Hakutulokset

  1. A

    Toukokuiset 2019

    Heippa. Voisin liittyä varovasti mukaan useampi lapsi löytyy jo ennestään. Nyt varhaisultra käyty ja seuraavaa odotellessa. Nyt 10+2 viikot.Kiinnostaisi myös face ryhmään liittyä,kuinka onnistuukaan?
  2. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Heipat kaikille!! En oo ehtiny päivitellä jakautumistani=) Eli meille syntyi Pikkuinen poika 19.4. 3005g ja 49cm 38+4 Kaikki meni hyvin ja tapahtui tosi vauhdikkaasti.Jos osaan itseni anoa tohon johkin kerhoon sisään ni vois synnytystä siellä paremmin kertoilla.Nyt ollaan jo melki...
  3. A

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Hei,miksi lakritsia?? Mulla ei oo sen kummempaa vinkkiä kuin että ota sairaalaan mukaan pehmeä,venyvä imetystoppi joka venyy tissien kasvun mukana eikä paina yölläkään,sekä lisäksi niitä liivinsuojia.Päiväksi voi vielä reilun koon pehmoiset imetysliivit ottaa,mutta olipa meinaan kiva olla...
  4. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Taas en vaan oo jaksanu kirjotella,mutta hyvinpä päivittäin LUEN teidän tarinat :heart: ONNEA ihan hirmuisesti kaikille jotka ovat saaneet nyytit syliinsä,niin ihanaa,minä sitä ootellessa,mutta on niin kiva lukea teitin kaikkien juttuja.Miten sitä jaksaiskaan päivät pitkät jossei sais...
  5. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Heippa pitkästä aikaa taas,en jotenki oo saanu aikaseks taaskaan kirjoteltua muta luen kyllä jatkuvasti!! MEIDÄN KUU MEIDÄN KUU MEIDÄN KUU JEE!!! ONNEA ihan hirrrveeen hurrjan paljon kaikille jotka ovat jo saaneet käärön syliinsä :flower: Aivan IIHHANAA ja sitä tässä iteki ootetaan ja...
  6. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Mansikka-Maija Kiva että joku muukin on hännänhuippuna mun kanssa:p Pidetään yhtä me,mulla on kaikki 4 syntyneet ennen laskettua aikaa mutta tää viimesin ukkeli vetikin sitten yliajalle,luulin jottei ikinä synny,ja vaivat oli kovat monta viikkoa ennen kuin syntyi. Supisteli toosi paljon ja...
  7. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Maaliskuussa*

    Heippa piiitkäästä aikaa! Olen kyllä tunnollisesti lukenut ketjuamme,mutta en millään oo jaksanu kirjotella.Mullahan alussa oli se umpparin leikkaus ja sitten sitä suun hiivaa...kun puolessa välissä loppu oksentelu niin johan tilalle tuli supparit ja liitoskivut ja ja ja..:) Mutta hyvin aika...
  8. A

    Mistä Lassien Suprafill-haalarit lapsille? mulle kelpais oikeen hyvin käytettyinäkin ostaa:)

    voi onnea teitä jotka ootte noinki halvalla löytäneet...:)
  9. A

    Mistä Lassien Suprafill-haalarit lapsille? mulle kelpais oikeen hyvin käytettyinäkin ostaa:)

    mami kirjaudu säkin ni voidaan laittaa viestiä paremmin:)
  10. A

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Böö :) Kiva kun on uusi ketju laitettu meille:) Kuukaudet vaihtuu ja aika kuluu,ihanaa aina lähempänä päämäärää <3 Täällä ollaan hyvin toivuttu umpparin leikkauksesta ja nyt saa jo nostella taaperoakin tavallisesti syliin niin alkaa arki sujumaan. Painoa olikin tullut alusta tähän asti...
  11. A

    Mitä tänään syötäisiin!!???:)

    Kiitos vinekistä,kyllä jo vesi herahti kielelle:) Lähden nyt kauppaan mutta lisää vinkkejä saa laittaa kehiin,voin hyödyntää sitten myöhemmin:)
  12. A

    Mitä tänään syötäisiin!!???:)

    pian vinkkejä kehiin oon lähössä ruokakauppaan ja pää ihan tyhjä:) ja jotain kivaa salaattia seuraksi???
  13. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Heipat kaikille :) Kiitokset paranemis toivotuksista,hyvin ollaan täällä parannuttu umpparinleikkauksesta:) Ja Niin suun kuin alapäänkin hiivat alkaa oleen voitettuja:) Aamuisin vielä tulee ököt ja iltaisin paha olo,mutta muuten pahoinvoinnitkin ovat helpottaneet:) Kaikenlasista vaivaa...
  14. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Heippa :) Olipas täällä lukemista...sillä vietinkin 3 päivää sairaalassa. Kuvailemani vatsavaivat äityivät ensiksi kovaksi oksentamiseksi ja lopulta koviksi mahakivuiksi,päädyin tietenkin lääkäriin ja diagnoosi oli umpisuolen tulehdus!! Niinpä olin hiukan tuskissani ja minulta leikattiin...
  15. A

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Heippa taas pitkästä aikaa:) Käyn melki joka päivä kyllä lukemassa juttujanne,mutta olo on ollut vielä aika huono niin en ole jaksanut kirjautua ja kirjoitella... On monenlaista kuulumista teillä ollut,haleja ja jaksuja niitä tarvitseville <3 ja onnea ja tarrasukkia muille <3 Olen käynyt...
  16. A

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    MurustenMami!!!!!!!! Mitä ihmeen pahoinvointilääkettä sä oot saanut????joka auttaa vai? tänne kans ja sassiin:) en oo ku yhen lapsen odotuksessa saanut B6 vitamiinia purkillisen joka ei tod.auttanut mihinkään oloon...mitä vaan mikä helpottas tätä oloo? hei kuka puhu soodavedestä?oonko ihan...
  17. A

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    onnaakohan nyt et mun tiedot näkee paremmin ja voi päivittää listaan mukaan:) 29.4.2013. Alexmama ja 6.lapsi tuloillaan <3
  18. A

    Löytyykö yhtään kohtalotoveria?

    Olipa hurja tarina....mulle tuli heti tunne että tämä on kyllä taivaan ihme <3 kaikkea hyvää teille ja suojelusenkeleitä <3 toivottavasti loppu menee hyvin ja saat terveen pikkuisen hoidettavaksesi:)
  19. A

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Heippa:) Saako mua vielä lisättyä listaan? Luulin lasketun aikani menevän toukokuun puolelle joten odottelin tuon ekan ultran ennen kuin liityin tänne:) Eilen oli 8+2 alku ultra.syke näkyi ja yksi pikkuinen pitäis olla kyydissä kasvamassa <3 eli mulla kuudes lapsi nyt sit tuloillaan. ja...

Yhteistyössä