Mistä Lassien Suprafill-haalarit lapsille? mulle kelpais oikeen hyvin käytettyinäkin ostaa:)

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Ei tunnu ainakaan netistä löytyvän uusinakaan kokoja ja hinta huimaa päätä kun sitä tarvitaan ehkä just tää plussa ja loskakausi keväällä.
Joten mieluusti ostaisin käytettyinä,mutta edelleenkään en löydä netistä/kirppiksiltä.
Onko mahoton tehtävä?
Jos jollakulla olis nii mulle saa tarjota,jos täällä palstalla nii saa tehä:)
 
"hmm"
juurikin kirjoitin että ei viitsis uutena ostaa kun ne maksaa ihan reippaasti:) kuitenki aika vähälle käytölle jää...silläpä yritän ettiä käytettyinä.

aika hyvä onni saa olla jos jostain ale rekistä tolla hintaa sattuu viä oikea koko löytymään:)
 
"mami"
Meillä käyttäjinä olleet 2 poikaa. Haalareissa myös vähän mustaa, sellaiset, jaa, "formulatyyliset". Ei yhtään "tyttömäiset" :)

Jos kiinnostaa, niin laita osoitteesi - pistän kuvan.
 
"hmm"
no mä kyllä käytän aika paljon punasta meiän pojilla.aattelin vain et on tyyliin tyttömäisen vaaleenpunaset ku en oikeen oo nähny muunlaisia lassiella.
voin rekkautua,niin laitetaan yv:tä:)
 
löysin
Sittarin poistorekista 116 cm kokoiset ja ostin ennen joulua muistaakseni myös 25 , normaalihinta oli muistaakseni 79,90e. Ajattelin, et jos pvkodissa pojalle ei sitten kurahousuja vedettäisi niiden päälle. Mihin kokoon saakka niitä tehdään?
Ekat suprafillit siis meille tulossa käyttöön, ei kokemusta, mut idea hyvä kun päiväkodissa niitä kuriksia vedetään (kotona 3v saakka ilman kuriksia pärjättiin).
 
muistaakseni
sittarissa oli vielä joulun jälkeenkin yhdest sellaiset 116 cm jäljellä (mut esim. jubon sittarissa ei ollut mut koivukylän sittarista löysin ihan vahingossa, ku yleensä en moniakaan vaatteita pojalle sittarista osta).
 

Yhteistyössä