Hei taas pitkästä aikaa! Mä en tajua kuinka tämä kirjoittelu muka on niin hankala aina aloittaa..juttuja käyn kyllä lukemassa, mutta kirjoteltua tulee harvemmin.
Jessix hurjasti onnea hyvistä tuloksista!! :heart:
Ja
Nitalle tsemppiä odotteluun! :hug:
Mulla ei tässä raskaudessa tod.näk. tehdä
sokerirasitusta, viime raskaudessa tehtiin kun itse halusin varmistaa. Litkuna oli sellasta laimeaa cocista, ei niin kamalaa ollut, mutta ei nyt mitään herkkuakaan
Painonnoususta Ekasta ja tokasta tuli se vähän reilu 20kg. Nyt ei paino noussut ollenkaan alussa, välillä laski kilon-pari, mutta ne tuli takasin. Nyt tänään kävin puntarilla ja nyt on viikossa tullut kilo. Ehkä se nousu tästä nyt sitten alkaa.. Erittäin tyytyväinen olisin jos nyt pääsis 10kg, max. 15kg nousulla.
Liikkeitä alkoi tuntumaan rv 13+ ja niitä tuntui oikeastaan joka päivä siitä lähtien, mutta nyt ei oo muutamaan päivään tuntunut. Piti toissapäivänä tarkistaa dopplerillakin, että onko siellä kaikki hyvin, ja ainakin siellä sydän jyskytteli ja liikkeitäkin kuului. Kai se näin alussa vielä on ihan normaalia ettei joka päivä tunnu
Meillä oli oksutauti tässä reilu viikko sitten, vai onko siitä kohta jo kaks viikkoa..ei pysy kärryillä. Mutta hyi että se oli kyllä kamalaa. Lapsille tuli ensin, ne pääsi onneksi suht vähällä ja toipui hyvin. Äitille olikin sitten vähän rajumpi juttu.. Oksu lensi aamusta myöhäiseen iltaan, ihan koko aika. Lopulta en uskaltanut enää edes juoda vettä, kun pelkäsin vaan sitä oksentamista. No kuivumaanhan mä varmaan siinä vähän pääsin, kun seuraavat päivät oli ihan kamalia, niin heikko olo ettei juuri mitään kyennyt tekemään. Ihanaa oli kyllä palata elävien kirjoihin.
Ennen tuota tautia mulla jo alkas sellainen ärsyttävä yskä, jota on kestänyt nyt siis jo reilu pari viikkoa ja paheni muutama päivä sitten. Keuhkoputki kipeytyi ja tuli muutenkin flunssainen olo. Eilen kävin päivystyksessä ja lähdin sieltä apteekkiin antibiootti- ja Ventoline -reseptien kanssa. Tänäaamuna taas oli vielä pahempi yskä kuin eilen, mutta toivottavasti alkaa lääke kohta tehoamaan..
En nyt muista yhtään mitä muuta mun piti kirjoittaa/kommentoida.
Laitampa loppuun vielä masukuvan, joka otettu eilen:
mmiilia ja Ruu (2v tyttö on hulluna Möhköfantti elokuvaan ja tykkää Ruusta, keksi sitten, että äitin masussa on Ruu! Joten alunperin ollut Napu muuttui pikku-Maritan kautta ehkä lopullisesti Ruuksi
) POKS 16+0 :heart:
MUOKS* Mulle vois lisätä tuonne tusivulle
Tyttöolon