/teettekö itse kylpyhuoneen ja saunan vai teetättekö ammattilaisilla?
  12. T

    nuhaisena ulos?

    voiko nuhaisen ja yskivän pienen pientä kuumetta (37 ja vähän yli) pitävän puolivuotiaan viedä ulos nukkumaan näillä ilmoilla? sataa vettä ja ajattelin, että että helpottaisi kosteassa oloa.
  13. T

    milloin uusi yritys

    Milloin kannattaa yrittää sisarusta koeputkihedelmöityksellä?ihana tyttö syntyi maaliskuussa ivf-hoidoilla, keisarinleikkauksella. ikää on mulla jo 39 ja pakkasessa kaksi alkiota. onko ikä riskitekijä, toisaalta, nehän ovat alkiot tavallaan niin vanhan äidin alkioita kuin otettaessa. onko...
  14. T

    vuoto

    kuinka pitkään teillä jatkunut verinen vuoto kaavinnan jälkeen?
  15. T

    avain käteen-talopaketti

    paljonkohan maksaa avaimet käteen talopaketti? suunnilleen 110 neliötä
  16. T

    avain käteen-talopaketti

    paljonkohan maksaa avaimet käteen talopaketti? suunnilleen 110 neliötä
  17. T

    ruotsalainen talopaketti

    kuinkahan pitkät jonot on sen ruotsalaisen talontrakentajan eli joku Ölsby tai joku sellainne.Ehtiiköhän ensi kesäksi jos nyt tilaisi
  18. T

    ruotsalainen talopaketti

    kuinkahan pitkät jonot on sen ruotsalaisen talontrakentajan eli joku Ölsby tai joku sellainne.Ehtiiköhän ensi kesäksi jos nyt tilaisi
  19. T

    Aspirin

    hei!! Onkohan täällä joku joka on syönyt alkionsiirron jälkeen Aspiriniä? Kuinka pitkään sitä tulisi syödä mahdollisen plussan jälkeen? Terv. Liisa
  20. T

    etsitkkö lapselle hoitaja?

    Moikka! Tässä etsin töitä helsinki&espoossa. Olen virosta ja täällä hetkellä kauniainenissa töissä. Olen 20v,reipas tyttö. En polta. Kokemuksia pienten lasten kansa. Jos kiinosta sit ota vaan reipasti yhteyttä: elisa.vald @ mail.ee KIITOS! Hyvä kesä :wave:

Yhteistyössä