Hakutulokset

  1. minnakoo

    Pakkasraja taaperon ulkoiluun?

    minä onneton palellutin taaperon posken pakkasessa :( tykkää vielä nukkua päikkäreitä ulkona, ja nukkui sit kolme tuntia. Jotenki ajattelin, että ku on harsokin kuomun suojana, niin ei ottais niin kovasti kylmä. Tosin oli muutoin lämmin tyttö ku sisälle sit tuli.
  2. minnakoo

    Tytärtäni hävetti...

    Ihanaa lattari musaa: Bailamos, ,,,,, esittäjää en kehtaa kirjoittaa ku menee kuitenkin väärin, mutta hemmetin hyvännäköinen se kuitenki on!
  3. minnakoo

    Tytärtäni hävetti...

    kun hain hänet harrastuksista. Oli kuulemma kuulunut sisälle asti ku mamma hiukan popitti autossa odottaessa. :kieh: Olin juuri ostanut uuden cd:n ja pitihän sitä hyvää musaa saada kerrankin isolla kuunnella. Yleensä aina on pieniä lapsia kyydissä niin eihän sitä silloin voi. Tytär tuumasi...
  4. minnakoo

    Monta lasta, monta isää?

    sama tilanne
  5. minnakoo

    Uskallanko ehdottaa vai loukkaanko?

    miksi loukkaantuisi? Tuohan on todella ihana idea! Varmaan tämän synttärisankarin äidinkin mieltä lämmittää tämmöinen huomionosoitus.
  6. minnakoo

    MINÄ EN PIDÄ AVIOLIITTOA MISSÄÄN ARVOSSA!

    no nuo lupaukset on helppo unohtaa jos niikseen tulee. Oli naimisissa tai ei. sitoutua voi ilman papin aamentakin, itseasiassa se ei mielestäni liity mitenkään siihen sitoutumiseen. Toiset ottaa parisuhteen vakavammin, toiset taas ei....
  7. minnakoo

    MINÄ EN PIDÄ AVIOLIITTOA MISSÄÄN ARVOSSA!

    Nuo tuet saa kyllä vaikka on aviossakin kunhan vaan asuu eri osoitteissa.
  8. minnakoo

    Muuttoapua...

    Kiitos tiedosta, laitanpa tuon linkin talteen...
  9. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    :laugh: joo ja mun eräs sukulainen sanoi kans aina boileria broileriksi.
  10. minnakoo

    Muuttoapua...

    Toimivatkohan ympäri Suomen? Vai kannattaisko katsoa paikallisia palveluntarjoajia...
  11. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    voi joo, mä en edes ajatellut, että veden lämmittäminenkin menee nyt erilailla... me ku ollaan semmoisia suihkussa lotraajia. Kyllä sähkölaitos taitais ainakin meidän talokaupoista tykätä. :laugh:
  12. minnakoo

    Muuttoapua...

    kääks, näitä muuttoja ku saattaa pahimmassa tapauksessa olla kaksikin jos välillä pitää vuokralle mennä - hitsi ku elämä on kallista!
  13. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    Kyllä kaukolämmöstä maksetaan vain sen verran mitä sitä menee..... toiset maksaa kesät talvet samaa hintaa, mutta tottahan siitä tasauslasku tulee.
  14. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    Nämä suunnitelmat ovat vielä auki, mutta ehdottomasti ainakin takan haluan ja se puulämmitteinen kiuaskin ois melko ihgu. =) Sijoittelukin on auki, koska tämä on kohde, missä saa seinän paikkoihinkin vaikuttaa. Eli melko keskelle asuntoa kannattaa tulisijat laittaa?
  15. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    Kyseessä ku on kohde mitä ei ole edes vielä rakennettu. Ovat kuitenkin ns. matalaenergia taloja, tiedä sitten siitä, onko sillä mitään merkitystä kuitenkaan sähkölaskun suuruuteen.
  16. minnakoo

    Allergiaverikoe suolioireiselta?

    meillä tehtiin ihan tähystys ja siinä todettiin, että jokin ruoka aine tekee ne oireet ja muutokset suoleen. Ei tosiaan näkynyt verikokeissa mitään... Maitohan sieltä sitten syylliseksi osoittautui.
  17. minnakoo

    Muuttoapua...

    ja toinen kyssäri: onko kukaan tietoinen, mitä tulee muuttaminen maksamaan jos sen teettää jollain firmalla? Mulla on mahdollisesti muutto edessä ja en viitsisi enää kenenkään tuttavan "selkärangasta" sitä enää repiä.
  18. minnakoo

    Sähkölämmitys kulut...

    hei te, joilla on lattiasähkölämmitys - mitä sellainen kustantaa, noin suurinpiirtein? Mulla ois kiikarissa ihan kiva asunto, 108 m2, mutta siinä ois ko. lämmitysmuoto ja se hiukan mietityttää. Ikäni ku oon asunut kaukolämpö-talossa.
  19. minnakoo

    Hauskoja tai rakkaita KUVIA LAPSISTA

    Siis tämä on aivan ihana kuva, se sydämen läpi otettu oli kans hyvä, silmään vaan "pisti" vauvan selän taakse laitettu käärö.... sitä ku ei vissiin suositella käytettäväksi... Ne enkelikuvat oli kans minusta hiukan "kammottavia" - tuli tosiaan kuolema mieleen - hui

Yhteistyössä